Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica >
Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme
Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Especialització dins de Màster Universitari de Direcció de Projectes Turístics
Propera convocatòria: Octubre 2024
 

Especialitza't en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme!

Amb l’especialitat d’Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme del Màster Universitari de Desenvolupament i Llançament de Projectes Turístics adquiriràs els coneixements i les eines per emprendre en el sector turístic.

Podràs convertir-te en motor de canvi i desenvolupar iniciatives innovadores que ajudin a transformar la realitat empresarial dels negocis turístics.

Espanya és un dels països amb més nivell d’emprenedoria d’Europa i amb més potencial de desenvolupament d’aquest tipus d’iniciatives. Es necessiten nous professionals capaços de crear nous negocis i innovar incorporant criteris d’ètica empresarial i respecte pel medi ambient.

Al CETT-UB volem formar professionals amb capacitat de lideratge, que cerquen desenvolupar la seva carrera professional en un ambient multicultural per dirigir processos d’internacionalització de tot tipus d’empreses turístiques.

Tens esperit emprenedor?

T’agradaria aprendre a desenvolupar iniciatives innovadores que contribueixin a transformar el sector turístic? L’Especialitat d’Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme del Màster en Desenvolupament de Projectes Turístics et permetrà:

  • Crear i llançar nous productes turístics al mercat.
  • Desenvolupar les teves competències emprenedores i millorar les teves habilitats vinculades amb el lideratge de projectes turístics.
  • Aprendre a utilitzar les principals eines que fan servir els emprenedors en la creació i adaptació de productes i serveis turístics, hotelers i gastronòmics.
  • Adquirir les competències necessàries per desenvolupar experiències innovadores que permetin redefinir i millorar la relació amb el client.
  • Definir les polítiques i els objectius estratègics de les empreses turístiques, imprescindibles per al llançament de projectes turístics en un mercat global molt competitiu.
  • Optimitzar la relació amb les diferents tipologies de clients a través del desenvolupament d’experiències innovadores, úniques i de valor.
  • Addicionalment podràs cursar més d'un itinerari i obtenir una doble o triple especialització. El nostre equip d'atenció a l'estudiant t'explicarà tots els detalls.
  • Descobreix més raons per estudiar aquest màster.
Un nou Turisme,

CETT-UB, quatre estrelles al QS Stars

El CETT-UB obté quatre estrelles en l'auditoria de QS Stars de Quacquarelli Symonds (QS), empresa britànica de referència especialitzada en l'anàlisi d'institucions d'educació superior a tot el món. La millor qualificació (cinc estrelles) correspon a les categories d’Ensenyament (Teaching) i Empleabilitat (Employability).


Centre col·laborador

Aquest programa compta amb la col·laboració estratègica d’EURECAT, Centre Tecnològic de Catalunya, proveïdor de tecnologia innovadora i diferencial per impulsar la competitivitat tecnològica d'empreses.

Per què estudiar l'especialitat en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme?

Amb l’especialitat d’Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme del Màster Universitari de Desenvolupament i Llançament de Projectes Turístics adquiriràs les competències clau d’un emprenedor per desenvolupar iniciatives empresarials en entorns molt dinàmics i afrontar els reptes que, entre d’altres, la globalització proposa.

L’EMPRENEDORIA COMENÇA EN TU

  • Planificaràs el desenvolupament i el llançament amb èxit de projectes turístics, així com la creació de nous productes turístics.
  • Coneixeràs i analitzaràs l’estructura dels estats economicofinancers de les empreses turístiques, avaluant-ne la viabilitat i realitzant previsions futures del seu desenvolupament.
  • Dissenyaràs i implementaràs plans tant estratègics com operatius de comercialització i comunicació per al llançament al mercat de nous projectes turístics.
  • Seràs capaç d’anticipar les activitats orientades a resultats específics i establiràs els mecanismes d’avaluació.
  • Imaginaràs diferents possibilitats originals i creatives per resoldre una situació o un problema, i aportaràs solucions amb valor afegit.

ENTRENA’T A INNOVAR I FER REALITAT ELS TEUS SOMNIS

  • Aprendràs les metodologies i les competències per fer realitat el teu projecte: des de tècniques de productivitat i de planificació i gestió dels moments crítics fins al disseny de models de negoci, instruments de prototipatge, obtenció de recursos i màrqueting digital, entre d’altres.
  • Podràs utilitzar les empreses pròpies del CETT-UB com a laboratoris d’aprenentatge i experimentació de les teves idees, projectes o prototips, testant-los per identificar àrees de millora. Les empreses pròpies del CETT són Hotel Alimara, Àgora BCN Residència Internacional d’Estudiants, CETT Consultors, Viatges Century i Restaurant Summum.

FES UNA ESTADA DE PRÀCTIQUES A L’ECOSISTEMA EMPRENEDOR

  • És l’únic Màster Universitari Universitari d’Espanya en emprenedoria o intraemprenedoria en empreses i organitzacions turístiques. Aconseguiràs una titulació oficial única, expedida per la Universitat de Barcelona i el CETT, amb reconeixement acadèmic i professional en l’àmbit internacional.
  • Podràs fer pràctiques curriculars i extracurriculars en una empresa o organització turística gràcies als més de 900 convenis de col·laboració amb empreses del CETT-UB. Escolliràs el tipus d’empresa i departament, com ara una empresa consolidada o una start-up en desenvolupament, depenent dels teus interessos i necessitats (coneixement de nous models de negoci, explorar àrees de millora, aplicar coneixements i tècniques innovadores, etc.).
  • Desenvoluparàs la teva capacitat d’adaptació a nous entorns i problemàtiques diferents, ampliaràs la teva xarxa de contactes professionals, creixeràs com a professional i incrementaràs les teves possibilitats de promoció professional.

