Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica >
Màrqueting Digital Turístic

Màrqueting Digital Turístic

Especialització dins de Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques
Propera convocatòria: Octubre 2024
 

Especialitza't en màrqueting turístic!

L’Especialitat de Màrqueting Digital Turístic del Màster de Direcció d’Empreses Turístiques et dotarà de les competències fonamentals per al desenvolupament dels processos de màrqueting en l’àmbit digital des d’una triple perspectiva: analítica, estratègica i operativa.

Al CETT-UB som conscients que el context actual, ja per si mateix molt dinàmic, s’ha vist alterat amb els canvis del sector tecnològic i l’era post-COVID-19. En els últims anys les organitzacions turístiques han evolucionat i han crescut exponencialment, al mateix temps que els canvis en el sector tecnològic han irromput en tots els àmbits, cosa que ha generat noves formes de contacte entre usuaris, serveis i productes.

En conseqüència, el mercat laboral demanda professionals orientats a resultats, que reuneixin competències de l’àmbit turístic i tecnològic, per liderar departaments relacionats amb el màrqueting digital d’organismes i empreses del sector.

Vols unir-te a una nova generació d’especialistes en màrqueting i turisme?

Gràcies a les assignatures del nostre màster et convertiràs en un professional capaç de:

  • Escollir les eines i les estratègies essencials en l’àmbit digital per generar experiències turístiques memorables.
  • Assumir rols de lideratge en els processos de presa de decisions de les empreses.
  • Augmentar la quota de mercat i les seves vendes d’empreses i organitzacions.
  • Millorar l’experiència de l’usuari a través de diferents eines com UX, UI i disseny web.
  • Fidelitzar els clients a través del customer loyalty.
  • Exercir perfils específics com especialista en posicionament orgànic en cercadors, paid media manager o analista de dades, entre d’altres.
Un nou Turisme,

CETT-UB, quatre estrelles al QS Stars

El CETT-UB obté quatre estrelles en l'auditoria de QS Stars de Quacquarelli Symonds (QS), empresa britànica de referència especialitzada en l'anàlisi d'institucions d'educació superior a tot el món. La millor qualificació (cinc estrelles) correspon a les categories d’Ensenyament (Teaching) i Empleabilitat (Employability).

Un màster i dues especialitats

Màrqueting Digital Turístic és una especialitat del Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques, que disposa de dos itineraris d'especialització. Aquests et permetran aprofundir en diferents àrees segons els teus interessos i motivacions. Gràcies a aquestes especialitats aconseguiràs un perfil professional molt més competitiu i els coneixements necessaris per a afrontar els diferents reptes als que s'enfronten empreses i destinacions turístiques per a crear i llançar productes.

Per què estudiar l'especialitat en Màrqueting Digital Turístic?

Amb la nostra especialitat en Màrqueting Digital Turístic podràs assumir rols de lideratge en els processos de presa de decisions de tot tipus d’empreses turístiques: des d’organismes públics i agències de viatge fins a agències de màrqueting digital.

APRENDRÀS TURISME I MÀRQUETING COM UN TOT

  • Comprendràs la importància del màrqueting digital en el turisme. Aprendràs elements clau per a la presa de decisions davant contextos dinàmics i incerts.
  • Tindràs una visió transversal del màrqueting digital aplicat al turisme. Estudiaràs la importància del retorn de la inversió (ROI). Veuràs els aspectes més tècnics i creatius del màrqueting digital amb assignatures com Disseny Web o Desenvolupament Web, a més d’entendre la importància de treballar l’experiència d’usuari (UX i UI) i incorporar-la als diferents àmbits digitals.
  • Coneixeràs els elements estratègics del màrqueting turístic i l’ús de les xarxes socials amb matèries com Social Media Management o Estratègies per a la Captació i Fidelització de la Demanda.
  • Desenvoluparàs les implicacions de l’analítica web amb l’assignatura Web Analytics. Així mateix, tractaràs elements estratègics que contribueixen a la diferenciació en un mercat turístic competitiu.
  • Aprendràs a prendre decisions clau en l’àmbit del màrqueting digital del sector turístic: adquiriràs una base sòlida de coneixements actualitzats que comprenen el màrqueting estratègic, l’analític i l’operatiu, la direcció de Social Media o el desenvolupament web.
  • Et capacitaràs per a la presa de decisions estratègiques incorporant criteris sostenibles i maximitzant les oportunitats que ofereix la digitalització.
  • Triaràs un sector amb futur: formar-te en màrqueting digital turístic t’assegurarà una carrera professional d’èxit. La majoria d’estudiants troben feina o promocionen quan acaben els estudis.

