Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica >
Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques

Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques

Propera convocatòria: Octubre 2024
 

Estudia Direcció d'Empresas Turístiques

Amb el Màster Universitari de Direcció d’Empreses Turístiques del CETT-UB desenvoluparàs les competències necessàries per liderar empreses i projectes turístics en la seva adaptació al canvi, fruit de la digitalització, la sostenibilitat i la innovació. Aprendràs les hard i soft skills per adaptar-te a aquests canvis i crear experiències memorables.

Al CETT-UB entenem els reptes que travessa el sector turístic. Malgrat ser una indústria que aporta el 10,3 % del producte interior brut (PIB) a escala global, la vertiginosa evolució del mercat turístic, sumada a un entorn altament competitiu, la preocupació per la sostenibilitat i l’aparició de nous models de negoci, fa necessari un canvi en tots els seus actors.

En aquest context, la direcció estratègica de les empreses turístiques necessita nous professionals, directius capaços d’exercir un lideratge disruptiu, creatiu i analític.

Adapta't a les noves exigències del mercat turístic!

En aquest Màster adquiriràs les habilitats i els coneixements necessaris per:

  • Desenvolupar estratègies, tàctiques i accions per competir internacionalment.
  • Adaptar l’ecosistema turístic a la nova estructura d’intermediació impulsada per les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).
  • Contribuir a una nova cultura empresarial compartida, orientada al consumidor, des d’un lideratge eficaç, competitiu, cocreador i amb capacitat d’adaptació al canvi.
  • Comprendre les noves tipologies de client així com els seus canals i eines.
  • Millorar l’equilibri entre l’activitat turística i el seu entorn mediambiental d’acord amb l’Agenda 2030 i els ODS.
Un nou Turisme,

CETT-UB, quatre estrelles al QS Stars

El CETT-UB obté quatre estrelles en l'auditoria de QS Stars de Quacquarelli Symonds (QS), empresa britànica de referència especialitzada en l'anàlisi d'institucions d'educació superior a tot el món. La millor qualificació (cinc estrelles) correspon a les categories d’Ensenyament (Teaching) i Empleabilitat (Employability).

Un màster i dues especialitats

El màster disposa de dos itineraris d'especialització que et permetran aprofundir en diferents àrees segons els teus interessos i motivacions. Gràcies a aquestes especialitats aconseguiràs un perfil professional molt més competitiu i els coneixements necessaris per a afrontar els diferents reptes als que s'enfronten empreses i destinacions turístiques per a crear i llançar productes.

Per què estudiar el màster de Direcció d'Empreses Turístiques?

Amb el Màster Universitari de Direcció d’Empreses Turístiques adquiriràs una sòlida base de coneixements actualitzats. Comprendràs la diversitat de la indústria turística i les seves necessitats, proporcionant-te elements clau per a la presa de decisions a l’empresa turística davant contextos dinàmics.

  • Un quadre docent de gran experiència i les col·laboracions de professionals del sector turístic nacional de renom com: Anna Bueno, associate meetings manager del Barcelona Convention Bureau; Paula de Bueren, digital marketing specialist de Turijobs; Arnau Canyadell, director de Cuentas i Ventas d’American Express M&E, o Carles Casas, director de màrqueting de Hard Rock, entre d’altres.
  • La majoria d’estudiants troben feina o promocionen quan acaben els seus estudis.
  • Adquiriràs una visió global de la indústria turística, gràcies a la col·laboració de diferents perfils docents en actiu en el sector, a més de visites a empreses i activitats formatives amb les quals entraràs en contacte amb la realitat de l’àmbit professional.
  • Aprendràs les habilitats necessàries per acompanyar equips d’alt rendiment perquè aconsegueixin els seus objetius i donin resposta als reptes empresarials.
  • Participaràs activament en esdeveniments transversals com ara l’Smart Tourism Congress Barcelona, l’Observatori de Turisme del CETT o el CETT Talent, entre moltes altres activitats internes o externes a les quals els nostres estudiants tenen accés privilegiat.
  • El CETT-UB compta amb més de 900 convenis de col·laboració per al desenvolupament de pràctiques curriculars i extracurriculars, que podràs realitzar durant el curs acadèmic i fins i tot un any després d’acabar els teus estudis.
  • Un programa a la teva mida. Tria l’idioma (anglès o castellà) i l’especialitat: Màrqueting Digital Turístic, o Direcció d’Esdeveniments.
  • És un Màster de la Universitat de Barcelona i el CETT en Direcció d’Empreses Turístiques. Com a màster oficial et permetrà cursar el doctorat i té reconeixement acadèmic dins i fora d’Espanya.

Què en pensen els nostres estudiants de màster del CETT?

Desponia Vlachou
El futur serà sostenible o no serà, per això, el CETT forma professionals capacitats que donen resposta a aquesta situació

Desponia Vlachou

Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques
Julia Llebaria Mas
Davant l'escenari d'incertesa actual, la millor decisió ha estat apostar per la formació i quin millor centre per estudiar que el CETT

Julia Llebaria Mas

Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques
Jennifer Diaz
Estudiar en el CETT m'ha permès trobar un treball en el qual puc aplicar tots els coneixements adquirits en el màster

Jennifer Diaz

Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques

Quins objectius aconseguiràs amb el màster de Direcció d'Empreses Turístiques?

L’objetiu general del Màster Universitari de Direcció d’Empreses Turístiques del CETT-UB és proporcionar-te els coneixements i les eines perquè siguis capaç de:

  • Interioritzar models de gestió empresarial basats en criteris sostenibles en els àmbits social, econòmic i ambiental.
  • Prendre decisions estratègiques en contextos dinàmics i àgils.
  • Aprofitar al màxim les oportunitats que ofereix la digitalització.