CREA UNA XARXA SÒLIDA DE RECURSOS I DE CONTACTES QUE IMPULSIN LA TEVA CARRERA

  • Formaràs part d’un ecosistema emprenedor del CETT-UB i de la Universitat de Barcelona, fet que permetrà que t’enriqueixis amb experiències i aprenentatges de gran impacte i valor per al teu desenvolupament personal i professional.
  • Tindràs accés a contactes, recursos i idees de l’àmbit emprenedor que acceleraran el teu desenvolupament.
  • Podràs presentar el teu projecte o idea de negoci a la convocatòria dels Premis Emprenedors del CETT, cosa que et pot donar accés a gaudir d’acompanyament per part del nostre equip de mentors col·laboradors, format per professionals i emprenedors de referència en el sector.

APRÈN DELS MILLORS

  • Aprendràs amb l’ajuda d’emprenedors i d’empreses turístiques d’àmbit local i internacional, líders en la gestió de la intraemprenedoria, de la innovació disruptiva i col·laborativa i d’equips autogestionats.
  • Accediràs a l’avantguarda del màrqueting turístic: el Màster inclou un extens programa de visites a empreses, xerrades d’experts i professionals del sector, i l’assistència a esdeveniments que et permetran experimentar la indústria del turisme de primera mà. Col·laboraràs en projectes amb empreses del sector turístic i descobriràs les últimes tendències en matèria de màrqueting digital, innovació i sostenibilitat.
  • Visitaràs fires turístiques com IBTM, Smart Tourism Congress CETT Barcelona, 4YFN, Mobile World Congress o B-Travel, entre d’altres.
  • Un professorat amb una reputada i sòlida trajectòria professional en l’àmbit de l’emprenedoria, amb projectes basats en estratègies de generació d’experiències impactants, de màrqueting digital i d’innovació en turisme.

APRÈN DE MANERA ACTIVA, SOLUCIONANT ELS REPTES DEL SECTOR

  • Gràcies a l’ABR, aprenentatge basat en reptes, participaràs de forma activa en experiències obertes d’aprenentatge.
  • T’enfrontaràs a problemes reals o simulats, descobriràs i provaràs diferents opcions i interactuaràs amb altres estudiants per a la cerca i la definició de la millor solució o pla de negoci.

ORIENTA ELS TEUS ESFORÇOS VERS L’ÈXIT

  • Coneixeràs i aplicaràs instruments per a la innovació disruptiva en turisme i el lideratge d’equips emprenedors, així com les estratègies per accelerar projectes emprenedors i start-ups.
  • Treballaràs en projectes aplicant les metodologies de gestió més adequades i aprendràs a dirigir equips i impulsar-los vers l’èxit com ara Waterfall, Lean, Agile, Kanban i Scrum, entre d’altres.

CONVERTEIX-TE EN UN AGENT DE CANVI A LA TEVA EMPRESA O ORGANITZACIÓ

  • Adquiriràs les eines i els coneixements per portar a terme projectes d’intraemprenedoria a la teva empresa.
  • Desenvoluparàs les competències clau per liderar els processos d’innovació i de transformació del turisme a la teva pròpia organització o negoci.
  • Generaràs nous productes i experiències turístiques gràcies el mindset digital, amb una visió completa del màrqueting, de la comunicació i dels consumidors turístics, cosa que et permetrà connectar persones i generar experiències turístiques de gran impacte.
  • Exploraràs la sostenibilitat i l’economia verda com a impulsors de la innovació.

ESCULL UN SECTOR AMB FUTUR

  • La indústria turística representa una de les activitats econòmiques més importants a escala mundial i suposa el 10 % del PIB a escala global.
  • Treballaràs en la nova economia de l’experiència: generaràs productes i serveis memorables, d’èxit i amb un impacte positiu en els consumidors.

Què opinen els estudiants de màster del CETT?

Ilaria Coribello
Vaig triar aquest màster pel seu enfocament pràctic

Ilaria Coribello

Màster Uniersitari d'Innovació en la Gestió Turística, Especialidad Gestió Turística del Patrimoni Cultural i Natural
Julia Llebaria Mas
Davant l'escenari d'incertesa actual, la millor decisió ha estat apostar per la formació i que millor centro que en el CETT

Julia Llebaria Mas

Màster Universitari de Direcció d'Empreses Turístiques

Quins objectius aconseguiràs amb l'especialitat en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme?

L’objectiu principal de l’especialitat d’Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme és oferir-te els coneixements i els instruments necessaris per al desenvolupament i el llançament de projectes turístics innovadors.

