Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment

Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica >
Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment
Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment

Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment

Propera convocatòria: Setembre 2025
 

Converteix-te en el professional integral del màrqueting, els esdeveniments i l’entreteniment que el mercat necessita!

Al context actual, on ens trobem amb un entorn d’alta competència i saturat d’informació, el màrqueting es converteix en l’eina imprescindible per destacar i construir una marca única i reconeguda. Per aconseguir posicionar-se i ser referents, les empreses necessiten professionals amb una visió global.

Per a això et prepara el nou Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment del CETT-UB, una formació innovadora i adaptada a les necessitats del mercat.

La nostra perspectiva integral proporciona una comprensió profunda dels principis i eines essencials del màrqueting i les experiències, preparant als estudiants per afrontar els reptes d’aquesta professió i adaptar-se a les dinàmiques canviants del mercat.

Amb una metodologia formativa pràctica, a més d’ensenyar-te a desenvolupar estratègies de màrqueting o organitzar esdeveniments en el món de l’entreteniment, aquest Grau, sobretot, et formarà perquè dominis les últimes tecnologies, prenguis decisions a partir de les dades, coneguis del mercat i connectis amb els consumidors, creïs experiències memorables i desenvolupis habilitats de lideratge.

grau marketing, esdeveniments i entreteniment

El Grau del CETT-UB et transforma:

  • Et diferenciaràs com a professional amb l’únic grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment que existeix actualment a Espanya.
  • Adquiriràs una visió integral del màrqueting, la comercialització i la comunicació.
  • Podràs profunditzar en l'àmbit que més s'adapti a tu a través de dos itineraris d’especialització: growth marketing management o event and entertaintment project management.
  • Et formaràs amb una metodologia 100% pràctica i aplicada a entorns reals: aprenentatge en base a projectes, accès a mentories de professionals del sector i possibilitat de cursar el grau en format de formació dual.
  • Tindràs accés a les últimes tecnologies i et prepararàs per respondre a les últimes tendències del mercat: intel·igència artificial, big data, màrqueting automatitzat, màrqueting d’experiències...
  • Faràs un gran pas en la teva carrera professional, gràcies al contacte amb la realitat del sector a través de les empreses pròpies i a l’estreta relació amb el teixit empresarial.
  • Accediràs a un elevat nombre d’ofertes de pràctiques remunerades gràcies als més de 900 convenis del CETT-UB amb empreses nacionals i internacionals.
  • Tindràs al teu abast els recursos de la UB i del CETT.
  • Descobreix més raons per a estudiar aquest Grau.
Un nou Turisme,

CETT-UB, quatre estrelles al QS Stars

El CETT-UB obté quatre estrelles en l'auditoria de QS Stars de Quacquarelli Symonds (QS), empresa britànica de referència especialitzada en l'anàlisi d'institucions d'educació superior a tot el món. La millor qualificació (cinc estrelles) correspon a les categories d’Ensenyament (Teaching) i Empleabilitat (Employability).

Per què estudiar el Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment?

Aquest grau, pioner a Espanya, és l’únic que et dona una visió global del màrqueting, els esdeveniments i l’entreteniment per respondre a la demanda del sector. Amb aquest programa desenvoluparàs habilitats clau per a liderar les indústries dels tres àmbits, connectant amb consumidors de manera efectiva i creant experiències memorables.

Demanda del sector

En el context actual, les empreses necessiten professionals que les ajudin a posicionar-se i destacar en un mercat cada vegada més competitiu i saturat. Així ho exposen estudis com els d’Adecco que indica que:

  • Màrqueting, comunicació i continguts és l’àrea on actualment es demanen és candidats amb formació acadèmica.

  • El sector Serveis es corona com el principal contractant d’Espanya (amb un creixement del 8,97%), gran part a causa de la bona evolució de la indústria de l’entreteniment.

D’altra banda, l'impacte econòmic del sector d'esdeveniments a Espanya és significatiu. Segons un estudi de Events Industry Council, realitzat en col·laboració amb Oxford Economics, aquest sector va contribuir amb aproximadament 10.889 milions d'euros al PIB espanyol el 2022, col·locant Espanya a la 12a posició dins de 50 països amb major influència en l'organització d'esdeveniments.

I aquestes xifres continuen en augment: segons l’informe Entertainment and Media Outlook 2021-2026 Espanya, de PWC, els ingressos del sector de l’entreteniment a Espanya creixeran un 5,1% fins a 2026, arribant als 34.092 milions d’euros, el que suposa mig punt més que el conjunt de la indústria. El mateix informe apunta que en els pròxims 5 anys, s’espera un increment global del 4,6%, fins als 2,9 bilions de dòlars.