Quines competències adquiriràs amb aquest màster?

  • Definir les estratègies necessàries per a la consecució dels objectius derivats de l’anàlisi de l’empresa, l’entorn i el mercat.
  • Dissenyar i implementar estratègies comercials que donin resposta a les noves necessitats dels negocis i organitzacions del sector.
  • Incorporar les noves tecnologies de la informació i comunicació en el desenvolupament de nous models de gestió i comercialització que enforteixin la competitivitat de les empreses i organitzacions turístiques.
  • Optimitzar la gestió dels recursos economicofinancers i humans dels projectes turístics que s’han emprès.
  • Establir estratègies de desenvolupament sostenible a les empreses i les destinacions turístiques, amb la incorporació de les variables ambientals.
  • Desenvolupar les habilitats digitals necessàries per a la gestió de la informació en l’àmbit de la direcció d’empreses.
  • Identificar, plantejar o solucionar un problema de manera rellevant i creativa.
  • Orientar-se al negoci.
  • Emprendre projectes innovadors.
  • Exercir el lideratge.
  • Treballar en equip i en ambients multiculturals.
  • Desenvolupar la capacitat d’adaptació al canvi.

Other_

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Fòrum Gatronòmic

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Centre de recursos

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Recepció

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Aules 

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Aules

Itinerari general

El Màster de Direcció d’Empreses Turístiques del CETT-UB es divideix en dos blocs. El primer comprèn un conjunt d’assignatures comunes que posen les bases del lideratge empresarial en el sector turístic. El segon bloc permet l’especialització en la gestió empresarial a través dels seus dos àmbits:

itinerario del master con sus especialidades
ESPECIALITAT DE DIRECCIÓ D’ESDEVENIMENTS
ESPECIALITAT DE MÀRQUETING DIGITAL TURÍSTIC

Amb l’Especialitat de Direcció d’Esdeveniments del Màster Universitari de Direcció d’Empreses Turístiques adquiriràs les competències professionals i personals per a la creació i direcció d’esdeveniments corporatius, esportius, musicals o d’oci, així com altres relacionats amb l’àmbit MICE (Meetings, Incentives, Conventions and Exhibitions).

Vull saber-ne més

L’Especialitat de Màrqueting Digital Turístic del Màster de Direcció d’Empreses Turístiques et dotarà de les competències fonamentals per al desenvolupament dels processos de màrqueting en l’àmbit digital des d’una triple perspectiva: analítica, estratègica i operativa.

Vull saber-ne més

ESPECIALITAT DE DIRECCIÓ D’ESDEVENIMENTS

Amb l’Especialitat de Direcció d’Esdeveniments del Màster Universitari de Direcció d’Empreses Turístiques adquiriràs les competències professionals i personals per a la creació i direcció d’esdeveniments corporatius, esportius, musicals o d’oci, així com altres relacionats amb l’àmbit MICE (Meetings, Incentives, Conventions and Exhibitions).

Vull saber-ne més

ESPECIALITAT DE MÀRQUETING DIGITAL TURÍSTIC

L’Especialitat de Màrqueting Digital Turístic del Màster de Direcció d’Empreses Turístiques et dotarà de les competències fonamentals per al desenvolupament dels processos de màrqueting en l’àmbit digital des d’una triple perspectiva: analítica, estratègica i operativa.

Vull saber-ne més

Durada

El pla d’estudis del Màster Universitari de Direcció d’Empreses Turístiques té una durada d’un curs acadèmic equivalent a un any.

Entrega del Treball Final de Màster: l’entrega del Treball Final de Màster es pot realitzar en dues convocatòries excloents (juny o setembre).

Directius, gerents, professionals, empresaris, emprenedors i titulats universitaris

El Màster de Direcció d’Empreses Turístiques del CETT-UB es dirigeix a totes aquelles persones que necesitin adquirir o ampliar els seus coneixements sobre la gestió i l’organització d’empreses turístiques; professionals, emprenedors i estudiants que vulguin aprendre les competències necessàries per ser líders amb capacitat de transformar el sector turístic del segle xxi.

El Màster s’enfoca en quatre perfils:

  • Directius, gerents i professionals que ocupin càrrecs de gestió empresarial: Professionals del sector que necessiten actualitzar els seus coneixements i competències professionals.

  • Empresaris i propietaris del sector turístic: Chief executive officiers (CEO) que necessiten actualitzar i perfeccionar les seves tècniques i eines per al disseny d’estratègies que permetin una correcta gestió, posicionament i augment de competitivitat.

  • Emprenedors: Persones interessades a desenvolupar projectes empresarials en el sector turístic, per conèixer les claus d’èxit del negoci, els seus riscos i aprofundir en la gestió de l’administració i direcció d’empreses.

  • Titulats universitaris: Persones amb titulació universitària i un mínim de dos anys d’experiència professional que volen enfocar la seva carrera i ampliar els seus contactes professionals en l’àmbit empresarial turístic.