Els principals objectius del Màster són:

  1. Conèixer les eines i desenvolupar els coneixements necessaris per a la creació i adaptació de productes i serveis basats en les oportunitats que l’evolució del mercat turístic ofereix, especialment gràcies a l’evolució tecnològica, tant des d’una perspectiva intraemprenedora com emprenedora, amb noves propostes o la revisió de les existents.
  2. Adquirir les competències per a la definició de les polítiques i objectius estratègics de les empreses turístiques, vinculades amb el desenvolupament i el llançament de projectes turístics emprenedors a un mercat global.
  3. Desenvolupar les habilitats necessàries per a la direcció de projectes, aprendre a treballar fent servir les metodologies de gestió de projectes més utilitzades a l’empresa (Waterfall, Lean, Agile, Kanban, Scrum, etc.) i dominar els instruments i les eines per al seu desenvolupament i implementació.
  4. Adquirir les competències necessàries per a la definició de sistemes de relació amb el client que optimitzin el valor proporcionat per l’empresa a través del desenvolupament d’experiències innovadores.

Quines competències aconseguiràs amb aquesta especialitat?

Les competències generals que desenvoluparàs són:

  • Desenvolupar una visió estratègica de l’empresa turística que permeti generar i identificar oportunitats de mercat vinculades amb la innovació en producte, procés o model de negoci, tant a escala nacional com internacional.
  • Confeccionar el pla de negoci d’un projecte turístic.
  • Conèixer i analitzar l’estructura dels estats economicofinancers de l’empresa, avaluant-ne la viabilitat i fent previsions futures del seu desenvolupament.
  • Dissenyar i implementar plans estratègics i operatius de comercialització i comunicació per al llançament al mercat de nous projectes turístics.
  • Organitzar i planificar el desenvolupament i el llançament de projectes turístics.
  • Concretar i anticipar les activitats orientades a resultats específics i establir mecanismes per avaluar-ne l’assoliment.
  • Definir i desenvolupar un procés eficaç de creació de nous productes turístics. Això implica imaginar diferents possibilitats originals i creatives davant d’una situació o un problema, i plantejar solucions amb valor.
  • Aprendre a obtenir fonts de finançament externes i internes per a la creació de noves empreses o projectes empresarials en turisme.
  • Saber utilitzar les aplicacions tecnològiques apropiades per a la investigació de mercats, l’analítica i la mètrica, en entorns digitals com a base per a la consecució de les finalitats de l’estratègia empresarial.
  • Identificar les noves tecnologies que impacten en el negoci turístic i formular l’estratègia tecnològica adequada per al desenvolupament de projectes turístics en l’àmbit digital.
  • Aprendre a implementar un sistema d’innovació empresarial i a utilitzar les metodologies adequades als diferents contextos organitzatius.
  • Avaluar i predir comportaments i tendències en les diferents tipologies de mercats i consumidors turístics.

Other_

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Fòrum Gatronòmic

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Centre de recursos

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Recepció

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Aules 

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Aules

Itinerari general

En una primera part, el programa se centra en un conjunt d’assignatures relacionades amb la gestió de projectes turístics, i s’aprofundeix en temes com el màrqueting, les finances o les estratègies d’innovació d’aquest tipus de projectes.

Especialitat d’Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Aquesta Especialitat t’ajudarà a desenvolupar les competències emprenedores i a millorar les habilitats vinculades amb el lideratge de projectes turístics.

L’aprenentatge es porta a terme a partir de l’estudi en profunditat de projectes reals d’empreses que lideren el mercat gràcies a la seva passió per la innovació i la intraemprenedoria.

Durada

El pla d’estudis del Màster té una durada d’un curs acadèmic equivalent a un any.

Entrega del Treball Final de Màster durant el mes de juny o setembre de cada període acadèmic.

Emprenedors, intraemprenedors, professionals i graduats universitaris

El Màster es dirigeix a emprenedors, intraemprenedors, professionals i graduats universitaris que desitgin desenvolupar les seves competències i habilitats de gestió aprofundint en el coneixement dels processos de creació d’empreses i d’innovació en el marc del sector turístic, hoteler i gastronòmic.

Específicament, aquests perfils són:

  • Emprenedors: Persones emprenedores que desitgin crear i llançar nous productes o serveis al mercat turístic tant local com internacional.
  • Intraemprenedors, perfils empresarials i professionals: Professionals que vulguin adquirir les competències necessàries per a la implementació de processos d’innovació i participar en equips de gestió de la innovació d’empreses turístiques.
  • Titulats universitaris: Persones amb titulació universitària interessades a dissenyar i oferir productes i serveis turístics innovadors dirigits a clients amb perfil digital i global.

Masters 2020

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Jardí

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Aules 

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Aules 

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Aules

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Passadís 

Àmbits professionals

En acabar els teus estudis podràs treballar en els següents àmbits relacionats amb el sector turístic com:

  • Start-ups del sector turístic o que prestin serveis al sector turístic
  • Empreses de base tecnològica que donin servei a empreses del sector turístic
  • Empreses de disseny de productes i serveis (turístics)
  • Empreses d’intermediació (agències de viatges, majoristes, minoristes, centrals de reserves...)
  • Allotjaments turístics (hotels, hotels rurals, balnearis, paradors...)
  • Empreses d’oci i cultura (parcs temàtics, espectacles, museus...)
  • Empreses de restauració (cadenes de restaurants...)
  • Empreses de transport (aerolínies, transport marítim de passatgers...)
quins son els àmbits laborals del máster de restauració i hoteleria

Sortides professionals

Les principals sortides professionals dels nostres estudiants d’aquest Màster són:

  • Gestor de projectes turístics en entorns d’innovació corporativa, globals i/o digitals.
  • Project manager de transformació digital en organitzacions i empreses turístiques.
  • Dissenyador de productes i serveis turístics digitals.
  • Gestor de projectes de màrqueting digital en turisme.
  • Gestor d’innovació.
  • Facilitador de metodologies d’innovació.
  • Llocs de gestió de transferència de tecnologia.
  • Dissenyador d’experiències del consumidor turístic.
  • Lloc de direcció amb especialització en àrees de negocis i mercats emergents en turisme.
  • Emprenedor turístic.
  • Intraemprenedor turístic.
  • Professional autònom en sectors vinculats amb la innovació en turisme.

