Notícies
Resultats
L’storytelling aplicat als serveis turístics, el gran guanyador del Terres CHECK-IN
La tercera edició del festival premia el FC Barcelona, Axel Hotels o l’aeroport de Doha, entre d’altres, en la seva competició oficial, amb una participació de més de 60 produccions de 12 països. La tercera edició del Terres CHECK-IN El Terres CHECK-IN International Hospitality Film Festival , la cita de referència de l’àmbit audio...
Llegir totNeix el Consell de Formació i Empresa del Centre de Formació Professional Integrada CETT
El Consell de Formació i Empresa del CETT es crea arran de la distinció com a Centre de Formació Professional Integrada (CFPI) per part de la Generalitat de Catalunya . El seu objectiu és afavorir la qualitat , l’ajustament de l’oferta normativa i l’impuls de la participació d’empreses i entitats en la formació dual i l’acompanyament...
Llegir totPer una gastronomia més sostenible: Dia Internacional Malbaratament Alimentari
Sabies que més de 1.300 milions de tones d’aliments es perden globalment des del camp fins als nostres plats ? Tan sols a Catalunya es llencen més de 288.000 tones de menjar a l’any . La gastronomia no n’està exempta i, per això, des del CETT apostem per un model de producció , aprovisionament , distribució i consum d’aliments més sos...
Llegir totTurisme i pau: un binomi possible? | Dia Mundial del Turisme 2024
És possible parlar d’una relació entre turisme i pau ? Pot tenir el turisme un rol en la construcció de la pau? Amb motiu del Dia Mundial del Turisme l a Dra. Laia Encinar-Pr at , profes sora i investigadora del CE TT, ens pro posa algu nes reflex ions al respecte . L’ONU Turisme dedica el Dia Mundial del Turisme del 2024 a explorar la relació entre turisme i ...
Llegir tot"Abans aquesta visió no la tenia, un hotel és molt més complex del que em pensava."
L’FP Dual és una modalitat d’estudis on l’alumnat que realitza aquesta modalitat compagina els estudis amb les pràctiques en els centres de treball durant tot el curs. Al CETT-UB s’ha fet la primera promoció aquest curs, el 23-24, amb quatre alumnes del Tècnic Superior en Gestió d’Allotjaments Turístics, fent 4 h presencials al centre ...
Llegir totDiada Nacional de Catalunya 2024 | Les diades nacionals a les destinacions turístiques
T'has plantejat com viu un/a turista el dia de la diada? Aquest dimecres 11 de setembre celebrem la Diada Nacional de Catalunya i enguany hem volgut reflexionar sobre el paper que aquestes fites tenen com a eina de comunicació institucional, ja que es presenten com una oportunitat per destacar la singularitat històrica i cultural d'una regió. En el següent article, el Dr....
Llegir tot"La tecnologia i la innovació estan en l'ADN de Hotelverse"
Va recollir el premi la Sra. Yvonne Prat Julia, Sales Representative a Hotelverse Parlem amb Hotelverse , sobre el projecte "Creació de bessons digitals APIficats per a hotels". El projecte va ser un dels tres reconeguts en la categoria #ThroughDigitalization de la 39a edició dels Premis Alimara, celebrada el passat mes d'abril. Com explicaríeu en què consisteix el projecte amb el...
Llegir tot“És una experiència molt enriquidora per veure si t'agrada el món del màrqueting i la comunicació”
Adriana Collado és estudiant del Grau de Turisme al CETT-UB. Durant el curs 23-24 ha format part, juntament amb la seva companya M. Jimena Ramos , de la primera promoció d’ambaixadores de xarxes socials del CETT “ InfluenCETT ” . Un grup d’estudiants seleccionats que s'encarregaran de la creació de continguts exclusius per a les xarxes socials del CETT-UB....
Llegir tot“Aquesta experiència m’ha ensenyat la importància de la comunicació efectiva”
M. Jimena Ramos, "Sabor en la uni" a Instagram , és estudiant del Grau en Ciències Culinàries i Gastronòmiques al CETT-UB. Durant el curs 23-24 ha format part, juntament amb la seva companya Adriana Collado , de la primera promoció d’ambaixadores de xarxes socials del CETT “ InfluenCETT ”. Un grup d’estudiants seleccionats que s'encarregaran de l...
Llegir tot"La flexibilitat i la proactivitat són claus per afrontar nous reptes i créixer en el sector hoteler."
Alfonso Pérez és Corporate Sales and Marketing Senior Director a Only YOU Hotels , una destacada cadena hotelera del Palladium Hotel Group coneguda per la seva innovadora proposta en l'hoteleria. A més, exerceix com a mentor en els Premis Projectes Emprenedors , on aporta la seva experiència per guiar els projectes premiats. La seva trajectòria combina una visió...
Llegir tot