Masters 2020

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Jardí

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Aules 

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Aules 

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Aules

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Passadís 

Àmbits professionals

En acabar els teus estudis tindràs les competències i les capacitats necessàries per incidir en els següents àmbits d’aplicació a la indústria turística:

  • Direcció d’empreses
  • Màrqueting digital
  • Gestió de la sostenibilitat en l’empresa turística
  • Planificació i gestió d’esdeveniments
quins son els àmbits laborals del máster de restauració i hoteleria

Sortides professionals

Les sortides professionals a les quals podràs accedir quan acabis el Màster de Direcció d’Empreses Turístiques són:

  • Director d’empreses turístiques
  • Subdirector de Direcció d’empreses turístiques
  • Director de departaments com el de Sostenibilitat, Màrqueting o Esdeveniments
  • Director de Qualitat i Medi Ambient
  • Consultor en àrees relacionades amb el màrqueting, els esdeveniments, la sostenibilitat o la gestió d’empreses turístiques.
  • Formador per a empreses.

Els nostres Alumni opinan

Isabel Baez

Isabel Baez

SEA Manager Central Europe at AccorHotels (Paris)
Jordi Noguera

Jordi Noguera

Executive Chef & Co-owner, Foc Restaurant (Singapore)
Natalia Mateu

Natalia Mateu

Project Management Office, The Sydney Opera House (Sydney)
 

Com és la metodologia del màster de Direcció d'Empreses Turístiques?

El nostre model d’aprenentatge està dissenyat per facilitar-te l’anàlisi i la comprensió de tots els aspectes de la gestió empresarial, a través de la teva participació activa a les classes, reptes i projectes.

Es fonamenta en cinc pilars:

ABR

Aquest sistema d’estudi es fonamenta en l’Aprenentatge Basat en Reptes (ABR). Durant el curs t’enfrontaràs a reptes reals plantejats pels docents i les organitzacions que formen part de la xarxa de partners del CETT-UB.

Institucions com La Roca Village, La Pedrera, l’Ajuntament de Barcelona, o l’esdeveniment #4YFN del Mobile World Congress, han contribuït al Màster plantejant reptes a resoldre pels i per les nostres estudiants.

ABP

Gràcies a l’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP), desenvoluparàs projectes integrals que donen resposta a problemes específics existents del sector turístic. Així, treballant en un context real, podràs adquirir competències de col·laboració, resolució de problemes i pensament crític.

Els nostres alumnes ja han elaborat projectes amb la Diputació de Barcelona, l’associació de protecció ambiental Trenca o l’empresa d’organització d’esdeveniments Evento Plus.

GAMIFICACIÓ

La gamificació és un mètode d’aprenentatge vivencial divertit i distès, amb el qual aprendràs a solucionar problemes complexos en un temps determinat. La gamificació genera un ambient en el qual no existeix la por a l’error, però sí la possibilitat d’assolir metes i aconseguir objectius.

Al nostre Màster enfocat en la direcció i gestió d’empreses turístiques, apliquem la gamificació a través de diferents softwares per resoldre casos jugant com Kahoot, Touristfy! o Socrative.

DESIGN THINKING

El design thinking és una metodologia orientada 100 % a l’usuari per trobar solucions que donin resposta en una àrea o sector determinat. Aquesta metodologia et permetrà treballar la creativitat i proporcionar en poc temps solucions innovadores i disruptives.

Aquesta metodologia que fomenta la teva creativitat i la teva capacitat de treball en equip s’implementa en diverses assignatures del Màster, entre les quals la troncal Direcció de Màrqueting a les Empreses Turístiques. En aquesta assignatura, el design thinking ocupa un lloc fonamental per al plantejament i el desenvolupament de Plans de Màrqueting, o en algunes d’especialitat com Disseny d’Experiències Sostenibles, Disseny Web, o Gestió d’Experiències.

ESTUDIS DE CAS

Visitaràs diferents empreses i institucions de Barcelona en els àmbits de la direcció d’esdeveniments, l’aplicació del màrqueting digital i la sostenibilitat. Aprendràs i aplicaràs conceptes adquirits a partir de la presentació i l’exposició de situacions reals de l’empresa presentades in situ pels seus mateixos responsables.

Avaluació

El Màster no té exàmens finals. L’avaluació es fa a partir del seguiment continu per part del professorat i la direcció del programa, així com la resolució de proves escrites individuals o grupals i l’elaboració de treballs durant el curs.

Detall del programa del Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques

Crèdits totals del màster: 60 ECTS (European Credit Transfer System)

Codi Assignatures Tipus Crèdits
590003 Direcció Estratègica Obligatòria 6
590027 Direcció de Màrqueting en les Empreses Turístiques Obligatòria 6
590002 Direcció Econòmica i Financera Obligatòria 3
590026 Competències Directives Obligatòria 3
590018 Direcció d'Operacions: Planificació i Gestió Obligatòria d'Especialitat - Esdeveniments 6
590019 Direcció d'Operacions: Logística i Control Obligatòria d'Especialitat - Esdeveniments 6
590014 Metodologia d'Investigació de Mercats Obligatòria d'Especialitat - Esdeveniments 6
590028 Esdeveniments Musicals Obligatòria d'Especialitat - Esdeveniments 3
590031 Esdeveniments Esportius Obligatòria d'Especialitat - Esdeveniments 3
590016 Gestió de les Experiències Obligatòria d'Especialitat - Esdeveniments 3
590005 Estratègies de Captació i Fidelització de Clients Obligatòria d'Especialitat - Màrqueting 6
590032 Direcció de Social Media Obligatòria d'Especialitat - Màrqueting 3
590014 Metodologia d'Investigació de Mercats Obligatòria d'Especialitat - Màrqueting 6
590029 Disseny de pàgines web Obligatòria d'Especialitat - Màrqueting 3
590030 Desenvolupament de pàgines web Obligatòria d'Especialitat - Màrqueting 6
590006 Analítica web orientada al ROI en l'e-Commerce Obligatòria d'Especialitat - Màrqueting 3
590015 Treball Final de Màster TFM 15

Treball final de màster

L’assignatura Treball Final de Màster (TFM) (15 ECTS) és la culminació de l’aprenentatge del Màster, on es reflecteixen les competències que hagis adquirit, així com la seva aplicació i desenvolupament. Es tracta d’un treball d’aplicació empresarial i/o acadèmica. En aquest treball, segons els teus interessos i motivacions professionals, aprofundiràs en algun aspecte de l’especialització escollida.