Els nostres Alumni opinen

Isabel Baez

Isabel Baez

SEA Manager Central Europe at AccorHotels (Paris)
Jordi Noguera

Jordi Noguera

Executive Chef & Co-owner, Foc Restaurant (Singapore)
Natalia Mateu

Natalia Mateu

Project Management Office, The Sydney Opera House (Sydney)
 

Com és la metodología de l'especialitat en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme?

El Màster pretén ajudar a potenciar el teu esperit emprenedor perquè siguis capaç de desenvolupar i llançar projectes turístics. Per a això, es treballen les habilitats relacionades amb l’emprenedoria mitjançant diferents eines i metodologies, entre les quals destaca l’aprenentatge per reptes ABR.

La formació és molt activa i participativa, l’estudiant és el centre del procés d’aprenentatge. Es potencia la participació activa a l’aula a través del learning by doing i la interacció entre alumnes.

**Experimentaràs de primera mà l’emprenedoria i la innovació en projectes i empreses **desenvolupant el teu propi projecte o una proposta intraemprenedora d’una empresa col·laboradora.

Es fonamenta en tres pilars:

ABR
Aquesta metodologia d’estudi es fonamenta en l’aprenentatge basat en reptes (ABR). Durant el curs hauràs de donar resposta a reptes plantejats per docents o organitzacions que formen part de la xarxa de partners del CETT-UB.

Així, aportaràs una solució concreta per a un entorn real. Institucions com Rusticae, Compass Group, Prezo o Vilaplana, entre d’altres, han format part dels desafiaments als quals han hagut de donar resposta els nostres estudiants.

ABP
Amb l’aprenentatge basat en projectes (ABP), tractaràs projectes transversals que donen resposta a un problema concret real del sector turístic. D’aquesta manera, desenvoluparàs competències de col·laboració, resolució de problemes i pensament crític, aplicades en un entorn de treball real. .

ESTUDIS DE CAS
Visitaràs diferents organitzacions i institucions del sector a Barcelona. Tindràs l’oportunitat d’aprendre i aplicar els conceptes gràcies a l’exposició de situacions reals de la mà dels seus mateixos responsables.

Avaluació

L’avaluació es fa a partir del seguiment continu per part del professorat i la direcció del programa, així com la resolució d'examens individuals o proves grupals i l’elaboració de treballs durant el curs.

Detall del programa de l'especialitat en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Crèdits totals del màster: 60 ECTS (European Credit Transfer System)

Codi Assignatures* Tipus Crèdits
840001 Models de negoci en turisme Obligatòria 6
840003 Màrqueting a l'era digital Obligatòria 6
840005 Desenvolupament de projectes de negocis turístics Obligatòria 6
840018 Gestió financera de projectes turístics Obligatòria 6
840023 Practicum Optativa 6
840024 Aplicació pràctica de l'investigació Optativa 6
840022 Lideratge i emprenedoria corporativa Obligatòria d'Especialització - Emprenedoria 6
840021 Màrqueting de llançament de projectes emprenedors en turisme Obligatòria d'Especialització - Emprenedoria 6
840020 Actors i instruments de finançament de projectes turístics Obligatòria d'Especialització - Emprenedoria 6
840007 Desenvolupament de plataformes digitals Obligatòria d'Especialització - Transformació Digital 6
840006 Tecnologia i transformació digital Obligatòria d'Especialització - Transformació Digital 6
840008 Analítica digital i big data en projectes turístics Obligatòria d'Especialització - Transformació Digital 6
840025 Treball final de Màster TFM 12

Treball final de màster

La dimensió internacional, l’esperit emprenedor i l’empresa turística digital conformen tres dels principals objectius del Màster en Desenvolupament i Llançament de Projectes Turístics, i el TFM és l’instrument per sintetitzar aquests objectius.

El disseny de l’assignatura de Treball de Final de Màster (TFM) està vinculat directament al procés d’ensenyament-aprenentatge que caracteritza aquesta titulació pel que fa al desenvolupament transversal d’un projecte d’innovació en el sector turístic, al llarg del programa de Màster.

Els crèdits assignats a la matèria de Treball Final de Màster (6 ECTS) suposen la culminació de l’aprenentatge complet de l’estudiant al llarg del programa. Hi ha dues tipologies de TFM:

  1. Projectes d’emprenedoria: l’estudiant sintetitza un projecte desenvolupat en equip o individualment, i planteja estratègies i accions per llançar-lo al mercat. L’estructura del treball serà la d’un pla d’empresa:

    • Resum executiu
    • Anàlisi del mercat i competència
    • Pla estratègic
    • Pla de marketing
    • Pla d’operacions
    • Pla financer
  2. Projectes d’intraemprenedoria i innovació: l’estudiant sintetitza un projecte d’innovació per a una empresa, una institució o un organisme que planteja un repte relacionat amb:

    • Desenvolupament de nous serveis o productes
    • Creació de noves línies de negoci
    • Processos de Digitalització
    • Projectes de Marketing Digital
    • Desenvolupament de Plataformes Digitals

Pràctiques a empreses i institucions de primer nivell

Durant el teu període formatiu al CETT-UB, gaudiràs de l’oportunitat de fer pràctiques en empreses i institucions de primer nivell, amb l’objectiu d’aplicar i complementar els coneixements adquirits a la formació acadèmica i, a la vegada, afavorir l’adquisició de competències que et preparin per a l’exercici d’activitats professionals.