APRENDRÀS DELS PROFESSIONALS

  • Et formaràs amb professionals de primera línia: al nostre programa hi col·laboren, entre d’altres, Jordi Cirach, digital brand strategist i social media manager, i Paula de Bueren, digital marketing specialist de Turijobs.
  • Tindràs una visió global del màrqueting digital per al turisme, a través dels continguts de classe, les visites a organitzacions, les activitats formatives del CETT-UB, els docents i els col·laboradors que visiten l’aula. Gràcies a les qualitats pròpies del CETT-UB, com un centre únic, tindràs una visió integral del màrqueting turístic.
  • Participaràs activament en activitats transversals del sector com l’Smart Tourism Congress Barcelona, l’Observatori de Turisme del CETT-UB o el CETT Talent, entre moltes altres.
  • Un quadre docent excepcional: un professorat únic, amb una reputada i sòlida trajectòria, tant professional com acadèmica, en els diferents àmbits relacionats amb el màrqueting digital del sector del turisme. També hi participen professors en actiu que aporten la seva experiència a través de casos d’estudi i l’anàlisi de nous models de negoci.
  • Aplicaràs els teus coneixements en casos reals, a través de metodologies de resolució de reptes, l’exposició de casos o la teva participació en projectes amb entitats partners com la Diputació de Barcelona, entre d’altres.
  • Crearàs i enfortiràs la teva xarxa professional: el contacte amb experts del sector turístic i amb els teus companys de classe et permetrà crear una xarxa pròpia d’àmbit nacional i internacional, que t’ajudarà a promoure la teva carrera professional. Així mateix, la xarxa única d’Alumni CETT et permetrà connectar amb més de 19.000 professionals del sector presents a tot el món.
  • Experimentaràs la realitat: el Màster de Direcció d’Empreses Turístiques compta amb un programa de pràctiques curriculars i extracurriculars que et permetrà conèixer diferents models de negoci i aplicar els coneixements adquirits en empreses líders del sector.
  • El CETT-UB compta amb més de 900 convenis de col·laboració per a les teves pràctiques en empreses, que podràs portar a terme durant el curs acadèmic i fins i tot un any després d’acabar els teus estudis, en empreses com Creactivitat o Vivential Value, entre d’altres.

UN PROGRAMA ÚNIC

  • Obtindràs una titulació oficial única: és l’únic Màster Universitari de Direcció d’Empreses Turístiques d’Espanya atorgat per la Universitat de Barcelona i el CETT-UB amb una especialitat de Màrqueting Digital Turístic, amb la possibilitat de realitzar una triple especialització. Pregunta al nostre equip d’orientació!
  • Podràs accedir al doctorat: com a màster universitari et permetrà l’accés als estudis de doctorat i et garantirà el reconeixement acadèmic també fora d’Espanya.

Què en pensen els nostres estudiants de màster del CETT?

Jennifer Diaz
Estudiar en el CETT m'ha permès trobar un treball en el qual puc aplicar tots els coneixements adquirits en el màster

Jennifer Diaz

Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques
Julia Llebaria Mas
Davant l'escenari d'incertesa actual, la millor decisió ha estat apostar per la formació i que millor centro que en el CETT

Julia Llebaria Mas

Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques

Quins objectius aconseguiràs amb l'especialitat en Màrqueting Digital Turístic?

L’objectiu general de l’especialitat de Màrqueting Digital Turístic és formar-te per prendre decisions estratègiques amb criteris sostenibles i aprofitar al màxim totes les oportunitats que ofereix la digitalització.

Els objectius específics són:

  • Integrar estratègies completes com l’inbound màrqueting, estratègies d’interacció en social media, màrqueting de continguts, estratègies de posicionament orgànic i pagat, o el branding.
  • Conèixer a fons la feina en àrees específiques de l’entorn digital per a l’empresa, com el disseny, el desenvolupament i l’analítica web.
  • Explotar el potencial de l’entorn digital per al màrqueting en l’àmbit turístic, mitjançant l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació.
  • Aprofitar les noves eines tecnològiques derivades de la intel·ligència artificial i el machine learning, com per exemple l’ús de chatbots o l’anàlisi semàntica, per a la millora de l’experiència de l’usuari.
  • Oferir serveis turístics basats en una cultura d’empresa centrada en les persones de l’organització, com a garantia d’excel·lència i qualitat.
  • Incorporar mecanismes de competitivitat i sostenibilitat en els diferents àmbits de l’empresa turística, tenint en compte les perspectives social, econòmica i ambiental, amb la intenció de contribuir als 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Quines competencies adquiriràs amb aquesta especialitat?

  • Incorporar les noves tecnologies de la informació i la comunicació en el desenvolupament de nous models de gestió i comercialització que enforteixin la competitivitat de les empreses i organitzacions turístiques.
  • Definir les estratègies necessàries per a la consecució dels objectius derivats de l’anàlisi de l’empresa, l’entorn i el mercat.
  • Dissenyar i implementar estratègies comercials que donin resposta a les noves oportunitats de negoci emergents en el sector.
  • Optimitzar la gestió dels recursos econòmic-financers i humans dels projectes turístics que s’han emprès.
  • Establir estratègies de desenvolupament sostenible a les empreses i les destinacions turístiques, amb la incorporació de les variables ambientals.
  • Desenvolupar les habilitats digitals necessàries per a la gestió de la informació en l’àmbit de la direcció d’empreses.
  • Identificar, plantejar o solucionar un problema de manera rellevant i creativa.
  • Orientar-se al negoci.
  • Emprendre projectes innovadors.
  • Exercir el lideratge.
  • Treballar en equip i en ambients multiculturals.
  • Desenvolupar la capacitat d’adaptació al canvi.
  • Tenir un compromís ètic.

Other_

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Fòrum Gatronòmic

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Centre de recursos

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Recepció

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Aules 

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Aules

Itinerari general

La nostra especialitat en màrqueting digital per a empreses turístiques es focalitza en els aspectes més rellevants del màrqueting digital. Amb assignatures com Disseny Web i Desenvolupament Web, treballaràs la part més creativa del màrqueting digital, estructurant i preparant el canal digital de l’empresa per a la implementació d’estratègies, tàctiques, accions i campanyes a través d’assignatures com Social Media Management i Estratègies de Captació i Fidelització de la Demanda.