Per aconseguir la titulació de Màster és imprescindible superar aquesta assignatura integradora. Així, el TFM és un instrument per formar els nostres estudiants en l’anàlisi de problemàtiques i fets turístics mitjançant els mètodes d’investigació a partir de la identificació i utilització de diferents variables, a més de ser l’instrument per a l’avaluació de les competències del Màster amb una perspectiva globalitzadora.

El desenvolupament del TFM es realitza individualment. Hauràs de realitzar un treball propi amb la tutorització d’un professor i podràs escollir entre tres tipologies:

  • Projectes d’investigació aplicada vinculats als Grups d’Investigació del CETT-UB.
  • Projectes d’aplicació professional plantejats per empreses i/o institucions col·laboradores.
  • Plans d’empresa o business plan per al desenvolupament d’idees de negoci.

Cada estudi és únic i necessita un tractament i una atenció diferencial adequats als seus objectius i temàtica, i on el criteri del tutor marcarà la teva pauta a seguir com a estudiant.

Pràctiques a empreses i institucions de primer nivell

Durant el teu període formatiu al CETT-UB, gaudiràs de l’oportunitat de fer pràctiques en empreses i institucions de primer nivell, amb l’objectiu d’aplicar i complementar els coneixements adquirits a la formació acadèmica i, a la vegada, afavorir l’adquisició de competències que et preparin per a l’exercici d’activitats professionals.

Les pràctiques tenen dues modalitats:

  • Curriculars: vinculades a assignatures del programa que estàs cursant i que formen part del seu currículum acadèmic; per tant, obligatòries.
  • Extracurriculars: no incloses dins del pla d’estudis i que tenen un caràcter voluntari.

La realització de les pràctiques es desenvolupa mitjançant convenis de cooperació universitat-empresa i estan tutelades per professors experts en cadascuna de les matèries.

El CETT-UB et facilitarà la consecució d’aquelles oportunitats més adequades al teu perfil professional i a les teves motivacions, entre les més de 900 peticions per part d’empreses que rebem anualment. De la mateixa manera, t’ajudarem a contactar i t’acompanyarem en l’accés a les empreses i les institucions més atractives per als teus objectius professionals.

Com a característica diferencial al mercat, el CETT-UB consta d’un grup d’empreses pròpies dedicades a la formació i a l’oferta de serveis d’hoteleria i turisme de qualitat, perquè apliquis aquests coneixements pràctics sense sortir del Campus:

  • Hotel Alimara
  • Residència Universitària Àgora BCN
  • Aula Restaurant
  • Summum Restaurant & Bar

Si vols més informació, visita l’espai de Career Services, contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.

Coneix algunes de les nostres empreses col·laboradores

Tots A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
A
B
G
H
L
R

Obté un títol oficial

En finalitzar aquest Màster, obtindràs la següent titulació en funció de l’especialitat escollida:

Titulació Oficial Universitat de Barcelona: Màster universitari en Direcció d’Empreses Turístiques. Especialitat en Màrqueting Digital Turístic o Direcció d’Esdeveniments. Codi 4313889 en el Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT) del Ministeri d'Educació i Formació Professional del Govern d'Espanya.

Obtinguda la verificació del pla d’estudis pel Consell d’Universitats, previ informe de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, així com l’autorització de la Comunitat Autònoma de Catalunya, i establert el caràcter oficial del títol per acord del Consell de Ministres de 26 de setembre de 2014 (publicat al BOE de 18 d’octubre de 2014).

Doble especialització: si així ho vols, el Màster en Direcció d’Empreses Turístiques t’ofereix la possibilitat de cursar les dues especialitats del programa, de manera que pots ampliar les teves competències per adaptar-te al mercat laboral.

Només podràs realitzar una especialització per any, sempre respectant els períodes d'impartició.

 

Coneix al professorat del Màster de Direcció d'Empreses Turístiques

Direcció

AINHOA CARBALLIDO RISCO

Professora, Investigadora i Directora Màster Universitari en Direcció d'Empreses Turístiques. Coordinadora especialitat Màrketing Digital Turístic. CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
en Turisme i Tecnologia Aplicada al Territori Universidad de Málaga (REDINTUR)
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Marketing turístic, Smart tourism, TICs al territori
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Marketing i comercialització; Tecnologies emergents i eines digitals

Coordinació

ASUN PANIAGUA HERRERO

Professora i Coordinadora d'especialitat de Direcció d'Esdeveniments CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Doctorat en Ciències de la Comunicació; Corporativa, Estratègica i de Branding. Universidad Pontificia de Salamanca
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Comunicació digital, Storytelling corporatiu, Marketing digital
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Marketing i comercialització

Professorat

NUR ABELLAN CALVET

Professora i Investigadora CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Estudiant Doctorat en Educació, Societat i Qualitat de Vida Universitat de Lleida
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Comunitat LGTB, Patrimoni, Gènere
Bloc temàtic/Departament: Aprenentatge pràctic aplicat; Dret i polítiques turístiques; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Turisme i cultura; Turisme i territori

