APRENDRÀS TURISME I MÀRQUETING COM UN TOT
- Comprendràs la importància del màrqueting digital en el turisme. Aprendràs elements clau per a la presa de decisions davant contextos dinàmics i incerts.
- Tindràs una visió transversal del màrqueting digital aplicat al turisme. Estudiaràs la importància del retorn de la inversió (ROI). Veuràs els aspectes més tècnics i creatius del màrqueting digital amb assignatures com Disseny Web o Desenvolupament Web, a més d’entendre la importància de treballar l’experiència d’usuari (UX i UI) i incorporar-la als diferents àmbits digitals.
- Coneixeràs els elements estratègics del màrqueting turístic i l’ús de les xarxes socials amb matèries com Social Media Management o Estratègies per a la Captació i Fidelització de la Demanda.
- Desenvoluparàs les implicacions de l’analítica web amb l’assignatura Web Analytics. Així mateix, tractaràs elements estratègics que contribueixen a la diferenciació en un mercat turístic competitiu.
- Aprendràs a prendre decisions clau en l’àmbit del màrqueting digital del sector turístic: adquiriràs una base sòlida de coneixements actualitzats que comprenen el màrqueting estratègic, l’analític i l’operatiu, la direcció de Social Media o el desenvolupament web.
- Et capacitaràs per a la presa de decisions estratègiques incorporant criteris sostenibles i maximitzant les oportunitats que ofereix la digitalització.
- Triaràs un sector amb futur: formar-te en màrqueting digital turístic t’assegurarà una carrera professional d’èxit. La majoria d’estudiants troben feina o promocionen quan acaben els estudis.