A més, gràcies a altres assignatures com Web Analytics, aprofundiràs aspectes relacionats amb la gestió de fluxos o trànsit web, el retorn de la inversió (ROI) o la gestió de l’experiència d’usuari (UX i UI).

Altres assignatures, com Web Analytics, et serviran per aprofundir la part analítica. Així mateix, tractaràs elements estratègics que contribueixen a la diferenciació en un mercat turístic competitiu, com el retorn de la inversió (ROI) o la gestió de l’experiència de l’usuari (UX i UI).

itinerario del master con sus especialidades

Durada

El pla d’estudis de l’especialitat de Màrqueting Digital Turístic del Màster Universitari de Direcció d’Empreses Turístiques té una durada d’un curs acadèmic equivalent a un any.

Entrega del Treball Final de Màster: l’entrega del Treball Final de Màster es pot realitzar en dues convocatòries excloents (juny o setembre).

Empresaris, emprenedors, intraemprenedors, professionals i titulats universitaris

El Màster es dirigeix a emprenedors, a intraemprenedors, a professionals i a graduats universitaris interessats en l’enorme potencial del turisme, que desitgin desenvolupar les seves competències executives vinculades al desenvolupament i llançament de projectes innovadors. Específicament, aquests perfils són:

  • Intraemprenedors, perfils empresaris i professionals: Professionals que vulguin adquirir les competències necessàries per a la implementació de processos d’innovació i participar en els equips de gestió de la innovació de les empreses turístiques en el marc de l’economia mundial.

  • Emprenedors: Persones emprenedores que desitgin crear i llançar nous productes al mercat turístic, tant local com internacional.

  • Titulats universitaris: Persones amb titulació interessades a adquirir la capacitat de dissenyar i oferir productes i serveis turístics innovadors dirigits a consumidors digitals i globals.

Masters 2020

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Jardí

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Aules 

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Aules 

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Aules

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Passadís 

Àmbits professionals

En acabar els teus estudis podràs treballar en els següents àmbits relacionats amb el sector turístic com:

  • Start-ups del sector turístic o que prestin serveis al sector turístic
  • Empreses de base tecnològica que donin servei a empreses del sector turístic
  • Empreses de disseny de productes i serveis (turístics)
  • Empreses d’intermediació (agències de viatges, majoristes, minoristes, centrals de reserves...)
  • Allotjaments turístics (hotels, hotels rurals, balnearis, paradors...)
  • Empreses d’oci i cultura (parcs temàtics, espectacles, museus...)
  • Empreses de restauració (cadenes de restaurants...)
  • Empreses de transport (aerolínies, transport marítim de passatgers...)
quins son els àmbits laborals del máster de restauració i hoteleria

Sortides professionals

  • Gestor de projectes turístics en entorns d’innovació corporativa, globals i/o digitals
  • Project Manager de transformació digital en organitzacions i empreses turístiques
  • Dissenyador de productes i serveis turístics digitals
  • Gestor de projectes de Marketing Digital en turisme
  • Gestor d’innovació
  • Llocs de gestió de transferència de tecnologia
  • Dissenyador d’experiències del consumidor turístic
  • Llocs de col·laboració en equips multidisciplinaris per al desenvolupament de webs i plataformes digitals d’aplicació turística
  • Emprenedor turístic
  • Consultor en l’àmbit de la internacionalització de les organitzacions turístiques

Els nostres Alumni opinen

Isabel Baez

Isabel Baez

SEA Manager Central Europe at AccorHotels (Paris)
Jordi Noguera

Jordi Noguera

Executive Chef & Co-owner, Foc Restaurant (Singapore)
Natalia Mateu

Natalia Mateu

Project Management Office, The Sydney Opera House (Sydney)
 

Com és la metodologia de l'especialitat de Màrqueting Digital Turístic?

El nostre model d’aprenentatge està dissenyat per facilitar-te l’anàlisi i la comprensió de tots els aspectes de la gestió empresarial, a través de la teva participació activa a les classes, reptes i projectes.

Es fonamenta en cinc pilars:

ABR
Aquesta metodologia d’estudi es fonamenta en l’aprenentatge basat en reptes **(ABR). **Durant el curs hauràs de donar resposta a reptes plantejats per docents o organitzacions que formen part de la xarxa de partners del CETT-UB.

Així, aportaràs una solució concreta per a un entorn real. Institucions com Rusticae, Compass Group, Prezo o Vilaplana, entre d’altres, han format part dels desafiaments als quals han hagut de donar resposta els nostres estudiants.

ABP
Amb l’aprenentatge basat en projectes (ABP), tractaràs projectes transversals que donen resposta a un problema concret real del sector turístic. D’aquesta manera, desenvoluparàs competències de col·laboració, resolució de problemes i pensament crític, aplicades en un entorn de treball real. .

ESTUDIS DE CAS
Visitaràs diferents organitzacions i institucions del sector a Barcelona. Tindràs l’oportunitat d’aprendre i aplicar els conceptes gràcies a l’exposició de situacions reals de la mà dels seus mateixos responsables.

Avaluació

El Màster no té exàmens finals. L’avaluació es fa a partir del seguiment continu per part del professorat i la direcció del programa, així com la resolució de proves escrites individuals o grupals i l’elaboració de treballs durant el curs.