Transformació del sector

  • Desenvoluparàs les competències clau per liderar el canvi dels sectors del màrqueting, els esdeveniments i l’entreteniment.
  • Adquiriràs una visió completa del màrqueting, de la comercialització, de la comunicació i dels consumidors. Això et permetrà connectar amb diferents tipus de persones i generar experiències de gran impacte.
  • Desenvoluparàs un perfil global, molt reclamat per les empreses del sector per millorar la seva competitivitat, amb coneixements de negoci i tecnològics.
  • Ajudaràs a crear experiències úniques que contribuiran a connectar empreses i consumidors.

Aprendre dels professionals en actiu

  • El Grau compta amb un professorat amb una prestigiosa i sòlida trajectòria professional en l’àmbit del màrqueting, els negocis, els esdeveniments i l’entreteniment.
  • Coneixeràs les últimes tendències del sector, així com les últimes eines tecnològiques. Al llarg dels teus estudis tindràs l’oportunitat d’assistir a esdeveniments, visites a empreses i participar en conferències de professionals del sector perquè puguis viure la indústria turística en primera persona.
  • Col·laboraràs en projectes reals d’empreses i organitzacions del sector.
  • Potenciaràs el teu desenvolupament professional i personal.
  • El sector reconeix del perfil del nostre alumnat, per les seves competències transversals i habilitats directives.

Emprendre o crear un projecte propi

  • Podràs desenvolupar la teva pròpia empresa o ajudar una empresa real amb un projecte innovador.
  • Comptaràs amb l’ajuda personalitzada de l’equip docent i de professionals del sector associats al CETT-UB, que seran els mentors del teu projecte empresarial.
  • Podràs utilitzar les empreses pròpies del CETT com a laboratoris d’aprenentatge i experimentació de les teves idees, projectes o prototips, testant-los per identificar àrees de millora. Entre aquestes empreses trobaràs l’Hotel Alimara i la Residència Universitària Internacional Àgora BCN.

Una titulació única

  • És l’únic grau d’Espanya que ofereix en un únic programa una visió global del màrqueting, els esdeveniments i l’entreteniment.
  • Podràs escollir entre dos itineraris d’especialització segons els teus interessos i motivacions. Escolliràs especialitzar-te en el growth marketing, o bé enfocaràs la teva carrera cap a la direcció de projectes d’esdeveniments i entreteniment.
  • El prestigi d'una titulació expedida per la UB i el CETT, amb 50 anys de trajectòria i experiència reconeguda en el sector.**

Una formació multidisciplinària

Per accedir al Grau és aconsellable haver cursat un batxillerat en qualsevol dels seus itineraris, preferentment en Ciències Socials, Humanitats, Art o Tecnològic.

També pots venir d’un títol de tècnic superior de formació professional. En aquest cas hauries d’haver cursat els programes vinculats a les famílies professionals de comunicació, gestió empresarial, turisme, o altres afins.

El perfil d’accés recomanat per als futurs estudiants del Grau requereix:

  • Empatia i ganes de treballar en equip.
  • Orientació professional
  • Competències tècniques en eines digitals
  • Creativitat
  • Pensament crític
  • Interès en les tendències actuals i per la tecnologia
  • Motivació i passió pel màrqueting i els esdeveniments

Masters 2020

Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment

Jardí

Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment

Aules 

Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment

Aules 

Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment

Aules

Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment

Passadís 

Un viatge experiencial d'aprenentatge

El Grau s’estructura en quatre cursos acadèmics. Cada any faràs 60 ECTS. Entre 3r i 4t estudiaràs les assignatures corresponents a les especialitats de l'itinerari que triïs. Durant tot aquest període, el procés d’aprenentatge ha estat dissenyat com un viatge experiencial que et permetrà millorar el teu perfil professional amb l’adquisició de les diferents competències clau.

itinerari del grau amb les seves especialitats

Quines sortides professionals té el Grau?

En acabar els estudis del Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment del CETT-UB podràs treballar en tres àmbits d’aplicació principals:

Màrqueting:

  • Product Manager
  • Digital Marketing Specialist
  • Marketing Manager
  • Marketing Research Analyst
  • Data Analyst

Comunicació i marca:

  • Social Media Manager
  • Brand Specialist
  • Content Manager

Esdeveniments i entreteniment:

  • Customer Experience Architect
  • Project Manager
  • Event Planner

Altres càrrecs que podràs tenir en acabar el Grau són:

  • Account Manager
  • Organitzador d’esdeveniments
  • Social Media i Màrqueting
  • Consultor de màrqueting
  • Account Executive
  • Analista de vendes
  • Ecommerce Customer Service
  • Expert en CRM
  • Community Manager
  • Creador de continguts
  • Marketing Analyst
  • Director de negoci
  • Màrqueting Intelligence
  • Consultor de gestió d'esdeveniments
  • Director d’operacions d’esdeveniments
  • Especialista en Relacions Públiques
  • Coordinador de patrocinis i aliances

Sempre disposaràs del departament de Career Services que t'ajudaran en el teu desenvolupament professional. Vine, estem a la primera planta del Campus!