Les pràctiques tenen dues modalitats:

  • Curriculars: vinculades a assignatures del programa que estàs cursant i que formen part del seu currículum acadèmic; per tant, obligatòries.
  • Extracurriculars: no incloses dins del pla d’estudis i que tenen un caràcter voluntari.

La realització de les pràctiques es desenvolupa mitjançant convenis de cooperació universitat-empresa i estan tutelades per professors experts en cadascuna de les matèries.

El CETT-UB et facilitarà la consecució d’aquelles oportunitats més adequades al teu perfil professional i a les teves motivacions, entre les més de 900 peticions per part d’empreses que rebem anualment. De la mateixa manera, t’ajudarem a contactar i t’acompanyarem en l’accés a les empreses i les institucions més atractives per als teus objectius professionals.

Com a característica diferencial al mercat, el CETT-UB consta d’un grup d’empreses pròpies dedicades a la formació i a l’oferta de serveis d’hoteleria i turisme de qualitat, perquè apliquis aquests coneixements pràctics sense sortir del Campus:

  • Hotel Alimara
  • Residència Universitària Àgora BCN
  • Aula Restaurant
  • Summum Restaurant & Bar

Si vols més informació, visita l’espai de Career Services, contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.

Obté un títol oficial

En finalitzar aquest màster, obtindràs:

Titulació Oficial Universitat de Barcelona: Màster Universitari en Desenvolupament i Llançament de Projectes Turístics. Codi 4317084 en el Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT) del Ministeri d'Educació i Formació Professional del Govern d'Espanya.

Doble o Triple Especialització:: el fet de cursar el Màster et permetrà realitzar, si ho vols, una segona i tercera especialitat dins el programa que apareixerà en una titulació oficial. Però només podràs realitzar una especialització per any, sempre respectant els períodes d’impartició.

 

Direcció

JOAN RAMON BLAYA PIERA

Director de Programes de Digitalització i Innovació CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Màster en Business Administration Universitat Ramon Llull
Àmbit d'especialització: Estrategia empresarial, Gestió de projectes, Transformació digital
Bloc temàtic/Departament: Gestió de projectes i emprenedoria; Innovació; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Tecnologies emergents i eines digitals

Professorat

AINHOA CARBALLIDO RISCO

Professora, Investigadora i Directora Màster Universitari en Direcció d'Empreses Turístiques. Coordinadora especialitat Màrketing Digital Turístic. CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
en Turisme i Tecnologia Aplicada al Territori Universidad de Málaga (REDINTUR)
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Marketing turístic, Smart tourism, TICs al territori
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Economia i finances; Empreses i serveis turístics; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Marketing i comercialització; Tecnologies emergents i eines digitals

MIGUEL CARRETERO RODRÍGUEZ

FI Boost & FI Nvest leader FI Group
Màster en Science in Telecommunication Engineering & Management (MASTEAM) Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica

FRANCISCO JAVIER DE DIEGO RODRÍGUEZ

BD CETT Corporate CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Màster en MBA La Salle - Universitat Ramon Lull
Àmbit d'especialització: Gestió del talent, Gestió de persones, Mercat laboral turístic
Bloc temàtic/Departament: Aprenentatge pràctic aplicat

ALBA ESPEJO RAYA

Consultora i Docent Quadrant Alfa
Màster en Gestió Cultural, Turisme Cultural Universitat Oberta de Catalunya
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització; Tecnologies emergents i eines digitals

LLUIS FUENTES PRADA

Business Development RB Logistics
Màster en Direcció i Administració d'Empreses-MBA Universitat Ramon Llull-ESADE-Universidad Camilo José Cela
Bloc temàtic/Departament: Gestió de projectes i emprenedoria

XAVIER GARCÍA GUAL

Director de Innovación Tech Tourism Cluster
Grau en Turismo Universitat Autònoma de Barcelona
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Empreses i serveis turístics; Innovació; Tecnologies emergents i eines digitals

MARTÍ GIRAL BALLETBO

Consultor Everis
Màster en MIB Master Internet Business ISDI
Bloc temàtic/Departament: Empreses i serveis turístics

GUILLEM GISBERT LARRIBA

Country Manager Spain & Portugal Trip.com Group
Grau en Turisme, Direcció Hotelera CETT - UB
Bloc temàtic/Departament: Empreses i serveis turístics; Tecnologies emergents i eines digitals

ESPERANZA IGLESIAS MARTÍNEZ

Co-Fundadora i consultora de sostenibilitat i turisme GenÉthico
Posgrau en SEO, SEM, Analitica Web, Marketing Digital i Comunicació Corporativa INESDI
Bloc temàtic/Departament: Empreses i serveis turístics