Detall del programa de l'especialitat en Màrqueting Digital Turístic

Crèdits totals del màster: 60 ECTS (European Credit Transfer System)

Codi Assignatures Tipus Crèdits
0590003 Direcció Estratègica Obligatòria 6
0590027 Direcció de Màrqueting en les Empreses Turístiques Obligatòria 6
0590002 Direcció Econòmica i Financera Obligatòria 3
0590026 Competències Directives Obligatòria 3
0590005 Estratègies de Captació i Fidelització de Clients Obligatòria d'Especialitat 6
0590032 Direcció de Social Media Obligatòria d'Especialitat 3
0590014 Metodologia d'Investigació de Mercats Obligatòria d'Especialitat 6
0590029 Disseny de pàgines web Obligatòria d'Especialitat 3
0590030 Desenvolupament de pàgines web Obligatòria d'Especialitat 6
0590006 Analítica web orientada al ROI en l'e-Commerce Obligatòria d'Especialitat 3
0590015 Treball Final de Màster TFM 15

Treball final de màster

L’assignatura Treball Final de Màster (TFM) (15 ECTS) és la culminació de l’aprenentatge del Màster, on es reflecteixen les competències que hagis adquirit, així com la seva aplicació i desenvolupament. Es tracta d’un treball d’aplicació empresarial i/o acadèmica. En aquest treball, segons els teus interessos i motivacions professionals, aprofundiràs en algun aspecte de l’especialització escollida.

Per aconseguir la titulació de Màster és imprescindible superar aquesta assignatura integradora. Així, el TFM és un instrument per formar els nostres estudiants en l’anàlisi de problemàtiques i fets turístics mitjançant els mètodes d’investigació a partir de la identificació i utilització de diferents variables, a més de ser l’instrument per a l’avaluació de les competències del Màster amb una perspectiva globalitzadora.

El desenvolupament del TFM es realitza individualment. Hauràs de realitzar un treball propi amb la tutorització d’un professor i podràs escollir entre tres tipologies:

  • Projectes d’investigació aplicada vinculats als Grups d’Investigació del CETT-UB.
  • Projectes d’aplicació professional plantejats per empreses i/o institucions col·laboradores.
  • Plans d’empresa o business plan per al desenvolupament d’idees de negoci.

Cada estudi és únic i necessita un tractament i una atenció diferencial adequats als seus objectius i temàtica, i on el criteri del tutor marcarà la teva pauta a seguir com a estudiant.

Pràctiques a empreses i institucions de primer nivell

Durant el teu període formatiu al CETT-UB, gaudiràs de l’oportunitat de fer pràctiques en empreses i institucions de primer nivell, amb l’objectiu d’aplicar i complementar els coneixements adquirits a la formació acadèmica i, a la vegada, afavorir l’adquisició de competències que et preparin per a l’exercici d’activitats professionals.

Les pràctiques tenen dues modalitats:

  • Curriculars: vinculades a assignatures del programa que estàs cursant i que formen part del seu currículum acadèmic; per tant, obligatòries.
  • Extracurriculars: no incloses dins del pla d’estudis i que tenen un caràcter voluntari.

La realització de les pràctiques es desenvolupa mitjançant convenis de cooperació universitat-empresa i estan tutelades per professors experts en cadascuna de les matèries.

El CETT-UB et facilitarà la consecució d’aquelles oportunitats més adequades al teu perfil professional i a les teves motivacions, entre les més de 900 peticions per part d’empreses que rebem anualment. De la mateixa manera, t’ajudarem a contactar i t’acompanyarem en l’accés a les empreses i les institucions més atractives per als teus objectius professionals.

Com a característica diferencial al mercat, el CETT-UB consta d’un grup d’empreses pròpies dedicades a la formació i a l’oferta de serveis d’hoteleria i turisme de qualitat, perquè apliquis aquests coneixements pràctics sense sortir del Campus:

  • Hotel Alimara
  • Residència Universitària Àgora BCN
  • Aula Restaurant
  • Summum Restaurant & Bar

Si vols més informació, visita l’espai de Career Services, contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.

Obté un títol oficial

En finalitzar aquest Màster, obtindràs la següent titulació en funció de l’especialitat escollida:

Titulació Oficial Universitat de Barcelona: Màster universitari en Direcció d’Empreses Turístiques. Especialitat en Màrqueting Digital Turístic. Codi 4313889 en el Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT) del Ministeri d'Educació i Formació Professional del Govern d'Espanya.

Obtinguda la verificació del pla d’estudis pel Consell d’Universitats, previ informe de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, així com l’autorització de la Comunitat Autònoma de Catalunya, i establert el caràcter oficial del títol per acord del Consell de Ministres de 26 de setembre de 2014 (publicat al BOE de 18 d’octubre de 2014).

Doble o triple especialització: si així ho vols, el Màster Oficial en Direcció d’Empreses Turístiques t’ofereix la possibilitat de cursar les tres especialitats del programa, de manera que pots ampliar les teves competències per adaptar-te al mercat laboral. Només podràs realitzar una especialització per any, sempre respectant els períodes d'impartició.