ANNA ACHON HORCAJO

Formadora, Coach i Consultora de People Development DeseaFíate - Freelance
Màster en Comunicació corporativa Universitat Oberta de Catalunya
Bloc temàtic/Departament: Organització empreses i gestió de les persones

MAITE AUDET PALAU

Guia Oficial - Organització d'esdeveniments Autònoma
Màster en Tecnología Educativa y Competencias Digitales Universidad Internacional de La Rioja
Bloc temàtic/Departament: Empreses i serveis turístics; Hoteleria; Organització empreses i gestió de les persones

JOAN RAMON BLAYA PIERA

Director de Programes de Digitalització i Innovació CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Màster en Business Administration Universitat Ramon Llull
Àmbit d'especialització: Estrategia empresarial, Gestió de projectes, Transformació digital
Bloc temàtic/Departament: Gestió de projectes i emprenedoria; Innovació; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Tecnologies emergents i eines digitals

NATALIA BROVEDANNI CORREA

Management & Comunicación Primavera Labels Primavera Sound
Llicenciatura en Comunicación Social y Perdiodismo Universidad Nacional de La Plata - Buenos Aires - Argentina
Bloc temàtic/Departament: Empreses i serveis turístics

PAULA DE BUEREN ESPEJO

Digital Marketing Specialist TURIJOBS
Grau en Turisme Universidad Autónoma de Madríd
Àmbit d'especialització: Marketing digital
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

CAROLINA PAOLA CALUORI FUNES

Project Manager Visyon - Mediapro
Doctorat en Belles Arts, especialitat Escultura Universidad de Vigo
Bloc temàtic/Departament: Organització empreses i gestió de les persones

ERNEST CAÑADA MULLOR

Coordinador ALBA SUD, centre d'investigació i comunicació
Doctorat en Historia, Historia de l'Art i Geografía Universitat Illes Balears

JORDI CASTELLÓ GRASA

Associate Consultant Pax Advising
Llicenciatura en BA Ciencies Socials New York University

JORDI CIRACH SUÁREZ

Màster en Tècnic Superior en Community Manager i Social Media Instituto Internacional de Marketing (IIMN)
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

ELENA COLORADO GUERRERO

TÉCNICA DE COORDINACIÓN DEL MÁSTER OFICIAL DE DIRECCIÓN DE EMPRESAS TURÍSTICAS (MUDET) CETT: ESCUELA DE TURISMO, HOTELERÍA Y GASTRONOMÍA
Grau en COMUNICACIÓ FACULTAD DE COMUNICACIÓN (SEVILLA)
Àmbit d'especialització: Xarxes socials, Comercialització, Marketing, Comunicació turística, Estrategia empresarial

XAVIER CRESPO CLARA

Màster en EMBA sport management La Salle - universitat ramon llull
Bloc temàtic/Departament: Empreses i serveis turístics; Organització empreses i gestió de les persones

IVÁN DE LEÓN SANABRIA

Enginyer en Sistemas Universidad Metropolitana (Caracas - Venezuela)
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

NIALL DOORLEY

Director / fundador Fullbelly SL
Llicenciatura en Gestion de eventos y marketing / Postgrado Brand Community Mgt University of North London / La Salle University Barcelona

OSCAR DURAN GUTIÉRREZ

Director d'equipaments Ajuntament de L'Hospitalet
Màster en Gestió Pública Universitat Pompeu Fabra + Universitat Autònoma de Barcelona + Universitat de Barcelona (màster interuniversitari)
Bloc temàtic/Departament: Empreses i serveis turístics

ALBA ESPEJO RAYA

Consultora i Docent Quadrant Alfa
Màster en Gestió Cultural, Turisme Cultural Universitat Oberta de Catalunya
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització; Tecnologies emergents i eines digitals

CARLO FERRI

Communications Manager Laboratorios Ferrer
Doctorat en Physics Universitat de Barcelona
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

ROSAGARCÍA SEGURA

ROSA GARCÍA SEGURA

Directora Fundació per a la Prevenció de residus i el consum responsable
Doctorat en Educació per a la Sostenibilitat Universitat Autònoma de Barcelona

LAURA GARRIDO MAYOL

Fundadora Etico
Màster en Gestió i Auditoria Mediambiental Universidad de Cádiz
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

MARIA GILABERT HERNANDO

Directora BeValue
Màster en Psicología, Licenciada en Publicidad y Relaciones Públicas, Master en Recursos Humanos y ACTP en Coaching UAB y UOC

ESPERANZA IGLESIAS MARTÍNEZ

Co-Fundadora i consultora de sostenibilitat i turisme GenÉthico
Posgrau en SEO, SEM, Analitica Web, Marketing Digital i Comunicació Corporativa INESDI
Bloc temàtic/Departament: Empreses i serveis turístics

RAMÓN IGLESIAS TOVAR

Soci fundador EmicThinking
Llicenciatura en Humanitats Universitat Pompeu Fabra
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

DAVID JORDAN FIGUERAS

Chief Revenue Officer elrow
Màster en Master in Business Administration ESIC
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

BEHNOUSH KANGARLOU

Doctorat en When leaders prioritize their profit against the organizational goals University of Barcelona
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

Mª DEL PILAR LEAL LONDOÑO

Professora, Investigadora i Directora de Màsters i Postgraus CETT Barcelona School of Tourism & Hospitality
Doctorat en Internacional en Geografia, Planificació Territorial i Gestió Ambiental Universitat de Barcelona
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Enoturisme, Planificació turística, Turisme gastronòmic
Bloc temàtic/Departament: Aprenentatge pràctic aplicat; Direcció estratègica; Gestió de projectes i emprenedoria; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Turisme i territori