Mª DEL PILAR LEAL LONDOÑO

Professora, Investigadora i Directora de Màsters i Postgraus CETT Barcelona School of Tourism & Hospitality
Doctorat en Internacional en Geografia, Planificació Territorial i Gestió Ambiental Universitat de Barcelona
Grup de recerca: Turisme, Cultura i Territori
Àmbit d'especialització: Enoturisme, Planificació turística, Turisme gastronòmic
Bloc temàtic/Departament: Aprenentatge pràctic aplicat; Direcció estratègica; Empreses i serveis turístics; Gestió de projectes i emprenedoria; Investigació en turisme, hoteleria i gastronomía; Turisme i cultura; Turisme i territori

ENRIC LÓPEZ CARRILLO

Professor, Investigador i Responsable de Funraising de CETT Fundació CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy
Doctorat en Pedagogia Universitat de Barcelona
Grup de recerca: Allotjaments Turístics i Restauració
Àmbit d'especialització: Emprenedoria, Marketing, Comunicació turística, Turisme rural
Bloc temàtic/Departament: Gestió de projectes i emprenedoria; Marketing i comercialització

ALEXANDER MEDINA PHIMISTER

Fundador Gen Innovación
Posgrau en Direcció i Gestió de la Innovació Universidad Internacional de la Rioja-UNIR
Bloc temàtic/Departament: Direcció estratègica; Innovació; Organització empreses i gestió de les persones

INMA MOLINA MARTÍN

Marketing Team Lead - Spain Commify Iberia S.L
Llicenciatura en Administración y Dirección de Empresas, Marketing Universitat de Alacant

JORDI-YSARD PUIGBO LLOBET

CTO ViReInstruments
Doctorat en Tecnologies de la Informació i la Comunicació Universitat Pompeu Fabra
Bloc temàtic/Departament: Tecnologies emergents i eines digitals

JORDI ROQUET CRESPO

Managing Partner CE CONSULTING 22@ / Fin2go
Posgrau en Comptabilitat i Auditoria Universitat de Barcelona
Bloc temàtic/Departament: Empreses i serveis turístics

ADOLFO MIGUEL SANCHEZ OLMOS

Vice President IT Radisson Hotel Group
Màster en MBA La salle
Bloc temàtic/Departament: Tecnologies emergents i eines digitals

EDUARD VANDELLOS SOLDRA

CEO i Art Director CREACTIVITAT
Llicenciatura en Belles Arts Universitat de Barcelona
Bloc temàtic/Departament: Marketing i comercialització
 

El CETT al teu servei

Com a alumne del CETT gaudeix de tots els avantatges que el centre posa a la teva disposició:

  • Accés al Centre de Recursos per a l’aprenentatge i la investigació:

    • La Universitat de Barcelona compta amb un ampli catàleg de bases de dades per consultar documents, reports i articles científics, entre d’altres.
    • Recursos propis del CETT per a reforçar, completar i ampliar la formació. Tota la informació (tant física com digital) es troba disponible en els diferents espais dedicats a aquesta funció.
    • Accés gratuït a tota la llibreria digital de recursos de l'Organització Mundial del Turisme (OMT).
  • Com a centre adscrit a la Universitat de Barcelona, gaudim dels avantatges de formar part de la universitat més prestigiosa de l’Estat: Biblioteques UB · Servei d’Esports UB · Carnet Som UB

  • Descomptes a l’Escola d’Idiomes Moderns de la Universitat de Barcelona. A més, gràcies al carnet universitari de la Universitat de Barcelona gaudiràs de promocions en productes i serveis com òptiques, restaurants, tecnologia, farmàcies, allotjament, viatges i activitats d’oci, entre d’altres.

  • El CETT disposa de diferents serveis de restauració com el Fòrum o l'Aula Restaurant CETT. El Fòrum és un espai que afavoreix la creativitat i l'intercanvi cultural de l'alumnat. Disposa d'una variada oferta gastronòmica, saludable, de temporada, que s'adapta als diferents moments del dia. Així mateix, també es pot menjar a l'Aula Restaurant CETT, un restaurant de carta amb les mateixes característiques que un restaurant gastronòmic real.

  • Formar part de la comunitat CETT Alumni per estar en contacte amb l’àmplia xarxa d’exalumnes de la Universitat.

Masters 2020

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Jardí

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Aules 

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Aules 

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Aules

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Passadís 

  • Descompte a la Residència Universitària Internacional Àgora BCN. Som l'únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d'estudiants perquè puguis allotjar-te aquí mentre estudies. Com a estudiant de CETT tindràs unes condicions exclusives. Pregunta'ns sense compromís.

2020

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme

Residència Àgora BCN

Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Màster en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme
Residència Àgora BCN

Els espais d'aprenentatge

Al CETT apostem per crear un context d’aprenentatge que consolidi el model formatiu propi, amb recursos d’alt valor afegit orientats a la vivència, l’experimentació, el fet de compartir i l’aprenentatge, en un Campus únic.

El nostre alumnat disposa de diversos espais polivalents d’aprenentatge: l’Espai Eidos, La Plaça, l’Espai de Creativitat i Innovació, les Aules d’Informàtica o l’Aula Recepció, entre d’altres.

A més, si ets un estudiant internacional, també disposaràs de l'Oficina de Relacions Internacionals que t'ajudarà i assessorarà amb els tràmits que necessitis.

Instal·lacions CETT

CETT International Support

Perquè entenem el repte que suposa viure en un entorn que no és el teu, el Campus CETT-UB posa a la teva disposició l’Oficina de Relacions Internacionals (ORI), com a àrea destinada a l’orientació, l’assessorament i l’atenció als estudiants internacionals dels programes de Màster.