 

Quins objectius aconseguiràs amb el Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment?

L’objectiu general del Grau és capacitar-te per tenir una visió integral del màrqueting, els esdeveniments i la indústria de l’entreteniment.

A més, podràs:

  • Comprendre els fonaments del màrqueting
  • Dominar la planificació i gestió d’esdeveniments
  • Entendre la indústria de l’entreteniment
  • Desenvolupar habilitats de comunicació efectiva
  • Fomentar la creativitat i la innovació
  • Adquirir coneixements en tecnologies digitals
  • Desenvolupar un pensament crític i analític
  • Preparar-te pel món laboral

Quines competències adquiriràs amb el Grau Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment del CETT-UB?

Les principals competències que es desenvolupen durant la titulació són:

  • Competències en màrqueting estratègic
  • Gestió i coordinació d’esdeveniments
  • Comunicació i Relacions Públiques
  • Anàlisis de mercat i tendències
  • Habilitats digitals i tecnològiques
  • Creativitat i innovació
  • Lideratge i treball en equip
  • Adaptabilitat i gestió de crisis

Other_

Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment

Fòrum Gatronòmic

Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment

Centre de recursos

Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment

Recepció

Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment

Aules 

Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment

Aules

Com és la metodologia del Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment?

El Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment incorpora nous continguts enfocats al màrqueting, els esdeveniments i l'entreteniment, però també orientats al desenvolupament de projectes emprenedors o intraprenedors.

Emprenedoria, intraprenedoria i desenvolupament de projectes

És un sistema d’aprenentatge 100 % pràctic, aplicat i real. Des del primer curs iniciaràs el procés de creació de la teva pròpia empresa. Identificaràs les necessitats dels clients, detectaràs oportunitats de negoci per dissenyar i desenvolupar productes i serveis reals amb base digital. Al mateix temps, l’equip de docència es convertirà en el teu millor mentor i les aules seran entorns col·laboratius de treball amb la resta de companys.

ABR

L’Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) et permetrà tractar problemes simulats o reals plantejats pels docents o organitzacions i empreses de la xarxa de partners del CETT. Tractaràs situacions de diferents àrees, estratègia, comercial, finances, tecnologia, personal, etc., en un entorn d’aprenentatge vivencial basat en reptes en què interactuaràs amb altres estudiants.

Amb aquesta metodologia d’aprenentatge desenvoluparàs les teves competències específiques de direcció i gestió empresarial. També aprendràs competències transversals com el pensament crític, resolució de problemes, resiliència o el treball col·laboratiu.

Vols conèixer tots els beneficis de l'aprenentatge basat en reptes?

  • Aconseguiràs una comprensió més profunda de les matèries.
  • Aprendràs a diagnosticar i definir problemes abans de proposar solucions, desenvolupant la creativitat.
  • T’involucraràs en la definició del problema i en la solució que desenvoluparàs per resoldre’l, sempre amb un aprenentatge actiu en el qual seràs protagonista.
  • Et sensibilitzaràs davant d’una situació i duràs a terme processos necessaris per superar-la: des de la investigació fins a la creació de nous models, al mateix temps que treballaràs col·laborativament i multidisciplinàriament.
  • Desenvoluparàs les teves competències socials, com l’empatia, la cooperació i la col·laboració.
  • T’aproparàs a la realitat del sector turístic establint relacions amb professionals especialitzats que contribuiran al teu creixement professional.
  • Desenvoluparàs habilitats de comunicació d’impacte, utilitzant eines socials i tècniques de producció de mitjans per crear i compartir les solucions desenvolupades per tu.
  • Acceptaràs els errors i el fracàs com a part necessària de l’aprenentatge.

Avaluació

Podràs optar per dos tipus d'avaluacions:

  • Avaluació contínua: consisteix en la valoració del procés d'ensenyament-aprenentatge a partir del seguiment continuat durant el curs del treball que fa l'estudiant i els aprenentatges que incorpora.
  • Avaluació única: dirigit a tot aquell estudiant que, per raons justificades, no pot assistir regularment a les classes presencials. Consisteix en la valoració d'aquest procés, tenint en compte les evidències que aquesta assignatura té dissenyades a aquest efecte, podent-se realitzar durant el transcurs del semestre o al final d'aquest, segons es marqui en cada cas.

Tria l'itinerari que més encaixi amb els teus objectius

El Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment ofereix dues especialitzacions i diferents assignatures optatives perquè els estudiants puguin triar l'àmbit que més s'adeqüi als seus interessos i aspiracions professionals:

Growth Marketing Management

L'itinerari de Growth Marketing Management contempla un enfocament integral del màrqueting que va més enllà dels principis bàsics i tradicionals. Se centra en estratègies innovadores, tecnologies emergents i la comprensió del comportament del consumidor a l'era digital.