PILAR MALAGARRIGA VALLET

Consultora Responsabilitat Social Corporativa i Turisme Sostenible Segundo Mundo RSCC
Màster en Responsablilitat Social Corporativa i Sostenibilitat UNED-UJI

ANTONI MATAS TARRUELLA

Director general Europaper - Enric Cirici, SLU
Llicenciatura en Direcció i Administració d'Empreses Universitat Ramón Llull
Bloc temàtic/Departament: Economia i finances

MIREIA MESTRES CAÑADELL

Responsable esdeveniments ARTTE
Màster en Direcció Empreses Turístiques menció Direcció Esdeveniments CETT
Bloc temàtic/Departament: Empreses i serveis turístics; Hoteleria

JESÚS MOLINA RODRÍGUEZ

Consultor en l'àmbit dels recursos humans
Doctorat en Turisme Universitat de Girona
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Organització empreses i gestió de les persones

MARIA PASSALACQUA

Directora Club EMAS
Posgrau en Ciències Polítiques i Política Internacional Universitá de Padova-Italia

EMMA PLA RUSCA

Directora Màster Universitari d'Innovació en la Gestió Turística. Coordinadora de l'especialitat Gestió Turistíca del Patrimoni Culinari i Gastronòmic CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Doctorat en Sociedad de la Información y del Conocimientoció Universitat Oberta de Catalunya-UOC
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Enoturisme, Turisme gastronòmic, Turisme cultural
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Gastronomia; Innovació; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Marketing i comercialització

ELENA RIDOLFI

Professora i Investigadora del Màster Universitari en Direcció d'Empreses Turístiques, especialitat Turisme Responsable i Sostenible CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Doctorat en Geografia; Urbanisme i Polítiques Públiques Universitat Autònoma de Barcelona-Universidad IUAV (Italia)
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Turisme i territori, Turisme sostenible, Governança territorial i urbana, Planificació territorial
Bloc temàtic/Departament: Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Turisme i territori

PABLO RODRIGO MAS

Head of CX, CRM y LiveOps Reby
Grau en Bachelor in Business Administration (BBA) ESADE Business School
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

MIGUEL ANGEL SÁNCHEZ ARAUJO

Màster en Project Management La Salle Campus Barcelona - URL
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Gestió de projectes i emprenedoria

AMANDA SÁNCHEZ LAHOSA

Autònoma
Llicenciatura en Comunicació Audiovisual Universitat de Barcelona (UB)
Àmbit d'especialització: Organització d'esdeveniments
Bloc temàtic/Departament: Empreses i serveis turístics

ALEJANDRO SEVY ELIAS

Soci consultor Sevyservice Associates, S.L.
Doctorat en Estudis Empresarials Universitat de Barcelona
Bloc temàtic/Departament: Economia i finances

LINDA SILVA POTES

Treballadora Autònoma Autònoma
Màster en Periodisme Ramon Llull

EDUARD VANDELLOS SOLDRA

CEO i Art Director CREACTIVITAT
Llicenciatura en Belles Arts Universitat de Barcelona
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

ESTHER VELASCO FERREIRO

Professora, Investigadora i Directora Acadèmica del Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Doctorat en Marketing UCAM Universidad Católica San Antonio de Murcia
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Marketing turístic, Patrimoni, Turisme cinematogràfic, Organització d'esdeveniments
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització
 

El CETT al teu servei

Com a alumne del CETT gaudeix de tots els avantatges que el centre posa a la teva disposició:

  • Accés al Centre de Recursos per a l’aprenentatge i la investigació:

    • La Universitat de Barcelona compta amb un ampli catàleg de bases de dades per consultar documents, reports i articles científics, entre d’altres.
    • Disposar dels recursos propis del CETT per a reforçar, completar i ampliar la formació. Tota la informació (tant física com digital) es troba disponible en els diferents espais dedicats a aquesta funció.
    • Accés gratuït a tota la llibreria digital de recursos de l'Organització Mundial del Turisme (OMT).
  • Com a centre adscrit a la Universitat de Barcelona, gaudim dels avantatges de formar part de la universitat més prestigiosa de l’Estat: Biblioteques UB · Servei d’Esports UB · Carnet Som UB

  • Descomptes a l’Escola d’Idiomes Moderns de la Universitat de Barcelona. A més, gràcies al carnet universitari de la Universitat de Barcelona gaudiràs de promocions en productes i serveis com òptiques, restaurants, tecnologia, farmàcies, allotjament, viatges i activitats d’oci, entre d’altres.

  • El CETT disposa de diferents serveis de restauració com el Fòrum o l'Aula Restaurant CETT. El Fòrum és un espai que afavoreix la creativitat i l'intercanvi cultural de l'alumnat. Disposa d'una variada oferta gastronòmica, saludable, de temporada, que s'adapta als diferents moments del dia. Així mateix, també es pot menjar a l'Aula Restaurant CETT, un restaurant de carta amb les mateixes característiques que un restaurant gastronòmic real.

  • Formar part de la comunitat CETT Alumni per estar en contacte amb l’àmplia xarxa d’exalumnes de la Universitat.

Masters 2020

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Jardí

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Aules 

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Aules 

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Aules

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Passadís 

  • Descompte a la Residència Universitària Internacional Àgora BCN. Som l'únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d'estudiants perquè puguis allotjar-te aquí mentre estudies. Com a estudiant de CETT tindràs unes condicions exclusives. Pregunta'ns sense compromís.