 

Coneix al professorat de l'especialitat en Màrqueting Digital Turístic

Direcció

AINHOA CARBALLIDO RISCO

Professora, Investigadora i Directora Màster Universitari en Direcció d'Empreses Turístiques. Coordinadora especialitat Màrketing Digital Turístic. CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
en Turisme i Tecnologia Aplicada al Territori Universidad de Málaga (REDINTUR)
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Marketing turístic, Smart tourism, TICs al territori
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Economia i finances; Empreses i serveis turístics; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Marketing i comercialització; Tecnologies emergents i eines digitals

Professorat

NUR ABELLAN CALVET

Professora i Investigadora CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Estudiant Doctorat en Educació, Societat i Qualitat de Vida Universitat de Lleida
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Comunitat LGTB, Patrimoni, Gènere
Bloc temàtic/Departament: Aprenentatge pràctic aplicat; Direcció estratègica; Dret i polítiques turístiques; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Turisme i cultura; Turisme i territori

ANNA ACHON HORCAJO

Formadora, Coach i Consultora de People Development DeseaFíate - Freelance
Màster en Comunicació corporativa Universitat Oberta de Catalunya
Bloc temàtic/Departament: Organització empreses i gestió de les persones

JOAN RAMON BLAYA PIERA

Director de Programes de Digitalització i Innovació CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Màster en Business Administration Universitat Ramon Llull
Àmbit d'especialització: Estrategia empresarial, Gestió de projectes, Transformació digital
Bloc temàtic/Departament: Gestió de projectes i emprenedoria; Innovació; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Tecnologies emergents i eines digitals

PAULA DE BUEREN ESPEJO

Digital Marketing Specialist TURIJOBS
Grau en Turisme Universidad Autónoma de Madríd
Àmbit d'especialització: Marketing digital
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

ERNEST CAÑADA MULLOR

Coordinador ALBA SUD, centre d'investigació i comunicació
Doctorat en Historia, Historia de l'Art i Geografía Universitat Illes Balears
Bloc temàtic/Departament: Empreses i serveis turístics; Turisme i territori

MIGUEL CARRETERO RODRÍGUEZ

FI Boost & FI Nvest leader FI Group
Màster en Science in Telecommunication Engineering & Management (MASTEAM) Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica

JORDI CIRACH SUÁREZ

Màster en Tècnic Superior en Community Manager i Social Media Instituto Internacional de Marketing (IIMN)
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

ELENA COLORADO GUERRERO

TÉCNICA DE COORDINACIÓN DEL MÁSTER OFICIAL DE DIRECCIÓN DE EMPRESAS TURÍSTICAS (MUDET) CETT: ESCUELA DE TURISMO, HOTELERÍA Y GASTRONOMÍA
Grau en COMUNICACIÓ FACULTAD DE COMUNICACIÓN (SEVILLA)
Àmbit d'especialització: Xarxes socials, Comercialització, Marketing, Comunicació turística, Estrategia empresarial
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Economia i finances; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Marketing i comercialització

IVÁN DE LEÓN SANABRIA

Enginyer en Sistemas Universidad Metropolitana (Caracas - Venezuela)
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

ALBA ESPEJO RAYA

Consultora i Docent Quadrant Alfa
Màster en Gestió Cultural, Turisme Cultural Universitat Oberta de Catalunya
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització; Tecnologies emergents i eines digitals

CARLO FERRI

Communications Manager Laboratorios Ferrer
Doctorat en Physics Universitat de Barcelona
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

ROSA GARCÍA SEGURA

Directora Fundació per a la Prevenció de residus i el consum responsable
Doctorat en Educació per a la Sostenibilitat Universitat Autònoma de Barcelona
Bloc temàtic/Departament: Empreses i serveis turístics

LAURA GARRIDO MAYOL

Fundadora Etico
Màster en Gestió i Auditoria Mediambiental Universidad de Cádiz
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

MARIA GILABERT HERNANDO

Directora BeValue
Màster en Psicología, Licenciada en Publicidad y Relaciones Públicas, Master en Recursos Humanos y ACTP en Coaching UAB y UOC
Bloc temàtic/Departament: Organització empreses i gestió de les persones

RAMÓN IGLESIAS TOVAR

Soci fundador EmicThinking
Llicenciatura en Humanitats Universitat Pompeu Fabra
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

DAVID JORDAN FIGUERAS

Chief Revenue Officer elrow
Màster en Master in Business Administration ESIC
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

Mª DEL PILAR LEAL LONDOÑO

Professora, Investigadora i Directora de Màsters i Postgraus CETT Barcelona School of Tourism & Hospitality
Doctorat en Internacional en Geografia, Planificació Territorial i Gestió Ambiental Universitat de Barcelona
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Enoturisme, Planificació turística, Turisme gastronòmic
Bloc temàtic/Departament: Aprenentatge pràctic aplicat; Direcció estratègica; Empreses i serveis turístics; Gestió de projectes i emprenedoria; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Turisme i cultura; Turisme i territori

PILAR MALAGARRIGA VALLET

Consultora Responsabilitat Social Corporativa i Turisme Sostenible Segundo Mundo RSCC
Màster en Responsablilitat Social Corporativa i Sostenibilitat UNED-UJI
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Empreses i serveis turístics

JESÚS MOLINA RODRÍGUEZ

Consultor en l'àmbit dels recursos humans
Doctorat en Turisme Universitat de Girona
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Organització empreses i gestió de les persones

ASUN PANIAGUA HERRERO

Professora i Coordinadora d'especialitat de Direcció d'Esdeveniments CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Doctorat en Ciències de la Comunicació; Corporativa, Estratègica i de Branding. Universidad Pontificia de Salamanca
Àmbit d'especialització: Comunicació digital, Storytelling corporatiu, Marketing digital
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Marketing i comercialització