El programa està dissenyat per satisfer les demandes d'un mercat global altament competitiu i ofereix beneficis significatius:

  • Domini d'estratègies innovadores
  • Enfocament en tecnologies emergents
  • Profundització en l'experiència del client
  • Desenvolupament de marca i posicionament
  • Adaptabilitat a un món multicanal
  • Construcció de marca personal
  • Impuls de la creativitat i la innovació
  • Col·laboració amb empreses i institucions d'alt nivell

Event and Entertaintment Project Management

El màrqueting creatiu i experiencial és una estratègia innovadora que va més enllà de la promoció tradicional. Per arribar al consumidor necessitem professionals preparats per a l'organització d’esdeveniments i entreteniment que creïn experiències úniques i memorables.

En aquestes premisses es basa l'especialització en direcció de projectes d'esdeveniment i entreteniment, desenvolupant temes com:

  • Creació d'experiències memorables
  • Esdeveniments en viu i espectacles
  • Continguts i promoció
  • Contingut transmèdia
  • Narrativa com a fil conductor
  • Streaming i plataformes digitals
  • Marxandatge i productes relacionats
  • Fidelització

Quines són les assignatures del Grau?

El programa del Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment desenvolupa, durant els dos primers cursos, les assignatures comunes a totes les especialitats. A partir de tercer, podràs cursar els crèdits específics de l'itinerari que escullis. Per finalitzar, hauràs de fer el teu Treball de Final de Grau. Coneix més detalls sobre aquest treball aquí.

PRIMER CURS

Codi AssignaturesTipusCrèdits
481102 Indústria de l'experiènciaFormació Bàsica6
481104 Fonaments de màrquetingFormació Bàsica6
481109 Logística i control d'operacionsFormació Bàsica6
481107 Economia i empresaFormació Bàsica6
481106 Intel·ligència Emocional a les organitzacionsFormació Bàsica6
481103 Organització d'empreses creatives i innovadoresFormació Bàsica6
481108 Gestió econòmic-financeraFormació Bàsica6
481101 Dret de l'empresaFormació Bàsica6
481105 Comportament del consumidorFormació Bàsica6
481110 Planificació i Gestió d'EsdevenimentsFormació Bàsica6

SEGON CURS

Codi AssignaturesTipusCrèdits
- Estadística aplicada al màrquetingObligatòria6
- Habilitats ComunicativesObligatòria6
- Marc jurídic a la indústria dels esdevenimentsObligatòria6
- Innovació Tecnològica a esdeveniments i entretenimentObligatòria6
- Gestió de ProjectesObligatòria6
- Màrqueting estratègic i operatiuObligatòria6
- Protocol Internacional i Relacions PúbliquesObligatòria6
- Comunicació Corporativa Obligatòria6
- Direcció ComercialObligatòria6
- Pràctiques externesPracticum6

TERCER CURS

Codi AssignaturesTipusCrèdits
- Màrqueting digitalObligatòria6
- Branding i Posicionament de MarcaObligatòria6
- Ciència de DadesObligatòria6
- Investigació de mercatsObligatòria6
- Els esdeveniments com a eina de venda i fidelitzacióObligatòria6
- Gestió d'esdeveniments esportiusOptativa EEPM16
- IA i Màrqueting DigitalOptativa EEPM16
- Plataformes de Transmissió en viuOptativa EEPM16
- Gestió d'esdeveniments musicalsOptativa EEPM16
- PràctiquesOptativa EEPM16
- Estratègies de màrqueting multicanal avançadesOptativa GMM26
- Tècniques de Hacking Optativa GMM26
- Estratègia i planificació publicitàriaOptativa GMM26
- IA i Màrqueting DigitalOptativa GMM26
- PràctiquesOptativa GMM26

QUART CURS

Codi AssignaturesTipusCrèdits
- Gestió de E-games i gamificacióOptativa EEPM16
- Fidelització de clients: fenomen fanOptativa EEPM16
- Indústries Creatives i EntretenimentOptativa EEPM16
- Gestió de Crisis i Emergències en esdeveniments massiusOptativa EEPM16
- Producció Audiovisual com a element de promocióOptativa EEPM16
- Gestió de continguts i storytellingOptativa GMM26
- Gestió de Xarxes Socials i InfluencersOptativa GMM26
- Màrqueting automatitzatOptativa GMM26
- Producció Audiovisual com a element de promocióOptativa GMM26
- Comunicació i gestió de crisisOptativa GMM26
- Projecte d'emprenedoriaObligatòria6
- Neuromàrqueting als esdeveniments i entretenimentObligatòria6
- Negociació i patrocini a la indústria dels esdeveniments i l'entretenimentObligatòria6
- Treball de Final de GrauTFG12
  • *Pla subjecte a modificacions
  • 1 Optatives de l'itinerari de Event and Entertaintment Project Management
  • 2 Optatives de l'itinerari de Growth Marketing Management

Treball final de Grau

El Treball Final de Grau (TFG) (12 ECTS) suposa la culminació de l’aprenentatge de la carrera, on es reflecteixen les competències adquirides, així com la seva aplicació i desenvolupament. Es tracta d’un treball d’investigació o d’aplicació. El TFG s’adapta als teus interessos i motivacions professionals, i aprofundeix en l’itinerari que has escollit.

