Fotografia de: “Valoració de la responsabilitat social empresarial (RSE) per la demanda hotelera”, la tesi del Dr. José Antonio Pérez-Aranda, rep qualificació de CUM LAUDE | CETT
Universitat de Barcelona

“Valoració de la responsabilitat social empresarial (RSE) per la demanda hotelera”, la tesi del Dr. José Antonio Pérez-Aranda, rep qualificació de CUM LAUDE

29.09.2016
 
“Valoració de la responsabilitat social empresarial (RSE) per la demanda hotelera”, la tesi del Dr. José Antonio Pérez-Aranda, rep qualificació de CUM LAUDE

El passat dimecres 28 de setembre, el ja Dr. José Antonio Pérez-Aranda, va realizar la defensa de la tesi titulada Valoració de la responsabilitat social empresarial (RSE) per la demanda hotelera.

En aquesta investigació es presenta l'RSE com un constructe multidimensional, configurat per les dimensions de la teoria de Carroll (1979, 1999) de la teoria del desenvolupament sostenible (Berné-Manero et al., 2013, Martínez et al., 2013; Bigné et al., 2005; Panapanaan et al., 2003; Van Marrewijk, 2003) i de la teoria dels stakeholders (Freeman, 1984), des de la perspectiva de la demanda del sector hoteler espanyol; per això, s'identifiquen no només les dimensions que configuren l'RSE, sinó també els seus components.

 

Així mateix, s'explora tant els beneficis i avantatges generats per l'RSE, com la importància i valoració que els consumidors atorguen al desenvolupament de l'RSE, destacant les aportacions realitzades sobre els efectes de la RSE a la intenció de compra futura de serveis hotelers, un camp d'estudi fins aquesta investigació pràcticament inexplorat.

 

La investigació efectuada per identificar el valor de l'RSE per als consumidors hotelers, així com els efectes que aquesta produeix en el seu comportament de compra, s'ha realitzat a partir del disseny d'una escala de mesura de RSE.

Ha rebut la qualificació d’Excel·lent CUM LAUDE per part del Tribunal, felicitats Dr. Pérez-Aranda!

Categories
tesi doctoral doctorat turisme josé antonio pérez-aranda CETT UB