MARIA PASSALACQUA

Directora Club EMAS
Posgrau en Ciències Polítiques i Política Internacional Universitá de Padova-Italia
Bloc temàtic/Departament: Empreses i serveis turístics

EMMA PLA RUSCA

Directora Màster Universitari d'Innovació en la Gestió Turística. Coordinadora de l'especialitat Gestió Turistíca del Patrimoni Culinari i Gastronòmic CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Doctorat en Sociedad de la Información y del Conocimientoció Universitat Oberta de Catalunya-UOC
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Enoturisme, Turisme gastronòmic, Turisme cultural
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Gastronomia; Innovació; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Marketing i comercialització; Tecnologia dels aliments i salut; Turisme i cultura; Turisme i territori

ELENA RIDOLFI

Professora, Investigadora i Coordinadora del Màster Universitari en Direcció d'Empreses Turístiques, especialitat Turisme Responsable i Sostenible CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Doctorat en Geografia; Urbanisme i Polítiques Públiques Universitat Autònoma de Barcelona-Universidad IUAV (Italia)
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Turisme i territori, Turisme sostenible, Governança territorial i urbana, Planificació territorial
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Economia i finances; Empreses i serveis turístics; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Marketing i comercialització; Turisme i territori

PABLO RODRIGO MAS

Head of CX, CRM y LiveOps Reby
Grau en Bachelor in Business Administration (BBA) ESADE Business School
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

ALEJANDRO SEVY ELIAS

Soci consultor Sevyservice Associates, S.L.
Doctorat en Estudis Empresarials Universitat de Barcelona
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Economia i finances

LINDA SILVA POTES

Treballadora Autònoma Autònoma
Màster en Periodisme Ramon Llull
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització

EDUARD VANDELLOS SOLDRA

CEO i Art Director CREACTIVITAT
Llicenciatura en Belles Arts Universitat de Barcelona
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització
 

El CETT al teu servei

Com a alumne del CETT gaudeix de tots els avantatges que el centre posa a la teva disposició:

  • Accés al Centre de Recursos per a l’aprenentatge i la investigació:

    • La Universitat de Barcelona compta amb un ampli catàleg de bases de dades per consultar documents, reports i articles científics, entre d’altres.
    • Disposar dels recursos propis del CETT per a reforçar, completar i ampliar la formació. Tota la informació (tant física com digital) es troba disponible en els diferents espais dedicats a aquesta funció.
    • Accés gratuït a tota la llibreria digital de recursos de l'Organització Mundial del Turisme (OMT).
  • Com a centre adscrit a la Universitat de Barcelona, gaudim dels avantatges de formar part de la universitat més prestigiosa de l’Estat: Biblioteques UB · Servei d’Esports UB · Carnet Som UB

  • Descomptes a l’Escola d’Idiomes Moderns de la Universitat de Barcelona. A més, gràcies al carnet universitari de la Universitat de Barcelona gaudiràs de promocions en productes i serveis com òptiques, restaurants, tecnologia, farmàcies, allotjament, viatges i activitats d’oci, entre d’altres.

  • El CETT disposa de diferents serveis de restauració com el Fòrum o l'Aula Restaurant CETT. El Fòrum és un espai que afavoreix la creativitat i l'intercanvi cultural de l'alumnat. Disposa d'una variada oferta gastronòmica, saludable, de temporada, que s'adapta als diferents moments del dia. Així mateix, també es pot menjar a l'Aula Restaurant CETT, un restaurant de carta amb les mateixes característiques que un restaurant gastronòmic real.

  • Formar part de la comunitat CETT Alumni per estar en contacte amb l’àmplia xarxa d’exalumnes de la Universitat.

Masters 2020

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Jardí

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Aules 

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Aules 

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Aules

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Passadís 

  • Descompte a la Residència Universitària Internacional Àgora BCN. Som l'únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d'estudiants perquè puguis allotjar-te aquí mentre estudies. Com a estudiant de CETT tindràs unes condicions exclusives. Pregunta'ns sense compromís.

2020

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic

Residència Àgora BCN

Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Màrqueting Digital Turístic | Marketing Digital Turístic
Residència Àgora BCN

Els espais d'aprenentatge

Al CETT apostem per crear un context d’aprenentatge que consolidi el model formatiu propi, amb recursos d’alt valor afegit orientats a la vivència, l’experimentació, el fet de compartir i l’aprenentatge, en un Campus únic.

El nostre alumnat disposa de diversos espais polivalents d’aprenentatge: l’Espai Eidos, La Plaça, l’Espai de Creativitat i Innovació, les Aules d’Informàtica o l’Aula Recepció, entre d’altres.

A més, si ets un estudiant internacional, també disposaràs de l'Oficina de Relacions Internacionals que t'ajudarà i assessorarà amb els tràmits que necessitis.

Instal·lacions CETT

CETT International Support

Perquè entenem el repte que suposa viure en un entorn que no és el teu, el Campus CETT-UB posa a la teva disposició l’Oficina de Relacions Internacionals (ORI), com a àrea destinada a l’orientació, l’assessorament i l’atenció als estudiants internacionals dels programes de Màster.

L’equip d’aquesta àrea et donarà informació pertinent relacionada amb aspectes logístics de la vida a Barcelona tals com l’empadronament, la tramitació del número d’identitat d’estranger (NIE) o la recerca d’allotjament a la ciutat.