Temàtica pròpia: Faràs un treball d’investigació propi amb la tutoria d’un professor del CETT.

Projecte d’emprenedoria: Desenvoluparàs un projecte d’empresa en equip. Hauràs de definir les estratègies i accions necessàries per llançar-lo al mercat. L’estructura del treball és la d’un pla d’empresa (resum executiu, anàlisi de mercat i competència, i pla estratègic, de màrqueting, d’operacions i financer).

TFG vinculat amb empreses, organismes i institucions nacionals o internacionals: Orientaràs el TFG vers la investigació aplicada o per desenvolupar un projecte innovador i emprenedor en aquests organismes, tant en l’àmbit nacional com en l’internacional.

Idiomes

El CETT t’ofereix la possibilitat de complementar els teus estudis amb l’aprenentatge d’idiomes amb l’objectiu d’augmentar les teves oportunitats acadèmiques i professionals, explorar noves cultures i millorar les teves habilitats cognitives. Estudiar idiomes no només et proporciona habilitats lingüístiques, sinó que també et permet desenvolupar una comprensió més profunda del món que t’envolta.

Quins idiomes oferim?

  • Anglès I, II i III.
  • Segona llengua: Francès, Alemany, Espanyol o Italià.

Anglès El nivell d’anglès que assoliràs en acabar el Grau serà l’equivalent al C1 del MCER (Marc Comú Europeu de Referència). Quin nivell necessito per cursar el Grau en anglès?

  • Nivell d'accés general al Grau: El nivell d’anglès mínim requerit en fer l’accés a l’anglès 1 correspon al B.1.1.1 del Marc Europeu Comú de Referència (MECR).

Com s'assignarà el nivell de cada estudiant? Amb la finalitat d’identificar el nivell competencial de l’estudiant quan inicia els estudis i poder assignar-lo al grup que s’adapti al seu nivell, així com fer el reconeixement oficial dels nivells adquirits prèviament, els alumnes de nou accés hauran de realitzar una Prova d’anivellació. Aquesta prova permet informar a l’estudiant de quin és el nivell d’idioma que li correspon segons l’estructura curricular de la titulació de Grau. No té cap mena de valor acadèmic, però és obligatori realitzar-la per a tots els alumnes.

Segona llengua: Francès, Alemany, Espanyol o Italià.

L’escola d’idiomes del CETT ofereix la possibilitat de complementar els teus estudis amb l’aprenentatge de segones llengües, com el Francès, Alemany, Espanyol o Italià.

Desenvolupa els teus estudis internacionalment

Al CETT-UB posem a la teva disposició l’Oficina de Relacions Internacionals, responsable tant de la gestió de la mobilitat dels estudiants i del professorat com de l’orientació, l’assessorament i l’atenció als estudiants interessats en una experiència internacional.

Al CETT-UB comptem amb diferents itineraris de mobilitat internacional:

Programa ERASMUS

Programa Erasmus a la Unió Europea, Programa SICUE a l’Estat Espanyol i, a la resta del món, disposem d’acords específics pels estudiants de Grau. El CETT t'oferim l’oportunitat d’estudiar a l’estranger.

+ info

Advanced Management Program

Els alumnes que hagin finalitzat els estudis tenen l’oportunitat de realitzar una estada pràctica empresarial internacional amb una duració d’entre 6 i 12 mesos en:

  • Empreses turístiques i hoteleres líders i reconegudes per al seu nivell de competitivitat i excel·lència.
  • Projectes turístics solidaris, on participar en plans de cooperació internacional amb ONGs per al desenvolupament d’un turisme responsable i sostenible (10 projectes).
  • Start-ups que inicien la seva activitat, participant en el procés emprenedor i creatiu dels seus projectes.

+ info

Formació pràctica

El Grau preveu dos períodes de pràctiques curriculars obligatòries en empreses (9 ECTS).

Podràs fer aquestes pràctiques a les empreses pròpies d’aplicació del CETT, o en empreses o institucions col·laboradores, amb una dedicació mínima de 225 hores cadascuna.

Gràcies a aquestes pràctiques:

  • Desenvoluparàs les funcions d’un lloc de treball en una empresa de primer nivell, local o internacional.
  • Adquiriràs noves aptituds i actituds que només es desenvolupen en entorns reals.
  • Aplicaràs els coneixements apresos durant el Grau.
  • Coneixeràs el dia a dia de l’empresa turística, els seus models de negoci i els punts clau de la gestió.

Així mateix, i des del primer curs, també podràs fer pràctiques extracurriculars (de caràcter voluntari) amb una durada màxima de 900 hores per curs.