L’equip d’aquesta àrea et donarà informació pertinent relacionada amb aspectes logístics de la vida a Barcelona tals com l’empadronament, la tramitació del número d’identitat d’estranger (NIE) o la recerca d’allotjament a la ciutat.

Tràmits relacionats amb la teva estada acadèmica

L’equip d’ORI et brindarà informació actualitzada sobre els tràmits a desenvolupar un cop siguis a la ciutat, orientant-te sobre documents imprescindibles com el número d’identitat d’estranger (NIE), el padró o registre oficial de l’Ajuntament o el carnet universitari.

Idiomes

Si la teva llengua materna no és el castellà, l’equip d’ORI et proporcionarà consells sobre com i on aprendre’l. També t’indicarà on aprendre català, fet que et facilitarà la teva integració a la vida diària de la ciutat. A més, podràs enfortir el castellà a través dels cursos certificats que ofereix el nostre Departament d’Idiomes del CETT-UB. Per contra, si el que vols és practicar de manera informal qualsevol altre idioma, podràs participar de manera gratuïta al nostre programa d’intercanvi lingüístic entre estudiants del CETT-UB.

Allotjament

El CETT-UB som l’únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d’estudiants, Àgora BCN, amb preus assequibles per a la comunitat d’estudiants CETT. També comptem amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l’Hotel Alimara, en el qual tant tu com els teus familiars i amics podreu gaudir d’avantatges i descomptes.

Suport a la teva carrera professional

Al CETT-UB disposes de tot un equip de professionals experts que vetllaran per la teva trajectòria professional des del moment en què formis part de la nostra comunitat.

Volem que estiguis informat i preparat per aconseguir els objectius professionals que t’hagis marcat. Amb aquesta motivació, trobaràs un equip de persones que t’acompanyaran durant el procés de manera personalitzada.

Gràcies a la col·laboració de les principals empreses del sector turístic podràs conèixer i posar en pràctica les eines més útils per accedir i desenvolupar-te en el mercat laboral.

El servei que posem a la teva disposició es basa en tres pilars fonamentals:

  • Orientació professional contínua centrada en tu, identificant els punts forts del teu perfil, analitzant la teva experiència i formació prèvia, i tenint en compte les teves principals motivacions de creixement.
  • Una estreta relació amb els principals actors del sector turístic, cultivada durant els més de 50 anys de presència en el mercat formant professionals amb unes competències i uns valors molt apreciats pel teixit empresarial.
  • Disseny i desenvolupament de tot un ventall d’activitats, espais de debat i eines que posem a la teva disposició i que et capaciten per afrontar qualsevol repte que et trobis durant tota la teva carrera professional.

D’aquesta manera, et convidem a participar en un procés dinàmic i adaptat a les teves expectatives que engloba les següents fases:

Definició de les teves fites professionals

  • Anàlisi profunda del teu perfil d’entrada.
  • Establiment d’objectius realistes i seguiment del teu roadmap.
  • Orientació en el disseny i desenvolupament del teu Pla de Carrera personalitzat.

Disseny i elaboració de les eines principals de relació amb el mercat laboral

  • Revisió i correcció de currículums i cartes de presentació, adeqüant l’objectiu professional a les demandes del mercat.
  • Carta de recomanació. L’alumnat que us trobeu en un procés de selecció podreu comptar amb les referències del CETT-UB.
  • Accés als principals canals d’investigació i accés d’oportunitats de pràctiques i laborals
  • Gestió d’ofertes i autocandidatures. Et donem suport per fer més visible el teu perfil davant les empreses i headhunters, donant-te referències per a la teva candidatura.
  • Seguiment de candidatures. T’ajudem a saber en quin punt del procés de selecció es troba la teva candidatura.

Entrenament personalitzat

  • Orientació sobre la recerca d’oportunitats professionals.
  • Simulació d’entrevistes de treball i feedback sobre els aspectes que es poden millorar.
  • Entrevistes per competències i mentoring per a aquells perfils amb dificultats a l’hora de seguir el procés de recerca de feina i/o amb risc d’exclusió social.
  • Preparació de presentacions perquè coneguis de primera mà les necessitats de les empreses, perquè puguis analitzar les possibilitats de vinculació a curt i mitjà termini amb una organització, i intercanviar inquietuds amb professionals de referència.

Networking i dinamització d’activitats

  • Presentacions corporatives durant el teu període formatiu.
  • Classes magistrals orientades a conèixer sectors estratègics.
  • Dinàmiques i reptes corporatius incorporats a les teves sessions formatives.
  • Marketplaces i fires d’ocupació presencials i virtuals on més d’un centenar d’empreses participen anualment al Campus en la captació personalitzada de talent.

Job Center d’accés exclusiu

  • Gestió de més de 900 oportunitats de pràctiques anualment.
  • Gestió de més de 1.500 oportunitats laborals anualment.
  • Seguiment de les candidatures presentades.
  • Adaptació de models curriculars i cartes de presentació personalitzats.

A més, des de Career Services t'ajudaran a trobar i gestionar les pràctiques curriculars i extracurriculars que més s'adaptin a tu.

Si vols més informació, visita l’espai de Career Services , contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.

Career Services

Career Services està format per un equip de professionals que orienta i ajuda l’alumnat al llarg dels seus estudis, i li facilita el contacte amb les millors empreses per tal d’afavorir-ne el desenvolupament professional i la futura inserció laboral.