Tràmits relacionats amb la teva estada acadèmica

L’equip d’ORI et brindarà informació actualitzada sobre els tràmits a desenvolupar un cop siguis a la ciutat, orientant-te sobre documents imprescindibles com el número d’identitat d’estranger (NIE), el padró o registre oficial de l’Ajuntament o el carnet universitari.

Idiomes

Si la teva llengua materna no és el castellà, l’equip d’ORI et proporcionarà consells sobre com i on aprendre’l. També t’indicarà on aprendre català, fet que et facilitarà la teva integració a la vida diària de la ciutat. A més, podràs enfortir el castellà a través dels cursos certificats que ofereix el nostre Departament d’Idiomes del CETT-UB. Per contra, si el que vols és practicar de manera informal qualsevol altre idioma, podràs participar de manera gratuïta al nostre programa d’intercanvi lingüístic entre estudiants del CETT-UB.

Allotjament

El CETT-UB som l’únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d’estudiants, Àgora BCN, amb preus assequibles per a la comunitat d’estudiants CETT. També comptem amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l’Hotel Alimara, en el qual tant tu com els teus familiars i amics podreu gaudir d’avantatges i descomptes.

Suport a la teva carrera professional

Al CETT-UB disposes de tot un equip de professionals experts que vetllaran per la teva trajectòria professional des del moment en què formis part de la nostra comunitat.

Volem que estiguis informat i preparat per aconseguir els objectius professionals que t’hagis marcat. Amb aquesta motivació, trobaràs un equip de persones que t’acompanyaran durant el procés de manera personalitzada.

Gràcies a la col·laboració de les principals empreses del sector turístic podràs conèixer i posar en pràctica les eines més útils per accedir i desenvolupar-te en el mercat laboral.

El servei que posem a la teva disposició es basa en tres pilars fonamentals:

  • Orientació professional contínua centrada en tu, identificant els punts forts del teu perfil, analitzant la teva experiència i formació prèvia, i tenint en compte les teves principals motivacions de creixement.
  • Una estreta relació amb els principals actors del sector turístic, cultivada durant els més de 50 anys de presència en el mercat formant professionals amb unes competències i uns valors molt apreciats pel teixit empresarial.
  • Disseny i desenvolupament de tot un ventall d’activitats, espais de debat i eines que posem a la teva disposició i que et capaciten per afrontar qualsevol repte que et trobis durant tota la teva carrera professional.

D’aquesta manera, et convidem a participar en un procés dinàmic i adaptat a les teves expectatives que engloba les següents fases:

Definició de les teves fites professionals

  • Anàlisi profunda del teu perfil d’entrada.
  • Establiment d’objectius realistes i seguiment del teu roadmap.
  • Orientació en el disseny i desenvolupament del teu Pla de Carrera personalitzat.

Disseny i elaboració de les eines principals de relació amb el mercat laboral

  • Revisió i correcció de currículums i cartes de presentació, adeqüant l’objectiu professional a les demandes del mercat.
  • Carta de recomanació. L’alumnat que us trobeu en un procés de selecció podreu comptar amb les referències del CETT-UB.
  • Accés als principals canals d’investigació i accés d’oportunitats de pràctiques i laborals
  • Gestió d’ofertes i autocandidatures. Et donem suport per fer més visible el teu perfil davant les empreses i headhunters, donant-te referències per a la teva candidatura.
  • Seguiment de candidatures. T’ajudem a saber en quin punt del procés de selecció es troba la teva candidatura.

Entrenament personalitzat

  • Orientació sobre la recerca d’oportunitats professionals.
  • Simulació d’entrevistes de treball i feedback sobre els aspectes que es poden millorar.
  • Entrevistes per competències i mentoring per a aquells perfils amb dificultats a l’hora de seguir el procés de recerca de feina i/o amb risc d’exclusió social.
  • Preparació de presentacions perquè coneguis de primera mà les necessitats de les empreses, perquè puguis analitzar les possibilitats de vinculació a curt i mitjà termini amb una organització, i intercanviar inquietuds amb professionals de referència.

Networking i dinamització d’activitats

  • Presentacions corporatives durant el teu període formatiu.
  • Classes magistrals orientades a conèixer sectors estratègics.
  • Dinàmiques i reptes corporatius incorporats a les teves sessions formatives.
  • Marketplaces i fires d’ocupació presencials i virtuals on més d’un centenar d’empreses participen anualment al Campus en la captació personalitzada de talent.

Job Center d’accés exclusiu

  • Gestió de més de 900 oportunitats de pràctiques anualment.
  • Gestió de més de 1.500 oportunitats laborals anualment.
  • Seguiment de les candidatures presentades.
  • Adaptació de models curriculars i cartes de presentació personalitzats.

A més, des de Career Services t'ajudaran a trobar i gestionar les pràctiques curriculars i extracurriculars que més s'adaptin a tu.

Si vols més informació, visita l’espai de Career Services , contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.

Career Services

Career Services està format per un equip de professionals que orienta i ajuda l’alumnat al llarg dels seus estudis, i li facilita el contacte amb les millors empreses per tal d’afavorir-ne el desenvolupament professional i la futura inserció laboral.

Estar a prop dels antics alumnes

CETT Alumni va néixer com a Associació d’Antics Alumnes del CETT-UB l’1 de març de 1994, com una iniciativa per oferir un servei als antics alumnes, com un espai de referència personal i professional, i un punt de trobada per a experts del sector turístic, gastronòmic i hoteler, amb un vincle comú, el CETT-UB.