Si vols més informació sobre les pràctiques visita l'espai de Career Services, contacta'ns a través de l'email careerservices@cett.cat o també pots visitar-nos en la primera planta del Campus.

Formació dual, una aposta per l'aprenentatge pràctic

El Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment ofereix un model d’aprenentatge basat en la complementarietat entre l’entorn acadèmic i l’entorn professional.

La formació en modalitat dual, a la que es podrá optar al segon semestre de tercer i el primer de quart, suposa una oportunitat per a l’estudiant:

  • Aprenentatge pràctic: els estudiants obtenen experiència pràctica en un entorn real de treball, el que els proporciona una comprensió més profunda del seu camp d’estudi.
  • Desenvolupament d’habilitats professionals: a més de les habilitats tècniques, els estudiants desenvoluparan habilitats com la comunicació, el treball en equip i la resolució de problemes en contextos reals.
  • Reducció de la bretxa entre teoria i pràctica: la formació dual permet aplicar immediatament els coneixements teòrics en situacions pràctiques, reforçant el seu aprenentatge.
  • Millora de les perspectives de treball: l’experiència obtinguda augmenta significativament les possibilitats de treball després de la graduació.
  • Xarxa de contactes professionals: els estudiants construeixen una xarxa de contactes professionals que poden ser molt valuosos per a la seva futura carrera.
 

Orientació a l'estudiant

El pla d’acció tutorial (PAT) és un servei d’atenció als estudiants que té com a principal finalitat oferir suport personalitzat en els àmbits formatius d’informació i orientació, més enllà dels continguts de les matèries acadèmiques.

La figura d'acompanyament de l'estudiant

L’objectiu principal és l’assessorament de l’estudiant des del moment del seu ingrés al món universitari, el seguiment del seu desenvolupament i la planificació dels seus estudis fins a l’orientació professional. Aquesta acció està dirigida pel professorat, que contribueix, d’aquesta manera, a una educació global que és essencial per elaborar i revisar les seves aspiracions acadèmiques, professionals i personals.

Infografia orientació estudiant

L’actuació del tutor és imprescindible per aprofitar el període de formació de l’alumnat i oferir-li una atenció personalitzada ajustada a les seves circumstàncies, necessitats i característiques singulars que li permetin consolidar les bases del seu aprenentatge.

El model

El model de tutoria es desenvolupa en un marc d’educació integral que impulsa el desenvolupament global de l'estudiant en totes les seves dimensions: intel·lectual, afectiva, personal i social.

Pla d'acció tutorial

Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment
Pla d'acció tutorial
Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment

Pla d'acció tutorial

Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment
Pla d'acció tutorial
Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment

Pla d'acció tutorial

El CETT al teu servei

Com a alumne del CETT gaudeix de tots els avantatges que el centre posa a la teva disposició:

  • Accés al Centre de Recursos per a l’aprenentatge i la investigació:

    • Disposar dels recursos propis del CETT per a reforçar, completar i ampliar la formació. Tota la informació (tant física com digital) es troba disponible en els diferents espais dedicats a aquesta funció.
    • Accés gratuït a tota la llibreria digital de recursos de l'Organització Mundial del Turisme (OMT).
    • La Universitat de Barcelona compta amb un ampli catàleg de bases de dades per consultar documents, reports i articles científics, entre d’altres.
  • Com a centre adscrit a la Universitat de Barcelona, gaudim dels avantatges de formar part de la universitat més prestigiosa de l’Estat: Servei d’Esports UB, Carnet Som UB.

  • Descomptes a l’Escola d’Idiomes Moderns de la Universitat de Barcelona. A més, gràcies al carnet universitari de la Universitat de Barcelona gaudiràs de promocions en productes i serveis com òptiques, restaurants, tecnologia, farmàcies, allotjament, viatges i activitats d’oci, entre d’altres.

  • El CETT disposa de diferents serveis de restauració com el Fòrum o l'Aula Restaurant CETT. El Fòrum és un espai que afavoreix la creativitat i l'intercanvi cultural de l'alumnat. Disposa d'una variada oferta gastronòmica, saludable, de temporada, que s'adapta als diferents moments del dia. Així mateix, també es pot menjar a l'Aula Restaurant CETT, un restaurant de carta amb les mateixes característiques que un restaurant gastronòmic real.

  • Formar part de la comunitat CETT Alumni per estar en contacte amb l’àmplia xarxa d’exalumnes de la Universitat.

  • Descompte en la Residència Universitària Internacional Àgora BCN. Som l'únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d'estudiants perquè puguis allotjar-te aquí mentre estudies. Com a estudiant del CETT tindràs unes condicions exclusives. Pregunta'ns sense compromís.

