El turisme és considerat com una de les indústries principals en la major part dels països. El rol que tenen en l'economia obliga als governs, i especialment a les empreses que operen en activitats relacionades amb el turisme a reconsiderar les estratègies que emprenen per augmentar la seva rendibilitat i el seu benefici. En aquest context, i perquè les empreses mantinguin la seva competitivitat, els programes de Màrqueting i Vendes cada vegada guanyen més importància. Per tant, camps d'estudi com Revenue Management, Comunicació, Màrqueting o Gestió de les Vendes s'han desenvolupat considerablement i avui en dia representen unitats d'operació crucials per les empreses del sector turístic. El programa té la intenció de conduir amb èxit als participants a través dels diferents camins de comercialització que són requerits per la situació actual del mercat. Els instruments i mètodes per analitzar i desenvolupar estratègies se situen al centre de les sessions, amb la fi de proporcionar les eines necessàries per respondre adequadament a les necessitats de cada mercat.
Àrea d'Estudi: Hoteleria
-
Estudiants universitaris o joves professionals
-
Competènica lingüística: nivell d'anglès - intermedi (B1-B2)
- Contextualitzar el pla estratègic d’una empresa / un destí.
- Conèixer i profunditzar en el coneixement dels canals de distribució com una part del màrqueting mix, focalitzant en el comerç al detall.
- Entendre la situació general de la distribució, familiaritzar-se amb diversos canals de distribució, les seves característiques i tendències actuals; conèixer les tècniques de la implantació del comerç al detall i les tècniques de merchandising.
- Presentar Internet com eina de Màrqueting per la comercialització dels establiments turístics i la maximització del rendiment i el benefici dels hotels. Adquirir les funcions clau per optimitzar els resultats.
- Obtenir diferents tècniques de comunicació en el sector turístic.
- Practicar distintes tècniques comunicatives en el programa dissenyant un pla de comunicació.
- Introduir als participants els conceptes més bàsics i essencials de les tècniques de Revenue Managemet i formar-los en el desenvolupament del raonament crític aplicant les funcions claus (gestió de la demanda, determinació dels preus i decisions relacionades amb el Màrqueting i les vendes).
ESTRUCTURA GENERAL
Màrqueting de Serveis: de la Estratègia a la Comercialització
- Màrqueting de Serveis: de l'Estratègia a la Comercialització
Estratègies per Millorar la Fidelitat i les Vendes
- Estratègies Comunicatives per Atreure i Retenir els Clients
- Gestió de les Vendes: Com Aconseguir els Millors Resultats
Modalitat 3 setmanas | Modalitat 4 setmanas |
---|---|
+PROJECTE FINAL | |
75 hores lectives | 90 hores lectives |
08 de Juliol - 25 de Juliol 2024 | 08 de Juliol - 01 d'Agost 2024 |
ASSIGNATURES
MÀRQUETING DE SERVEIS: DE L'ESTRATÈGIA A LA COMERCIALITZACIÓ
MÀRQUETING DE SERVEIS: DE L'ESTRATÈGIA A LA COMERCIALITZACIÓ
- Màrqueting de serveis.
- Estratègia, el pas principal.
- Màrqueting internacional.
- Claus en les estratègies de comercialització.
- Canals de comercialització.
- Distribució electrònica: decisions estratègiques sobre l’elecció dels canals de distribució adients.
- Cicle de clients.
ESTRATÈGIES PER MILLORAR LA FIDELITAT I LES VENDES
ESTRATÈGIES COMUNICATIVES PER ATREURE I RETENIR ALS CLIENTS
- Marca.
- El valor de la comunicació.
- Comunicació corporativa.
- Els canals de la comunicació.
- Reputació en línia: el paper dels canals de comunicació que influeixen en la fidelitat del client.
GESTIÓ DE LES VENDES: COM ACONSEGUIR ELS MILLORS RESULTATS
- Introducció a les bases de Revenue Management / Gestió de les vendes.
- Els indicadors de Revenue Management.
- Les previsions i la seva importància en la gestió de les vendes.
- Gestió de la capacitat.
- Determinació dels preus.
La metodologia d'ensenyament-aprenentatge aplicada en aquest curs, consisteix en diversos elements claus que permeten aconseguir simultàniament tots els objectius esmentats. La metodologia consisteix en:
- Classes teòriques que transfereixen coneixement bàsic i específic. La participació a classe és crucial perquè els estudiants adquireixin el coneixement necessari i les habilitats contemplades en el programa.
- Estudis de cas reflecteixen els continguts com a ajuda a l'estudiant posant en pràctica els continguts teòrics.
- Activitats complementàries com visites que facin costat als estudiants a una major comprensió i implementin els continguts proporcionats pel programa. En cas de programa de modalitat de quatre setmanes: Durant una setmana addicional opcional els estudiants hauran de desenvolupar un Projecte Final treballant en petits grups on es reforçaran les seves habilitats d'autogestió, responsabilitat, lideratge i treball en equip i s'obtindrà un coneixement pràctic a través d'un estudi metòdic i profund del tema triat. Durant aquest procés els estudiants seran guiats per tutors i hauran de presentar i defensar el projecte en l'últim dia del curs.
L'avaluació del programa es durà a terme revisant el treball i la participació dels estudiants durant el programa. Els participants són avaluats de manera constant durant les classes magistrals a través dels casos pràctics a desenvolupar i defensar. L'assistència a classe i a les activitats professionals és obligatòria.
En cas de programa de modalitat de 3 setmanes:
L'avaluació contínua representa un 60% (síntesi de lectures, estudis de casos, observacions i tallers pràctics), mentre que l'avaluació de l'examen final un 40% de la nota general del programa.
MODALITAT 3 SETMANES | % |
---|---|
Avaluació contínua | 60% |
Examen Final | 40% |
En cas de programa de modalitat de 4 setmanes:
L'avaluació contínua representarà un 40% (síntesi de lectures, estudis de casos, observacions i tallers pràctics), l'avaluació de l'examen final un 20% i la qualificació per a la Presentació del Projecte final un 40% de la nota general del programa.
MODALITAT 4 SETMANES | % |
---|---|
Avaluació contínua | 40% |
Examen Final | 20% |
Projecte Final | 40% |
Informació Econòmica
MODALITAT 3 SETMANAS | MODALITAT 4 SETMANAS |
---|---|
MATRÍCULA (NO INCLOU ALLOTJAMENT) | MATRÍCULA (NO INCLOU ALLOTJAMENT) |
2.262 € | 2.881 € |
MATRÍCULA + ALLOTJAMENT PENSIÓ COMPLETA | MATRÍCULA + ALLOTJAMENT PENSIÓ COMPLETA |
3.425 € | 4.377 € |
- Descompte per reserva anticipada del 10% pagaments realitzats abans del 15 de maig
Residència Universitària
Àgora BCN Residència Universitària Internacional
Ubicació
A 7 min des del CETT i l'estació de metro
Modalitat 3 setmanes | Modalitat 4 setmanes |
---|---|
07 de Juliol 2024 - 26 de Juliol 2024 | 07 de Juliol 2024 - 02 d'Agost 2024 |
Pensió completa inclosa 7 dies a la setmana | Pensió completa inclosa 7 dies a la setmana |
Dubtes?
Contacta amb CETT Barcelona International Programs:
- e-mail: international.programs@cett.cat
- What'sapp: +34 673 009 264