Estar a prop dels antics alumnes

CETT Alumni va néixer com a Associació d’Antics Alumnes del CETT-UB l’1 de març de 1994, com una iniciativa per oferir un servei als antics alumnes, com un espai de referència personal i professional, i un punt de trobada per a experts del sector turístic, gastronòmic i hoteler, amb un vincle comú, el CETT-UB.

Como a associació d’antics alumnes del CETT-UB, té com a missió principal potenciar la relació entre aquests i, així, crear una xarxa de professionals. El nexe comú és ser antics alumnes de les diferents promocions i formacions del CETT-UB.

Els principals objectius de CETT Alumni són:

  • Promoure el permanent desenvolupament professional dels seus associats a tots els nivells i afavorir l’accés al món laboral, la promoció professional i la formació contínua. Fomentar la creació d’un marc idoni per a l’intercanvi dels coneixements i experiències entre els antics alumnes, oferint-los l’associació com a punt de trobada del món professional.
  • Facilitar el coneixement i el networking a través de jornades, ponències, sopars col·loqui i sessions d’experts. CETT Alumni vol ser un centre d’opinió i influència sobre l’entorn turístic.
  • Establir acords amb altres entitats, per afavorir sinergies que generin valor als antics alumnes associats.

Residència Àgora BCN

Som l'únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d'estudiants, la Residència Universitària Internacional Àgora BCN. Com a alumne de qualsevol de les nostres titulacions gaudiràs de descomptes exclusius perquè puguis allotjar-te aquí mentre estudies. Pregunta'ns sense compromís.

agora

Hotel Alimara

Com a part de les nostres empreses comptem també amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l'Hotel Alimara.

Situat al peu de la serra de Collserola i dins del propi Campus CETT, t'oferirá a tu i als teus familiars diferents avantatges i descomptes.

Hotel Alimara

 

Volem formar els millors professionals

Per això, per accedir al Màster Universitari en Desenvolupament i Llançament de Projectes Turístics et recomanem:

  • Posseir un esperit emprenedor, i voler posar en pràctica els teus projectes empresarials en el sector turístic, hoteler i gastronòmic amb garanties d’èxit.
  • Tenir empatia i ganes de treballar en equip.
  • Comptar amb capacitat de lideratge, de treball en equip i de gestió de projectes.
  • Posseir coneixements bàsics de gestió d’empreses turístiques i d’investigació aplicada als mercats turístics.
  • Ser conscient i estar sensibilitzat pel que fa al desenvolupament sostenible i responsable del turisme.
  • Tenir un bon nivell d’idiomes, ja que és una capacitació fonamental per al teu bon posicionament professional, així com per poder desenvolupar l’àmbit d’estudi a escala internacional.

Consulta el preu de l'especialitzat en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme:

EstudiantsReserva de PlaçaMatrículaTaxes UB*PreuPreu Final

Estudiants Extracomunitaris

1.100 €900 €710 €7.550 €10.260 €

Estudiants Comunitaris

1.100 €900 €710 €6.683 €9.393 €

*Aquest import correspon al perentatge que l'alumne d'un centre adscrit ha d'abonar en concepte de serveis acadèmics a la Universitat de Barcelona i es paga al mateix temps que la matrícula. Aquest import està exempt de qualsevol tipus de descompte.

**Aquest és el preu per pagaments al comptat. Consulta els preus i les condicions per altres modalitats de pagament amb el nostre equip d’Orientació a Futurs Estudiants.

Més informació econòmica

Bonificació

Bonificació

Bonificació

Titulació bonificable a través de FUNDAE

Finançament

Finançament

Encara tens dubtes?

Àgora

Housing

Consultar preu amb allotjament "PACK CETT-ÀGORA"

Què necessito per accedir al Màster?

Els estudiants procedents de titulacions de grau de l'àmbit de les ciències econòmiques i socials, administració i direcció d'empreses, màrqueting, comerç, comptabilitat, turisme i altres titulacions afins a aquestes disciplines no han de cursar cap mena de complement.

El Màster disposa d'una oferta d'assignatures dissenyades exclusivament per adequar-se a les necessitats específiques de potencials estudiants provinents d'altres disciplines, com a complements de formació.

Estudiants procedents d'altres titulacions de grau d'àmbits disciplinaris diferents dels anteriors (ciències de la salut, humanitats...) hauran de cursar l'assignatura "Fonaments de l'activitat turística" (6 ECTS), amb la finalitat de reconèixer la dinàmica del turisme a la societat actual, el seu desenvolupament i tendències, i distingir les principals operacions i actors en les activitats turístiques: destins, intermediació, transport i allotjament.

El procediment per a l'admissió a la titulació pot consultar-se en l'apartat corresponent d'Informació d'accés als estudis.

Coneix totes les nostres beques

CETT Fundació, amb el ferm convenciment que la formació i la transmissió de coneixement són fonamentals, amplia el programa d’ajudes que ja oferia anualment als estudiants.

A part, el CETT-UB també donarà l’opció de fer el pagament en 6, 10 o 12 mesos mitjançant finançament bancari, amb el qual s’aplicarà un descompte del 5 % de l’import de les quotes. Informa’t sobre les condicions especials.

 

El nostre equip d'orientació respon

Alexandra Miquel

Orientació de Màsters i Postgraus

Descarrega PDF