2020

Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment

Residència Àgora BCN

Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment
Residència Àgora BCN

Els espais d'aprenentatge

Al CETT apostem per crear un context d’aprenentatge que consolidi el model formatiu propi, amb recursos d’alt valor afegit orientats a la vivència, l’experimentació, el fet de compartir i l’aprenentatge, en un Campus únic.

El nostre alumnat disposa de diversos espais polivalents d’aprenentatge: l’Espai Eidos, La Plaça, l’Espai de Creativitat i Innovació, les Aules d’Informàtica o l’Aula Recepció, entre d’altres.

A més, si ets un estudiant internacional, també disposaràs de l'Oficina de Relacions Internacionals que t'ajudarà i assessorarà amb els tràmits que necessitis.

Instal·lacions CETT

CETT International Support

Perquè entenem el repte que suposa viure en un entorn que no és el teu, el Campus CETT-UB posa a la teva disposició l’Oficina de Relacions Internacionals (ORI), com a àrea destinada a l’orientació, l’assessorament i l’atenció als estudiants internacionals dels programes de Màster.

L’equip d’aquesta àrea et donarà informació pertinent relacionada amb aspectes logístics de la vida a Barcelona tals com l’empadronament, la tramitació del número d’identitat d’estranger (NIE) o la recerca d’allotjament a la ciutat.

Tràmits relacionats amb la teva estada acadèmica

L’equip d’ORI et brindarà informació actualitzada sobre els tràmits a desenvolupar un cop siguis a la ciutat, orientant-te sobre documents imprescindibles com el número d’identitat d’estranger (NIE), el padró o registre oficial de l’Ajuntament o el carnet universitari.

Idiomes

Si la teva llengua materna no és el castellà, l’equip d’ORI et proporcionarà consells sobre com i on aprendre’l. També t’indicarà on aprendre català, fet que et facilitarà la teva integració a la vida diària de la ciutat. A més, podràs enfortir el castellà amb els cursos certificats que ofereix el nostre Departament d’Idiomes del CETT-UB. Per contra, si el que vols és practicar de manera informal qualsevol altre idioma, podràs participar de manera gratuïta al nostre programa d’intercanvi lingüístic entre estudiants del CETT-UB.

Allotjament

El CETT-UB som l’únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d’estudiants, Àgora BCN, amb preus assequibles per a la comunitat d’estudiants CETT. També comptem amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l’Hotel Alimara, en el qual tant tu com els teus familiars i amics podreu gaudir d’avantatges i descomptes.

Suport a la teva carrera professional

Al CETT-UB disposes de tot un equip de professionals experts que vetllaran per la teva trajectòria professional des del moment en què formis part de la nostra comunitat.

Volem que estiguis informat i preparat per aconseguir els objectius professionals que t’hagis marcat. Amb aquesta motivació, trobaràs un equip de persones que t’acompanyaran durant el procés de manera personalitzada.

Gràcies a la col·laboració de les principals empreses del sector turístic podràs conèixer i posar en pràctica les eines més útils per accedir i desenvolupar-te en el mercat laboral.

El servei que posem a la teva disposició es basa en tres pilars fonamentals:

  • Orientació professional contínua centrada en tu, identificant els punts forts del teu perfil, analitzant la teva experiència i formació prèvia, i tenint en compte les teves principals motivacions de creixement.
  • Una estreta relació amb els principals actors del sector turístic, cultivada durant els més de 50 anys de presència en el mercat formant professionals amb unes competències i uns valors molt apreciats pel teixit empresarial.
  • Disseny i desenvolupament de tot un ventall d’activitats, espais de debat i eines que posem a la teva disposició i que et capaciten per afrontar qualsevol repte que et trobis durant tota la teva carrera professional.

D’aquesta manera, et convidem a participar en un procés dinàmic i adaptat a les teves expectatives que engloba les següents fases:

Definició de les teves fites professionals:

  • Anàlisi profunda del teu perfil d’entrada.
  • Establiment d’objectius realistes i seguiment del teu roadmap.
  • Orientació en el disseny i desenvolupament del teu Pla de Carrera personalitzat.

Disseny i elaboració de les eines principals de relació amb el mercat laboral

  • Revisió i correcció de currículums i cartes de presentació, adeqüant l’objectiu professional a les demandes del mercat.
  • Carta de recomanació. L’alumnat que us trobeu en un procés de selecció podreu comptar amb les referències del CETT-UB.
  • Accés als principals canals d’investigació i accés d’oportunitats de pràctiques i laborals
  • Gestió d’ofertes i autocandidatures. Et donem suport per fer més visible el teu perfil davant les empreses i headhunters, donant-te referències per a la teva candidatura.
  • Seguiment de candidatures. T’ajudem a saber en quin punt del procés de selecció es troba la teva candidatura.