2020

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Residència Àgora BCN

Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques
Residència Àgora BCN

Els espais d'aprenentatge

Al CETT apostem per crear un context d’aprenentatge que consolidi el model formatiu propi, amb recursos d’alt valor afegit orientats a la vivència, l’experimentació, el fet de compartir i l’aprenentatge, en un Campus únic.

El nostre alumnat disposa de diversos espais polivalents d’aprenentatge: l’Espai Eidos, La Plaça, l’Espai de Creativitat i Innovació, les Aules d’Informàtica o l’Aula Recepció, entre d’altres.

A més, si ets un estudiant internacional, també disposaràs de l'Oficina de Relacions Internacionals que t'ajudarà i assessorarà amb els tràmits que necessitis.

Instal·lacions CETT

CETT International Support

Perquè entenem el repte que suposa viure en un entorn que no és el teu, el Campus CETT-UB posa a la teva disposició l’Oficina de Relacions Internacionals (ORI), com a àrea destinada a l’orientació, l’assessorament i l’atenció als estudiants internacionals dels programes de Màster.

L’equip d’aquesta àrea et donarà informació pertinent relacionada amb aspectes logístics de la vida a Barcelona tals com l’empadronament, la tramitació del número d’identitat d’estranger (NIE) o la recerca d’allotjament a la ciutat.

Tràmits relacionats amb la teva estada acadèmica

L’equip d’ORI et brindarà informació actualitzada sobre els tràmits a desenvolupar un cop siguis a la ciutat, orientant-te sobre documents imprescindibles com el número d’identitat d’estranger (NIE), el padró o registre oficial de l’Ajuntament o el carnet universitari.

Idiomes

Si la teva llengua materna no és el castellà, l’equip d’ORI et proporcionarà consells sobre com i on aprendre’l. També t’indicarà on aprendre català, fet que et facilitarà la teva integració a la vida diària de la ciutat. A més, podràs enfortir el castellà a través dels cursos certificats que ofereix el nostre Departament d’Idiomes del CETT-UB. Per contra, si el que vols és practicar de manera informal qualsevol altre idioma, podràs participar de manera gratuïta al nostre programa d’intercanvi lingüístic entre estudiants del CETT-UB.

Allotjament

El CETT-UB som l’únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d’estudiants, Àgora BCN, amb preus assequibles per a la comunitat d’estudiants CETT. També comptem amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l'Hotel Alimara, en el qual tant tu com els teus familiars i amics podreu gaudir d’avantatges i descomptes.

Suport a la teva carrera professional

Al CETT-UB disposes de tot un equip de professionals experts que vetllaran per la teva trajectòria professional des del moment en què formis part de la nostra comunitat.

Volem que estiguis informat i preparat per aconseguir els objectius professionals que t’hagis marcat. Amb aquesta motivació, trobaràs un equip de persones que t’acompanyaran durant el procés de manera personalitzada.

Gràcies a la col·laboració de les principals empreses del sector turístic podràs conèixer i posar en pràctica les eines més útils per accedir i desenvolupar-te en el mercat laboral.

El servei que posem a la teva disposició es basa en tres pilars fonamentals:

  • Orientació professional contínua centrada en tu, identificant els punts forts del teu perfil, analitzant la teva experiència i formació prèvia, i tenint en compte les teves principals motivacions de creixement.
  • Una estreta relació amb els principals actors del sector turístic, cultivada durant els més de 50 anys de presència en el mercat formant professionals amb unes competències i uns valors molt apreciats pel teixit empresarial.
  • Disseny i desenvolupament de tot un ventall d’activitats, espais de debat i eines que posem a la teva disposició i que et capaciten per afrontar qualsevol repte que et trobis durant tota la teva carrera professional.

D’aquesta manera, et convidem a participar en un procés dinàmic i adaptat a les teves expectatives que engloba les següents fases:

Definició de les teves fites professionals

  • Anàlisi profunda del teu perfil d’entrada.
  • Establiment d’objectius realistes i seguiment del teu roadmap.
  • Orientació en el disseny i desenvolupament del teu Pla de Carrera personalitzat.

Disseny i elaboració de les eines principals de relació amb el mercat laboral

  • Revisió i correcció de currículums i cartes de presentació, adeqüant l’objectiu professional a les demandes del mercat.
  • Carta de recomanació. L’alumnat que us trobeu en un procés de selecció podreu comptar amb les referències del CETT-UB.
  • Accés als principals canals d’investigació i accés d’oportunitats de pràctiques i laborals
  • Gestió d’ofertes i autocandidatures. Et donem suport per fer més visible el teu perfil davant les empreses i headhunters, donant-te referències per a la teva candidatura.
  • Seguiment de candidatures. T’ajudem a saber en quin punt del procés de selecció es troba la teva candidatura.

Entrenament personalitzat

  • Orientació sobre la recerca d’oportunitats professionals.
  • Simulació d’entrevistes de treball i feedback sobre els aspectes que es poden millorar.
  • Entrevistes per competències i mentoring per a aquells perfils amb dificultats a l’hora de seguir el procés de recerca de feina i/o amb risc d’exclusió social.
  • Preparació de presentacions perquè coneguis de primera mà les necessitats de les empreses, perquè puguis analitzar les possibilitats de vinculació a curt i mitjà termini amb una organització, i intercanviar inquietuds amb professionals de referència.

Networking i dinamització d’activitats

  • Presentacions corporatives durant el teu període formatiu.
  • Classes magistrals orientades a conèixer sectors estratègics.
  • Dinàmiques i reptes corporatius incorporats a les teves sessions formatives.
  • Marketplaces i fires d’ocupació presencials i virtuals on més d’un centenar d’empreses participen anualment al Campus en la captació personalitzada de talent.