Como a associació d’antics alumnes del CETT-UB, té com a missió principal potenciar la relació entre aquests i, així, crear una xarxa de professionals. El nexe comú és ser antics alumnes de les diferents promocions i formacions del CETT-UB.

Els principals objectius de CETT Alumni són:

  • Promoure el permanent desenvolupament professional dels seus associats a tots els nivells i afavorir l’accés al món laboral, la promoció professional i la formació contínua. Fomentar la creació d’un marc idoni per a l’intercanvi dels coneixements i experiències entre els antics alumnes, oferint-los l’associació com a punt de trobada del món professional.
  • Facilitar el coneixement i el networking a través de jornades, ponències, sopars col·loqui i sessions d’experts. CETT Alumni vol ser un centre d’opinió i influència sobre l’entorn turístic.
  • Establir acords amb altres entitats, per afavorir sinergies que generin valor als antics alumnes associats.

Residència Àgora BCN

Som l'únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d'estudiants, la Residència Universitària Internacional Àgora BCN. Com a alumne de qualsevol de les nostres titulacions gaudiràs de descomptes exclusius perquè puguis allotjar-te aquí mentre estudies. Pregunta'ns sense compromís!

agora

Hotel Alimara

Com a part de les nostres empreses comptem amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l'Hotel Alimara. Situat al peu de la serra de Collserola i dins del propi Campus CETT, en ell tant tu com els teus familiars podreu gaudir d'avantatges i descomptes.

Hotel Alimara

 

Volem formar els millors professionals

Per això, el perfil d’accés recomanat per als futurs estudiants del Màster Universitari de Direcció d’Empreses Turístiques és:

  • Tenir coneixements bàsics en gestió d’empreses turístiques.
  • Empatia i ganes de treballar en equip.
  • Tenir un gran sentit ètic.
  • Comptar amb habilitats analítiques i organitzatives.
  • Tenir capacitat crítica i reflexiva.
  • Tenir un bon nivell d’idiomes, indispensable per formar-te i per a la teva carrera professional.
  • Ésser capaç d’estudiar les dinàmiques del sector internacionalment.

Consulta el preu de l'especialitat en Màrqueting Digital Turístic

EstudiantsReserva de PlaçaMatrículaTaxes UB*PreuPreu Total**

Estudiants Extracomunitaris

1.100 €900 €710 €7.500 €10.210 €

Estudiants Comunitaris

1.100 €900 €710 €6.649,75€9.359,75 €

*Aquest import correspon al perentatge que l'alumne d'un centre adscrit ha d'abonar en concepte de serveis acadèmics a la Universitat de Barcelona i es paga al mateix temps que la matrícula. Aquest import està exempt de qualsevol tipus de descompte.

**Aquest és el preu per pagaments al comptat. Consulta els preus i les condicions per altres modalitats de pagament amb el nostre equip d’Orientació a Futurs Estudiants.

Més informació econòmica

Bonificació

Bonificació

Bonificació

Titulació bonificable a través de FUNDAE

Finançament

Finançament

Encara tens dubtes?

Què necessito per accedir al màster?

Podràs accedir al Màster des de qualsevol grau vinculat a les branques de coneixement de les ciències socials i humanitats, especialment els derivats de les anteriors diplomatures i llicenciatures en l’adaptació a l’EEES.

Els candidats que no procedeixin de les titulacions mencionades anteriorment hauran de cursar els complements de formació.

Complements de formació

Amb els complements de formació definits al Màster es pretén garantir que els estudiants no provinents d’estudis de l’àmbit de l’empresa tinguin un coneixement bàsic del concepte, l’estructura i les particularitats dels aspectes vinculats al màrqueting i a la gestió econòmico-financera en l’àmbit de l’hospitalitat.

Titulacions d’ entrada que requereixen de la matriculació i superació de complements de formació per a la obtenció del títol de màster:

Titulacions Complements de formació
Diplomatura en Turisme o el títol de Tècnic en Empreses i Activitats Turístiques No es requereixen complements
Grau en Turisme .
Diplomatura en Ciències Empresarials .
Llicenciatura / Grau en Economia .
Llicenciatura / Grau en Administració i Direcció d'Empreses .
Llicenciatura / Grau en Investigació i Tècniques de Mercat .
*** ***
Llicenciat / Grau en RRPP i comunicació i similars Es requereixen els complements de formació: Turisme Global 9 ECTS
Llicenciatura / Grau en Humanitats .
Llicenciat / Grau en Geografia .
Qualsevol altra llicenciatura/grau .

Assignatures definides com a complements de formació del màster:

  • Màrqueting Estratègic i Operatiu 6 ECTS.
  • Gestió Econòmica-Financera en les empreses turístiques 6 ECTS.

Total complements: 12 ECTS.

Coneix totes les nostres beques

CETT Fundació, amb el ferm convenciment que la formació i la transmissió de coneixement són fonamentals, amplia el programa d’ajudes que ja oferia anualment als estudiants.

A part, el CETT-UB també donarà l’opció de fer el pagament en 6, 10 o 12 mesos mitjançant finançament bancari, amb el qual s’aplicarà un descompte del 5 % de l’import de les quotes. Informa’t sobre les condicions especials.

 

El nostre equip d'orientació respon

Alexandra Miquel

Orientació de Màsters i Postgraus

Descarrega PDF