Notícies
Resultats
La UB torna a situar-se com a única universitat de l’Estat entre les 200 millors del món en el rànquing de Xangai
Segons la nova edició de l' Academic Ranking of World Universities (ARWU), més conegut com a rànquing de Xangai, la Universitat de Barcelona (UB), a la qual està adscrit el CETT-UB, és l’única universitat de l’...
Llegir totEl turisme cinematogràfic com a factor clau de màrqueting per a les destinacions
No hi ha dubte que el cinema té la capacitat d'arribar a una infinitat de persones. El món audiovisual, i, el cinema en particular, genera milers d'imatges capaces d'influir en les conductes dels espectadors. Aquestes imatges tenen el poder d...
Llegir totUna ciutat que inclou des del patrimoni: Ciutat Educadora i turisme
Les ciutats han estat sempre escenari d’intercanvis: de béns, de mercaderies, de serveis... però també de punts de vista i d’experiències. Les ciutats són, sens dubte, un espai de trobada tant per als seus ciutadans...
Llegir totTourism & Heritage Journal es consolida com a revista acadèmica que fomenta la innovació en el turisme cultural
Tourism & Heritage Journal és la revista acadèmica del CETT que té per objectiu ser una plataforma de difusió de treballs acadèmics que analitzin les dinàmiques i reptes propis del turisme cultural en l’actualita...
Llegir totEl factor humà clau en l’èxit de la gestió d’experiències
El turisme ha esdevingut un fenomen de masses i la indústria hotelera una part importantíssima del mateix. El sector de l’allotjament té com a objectiu principal generar guanys per als seus inversors a través d’oferir se...
Llegir totSmart tourism i la resiliència del turisme
La pandèmia de la COVID-19 ha irromput amb força en tots els àmbits de la societat a nivell global i són moltes les mostres de preocupació i d’incertesa que s'han compartit davant de la magnitud de la crisi que caldrà...
Llegir totHàbits de consum alimentari i turisme: Com han canviat durant el confinament?
El confinament dels ciutadans i el cessament d'activitats turístiques denominades com a no essencials durant 97 dies va comportar, certament, canvis en els hàbits i consum dels ciutadans, que van veure restringides les seves llibertats de mov...
Llegir totCom ha canviat la nostra relació amb la beguda durant la història?
Begudes com la cervesa o el vi no han tingut sempre el paper que tenen en l’actualitat, en què les reservem per moments determinats: durant el cap de setmana, quan estem amb els amics o després de la feina. Isabel Lugo, professora d&...
Llegir totEl CETT-UB i Coca-Cola revelen els dos millors mixòlegs de Catalunya
• Aquesta iniciativa persegueix l'objectiu de fomentar la millora de la formació de joves talents i el seu creixement professional per impulsar el sector de l'hostaleria. El centre universitari de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT-UB i ...
Llegir totLa recerca, fonamental per conèixer millor els turistes
El CETT i Vodafone presenten l’estudi “ El turisme a l’era post-COVID-19 ”, que dóna les claus per a la recuperació del sector i els reptes que tenen les companyies en la nova normalitat. Sota el títol “El turisme a l’era post-COVID-19”, l’estudi analitza les principals inquietuds dels turistes a l’hora de decidir les seves...
Llegir tot