Job Center d’accés exclusiu

  • Gestió de més de 900 oportunitats de pràctiques anualment.
  • Gestió de més de 1.500 oportunitats laborals anualment.
  • Seguiment de les candidatures presentades.
  • Adaptació de models curriculars i cartes de presentació personalitzats.

A més, des de Career Services t'ajudaran a trobar i gestionar les pràctiques curriculars i extracurriculars que més s'adaptin a tu.

Si vols més informació, visita l’espai de Career Services , contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.

Career Services

Career Services està format per un equip de professionals que orienta i ajuda l’alumnat al llarg dels seus estudis, i li facilita el contacte amb les millors empreses per tal d’afavorir-ne el desenvolupament professional i la futura inserció laboral.

Estar a prop dels antics alumnes

CETT Alumni va néixer com a Associació d’Antics Alumnes del CETT-UB l’1 de març de 1994, com una iniciativa per oferir un servei als antics alumnes, com un espai de referència personal i professional, i un punt de trobada per a experts del sector turístic, gastronòmic i hoteler, amb un vincle comú, el CETT-UB.

Como a associació d’antics alumnes del CETT-UB, té com a missió principal potenciar la relació entre aquests i, així, crear una xarxa de professionals. El nexe comú és ser antics alumnes de les diferents promocions i formacions del CETT-UB.

Els principals objectius de CETT Alumni són:

  • Promoure el permanent desenvolupament professional dels seus associats a tots els nivells i afavorir l’accés al món laboral, la promoció professional i la formació contínua. Fomentar la creació d’un marc idoni per a l’intercanvi dels coneixements i experiències entre els antics alumnes, oferint-los l’associació com a punt de trobada del món professional.
  • Facilitar el coneixement i el networking a través de jornades, ponències, sopars col·loqui i sessions d’experts. CETT Alumni vol ser un centre d’opinió i influència sobre l’entorn turístic.
  • Establir acords amb altres entitats, per afavorir sinergies que generin valor als antics alumnes associats.

Residència Àgora BCN

Som l'únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d'estudiants, la Residència Universitària Internacional Àgora BCN. Com a alumne de qualsevol de les nostres titulacions gaudiràs de descomptes exclusius perquè puguis allotjar-te aquí mentre estudies. Pregunta'ns sense compromís!

agora

Hotel Alimara

Com a part de les nostres empreses comptem amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l'Hotel Alimara. Situat al peu de la serra de Collserola i dins del propi Campus CETT, en ell tant tu com els teus familiars podreu gaudir d'avantatges i descomptes.

Hotel Alimara

 

Volem formar els millors professionals

Per això, el perfil d’accés recomanat per als futurs estudiants del Màster Universitari de Direcció d’Empreses Turístiques és:

  • Tenir coneixements bàsics en gestió d’empreses turístiques.
  • Empatia i ganes de treballar en equip.
  • Tenir un gran sentit ètic.
  • Comptar amb habilitats analítiques i organitzatives.
  • Tenir capacitat crítica i reflexiva.
  • Tenir un bon nivell d’idiomes, indispensable per formar-te i per a la teva carrera professional.
  • Ésser capaç d’estudiar les dinàmiques del sector internacionalment.

Què necessito per accedir al Màster?

Podràs accedir al Màster des de qualsevol grau vinculat a les branques de coneixement de les ciències socials i humanitats, especialment els derivats de les anteriors diplomatures i llicenciatures en l’adaptació a l’EEES.

Els candidats que no procedeixin de les titulacions mencionades anteriorment hauran de cursar els complements de formació.

Complements de formació

Amb els complements de formació definits al Màster es pretén garantir que els estudiants no provinents d’estudis de l’àmbit de l’empresa tinguin un coneixement bàsic del concepte, l’estructura i les particularitats dels aspectes vinculats al màrqueting i a la gestió econòmico-financera en l’àmbit de l’hospitalitat.

Titulacions d’ entrada que requereixen de la matriculació i superació de complements de formació per a la obtenció del títol de màster:

Titulacions Complements de formació
Diplomatura en Turisme o el títol de Tècnic en Empreses i Activitats Turístiques No es requereixen complements
Grau en Turisme .
Diplomatura en Ciències Empresarials .
Llicenciatura / Grau en Economia .
Llicenciatura / Grau en Administració i Direcció d'Empreses .
Llicenciatura / Grau en Investigació i Tècniques de Mercat .
*** ***
Llicenciat / Grau en RRPP i comunicació i similars Es requereixen els complements de formació: Turisme Global 9 ECTS
Llicenciatura / Grau en Humanitats .
Llicenciat / Grau en Geografia .
Qualsevol altra llicenciatura/grau .

Assignatures definides com a complements de formació del màster:

  • Màrqueting Estratègic i Operatiu 6 ECTS.
  • Gestió Econòmica-Financera en les empreses turístiques 6 ECTS.

Total complements: 12 ECTS.

Coneix totes les nostres beques

CETT Fundació, amb el ferm convenciment que la formació i la transmissió de coneixement són fonamentals, amplia el programa d’ajudes que ja oferia anualment als estudiants.

A part, el CETT-UB també donarà l’opció de fer el pagament en 6, 10 o 12 mesos mitjançant finançament bancari, amb el qual s’aplicarà un descompte del 5 % de l’import de les quotes. Informa’t sobre les condicions especials.

 

El nostre equip d'orientació a futurs estudiants respon

Alexandra Miquel

Orientació de Màsters i Postgraus

Descarrega PDF