Entrenament personalitzat

  • Orientació sobre la recerca d’oportunitats professionals.
  • Simulació d’entrevistes de treball i feedback sobre els aspectes que es poden millorar.
  • Entrevistes per competències i mentoring per a aquells perfils amb dificultats a l’hora de seguir el procés de recerca de feina i/o amb risc d’exclusió social.
  • Preparació de presentacions perquè coneguis de primera mà les necessitats de les empreses, perquè puguis analitzar les possibilitats de vinculació a curt i mitjà termini amb una organització, i intercanviar inquietuds amb professionals de referència.

Networking i dinamització d’activitats

  • Presentacions corporatives durant el teu període formatiu.
  • Classes magistrals orientades a conèixer sectors estratègics.
  • Dinàmiques i reptes corporatius incorporats a les teves sessions formatives.
  • Marketplaces i fires d’ocupació presencials i virtuals on més d’un centenar d’empreses participen anualment al Campus en la captació personalitzada de talent.

Job Center d’accés exclusiu

  • Gestió de més de 900 oportunitats de pràctiques anualment.
  • Gestió de més de 1.500 oportunitats laborals anualment.
  • Seguiment de les candidatures presentades.
  • Adaptació de models curriculars i cartes de presentació personalitzats.

Si vols més informació, visita l’espai de Career Services , contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.

Career Services

Career Services està format per un equip de professionals que orienta i ajuda l’alumnat al llarg dels seus estudis, i li facilita el contacte amb les millors empreses per tal d’afavorir-ne el desenvolupament professional i la futura inserció laboral.

Estar a prop dels antics alumnes

CETT Alumni va néixer com a Associació d’Antics Alumnes del CETT-UB l’1 de març de 1994, com una iniciativa per oferir un servei als antics alumnes, com un espai de referència personal i professional, i un punt de trobada per a experts del sector turístic, gastronòmic i hoteler, amb un vincle comú, el CETT-UB.

Como a associació d’antics alumnes del CETT-UB, té com a missió principal potenciar la relació entre aquests i, així, crear una xarxa de professionals. El nexe comú és ser antics alumnes de les diferents promocions i formacions del CETT-UB.

Els principals objectius de CETT Alumni són:

  • Promoure el permanent desenvolupament professional dels seus associats a tots els nivells i afavorir l’accés al món laboral, la promoció professional i la formació contínua. Fomentar la creació d’un marc idoni per a l’intercanvi dels coneixements i experiències entre els antics alumnes, oferint-los l’associació com a punt de trobada del món professional.
  • Facilitar el coneixement i el networking a través de jornades, ponències, sopars col·loqui i sessions d’experts. CETT Alumni vol ser un centre d’opinió i influència sobre l’entorn turístic.
  • Establir acords amb altres entitats, per afavorir sinergies que generin valor als antics alumnes associats.

RESIDÈNCIA AGORA BCN

El CETT-UB som l'únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d'estudiants, la Residència Universitària Internacional Àgora BCN. Com a alumne de qualsevol de les nostres titulacions gaudiràs de descomptes exclusius perquè puguis allotjar-te aquí mentre estudies. Pregunta'ns sense compromís. També comptem amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l'Hotel Alimara, en el qual tant tu com els teus familiars podreu gaudir d'avantatges i descomptes.

agora

HOTEL ALIMARA

Com a part de les nostres empreses d'aplicació comptem amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l'Hotel Alimara. Situat al peu de la serra de Collserola i dins del propi Campus CETT, en ell tant tu com els teus familiars podreu gaudir d'avantatges i descomptes.

Hotel Alimara

 

Consulta el preu del Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment

MatrículaTaxes UB*Preu Preu total per any**
875 €1096.60 €6.552,72 €8.524,32 €

*Les taxes de la Universitat de Barcelona (UB) són un import que l’alumne d’un centre adscrit ha d'abonar en concepte de serveis. Aquest import està exempt de qualsevol tipus de descompte i es paga al mateix temps que la matrícula.

**Aquest és el preu anual per pagament únic. Consulta els imports i les condicions per altres modalitats de pagament amb el nostre equip d’Orientació a Futurs Estudiants.

Coneix totes les nostres beques

CETT Fundació, amb el ferm convenciment que la formació i la transmissió de coneixement són fonamentals, amplia el programa d’ajudes pels estudiants.

A part, el CETT-UB també donarà l’opció de fer el pagament en 6, 10 o 12 mesos mitjançant finançament bancari, amb el qual s’aplicarà un descompte del 5 % de l’import de les quotes. Informa’t sobre les condicions especials.

 
Titulació oficial Codi RUCT Segells qualitat
Graduat o Graduada en Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment i Menció en Growth Marketing Management o Event and Entertaintment Project Management 1500245 Fotografia de: Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Intreteniment
 

El nostre equip d'orientació respon

Mariona Lunar

Orientació de Graus Universitaris i Cicles Formatius

Nil Obiols

Orientació de Graus Universitaris i Cicles Formatius

Ricard Mateu

Orientació de Graus Universitaris i Cicles Formatius

Descarrega PDF