Notícies
Resultats
250 Persones assisteixen a la Jornada de Portes Obertes del CETT
El CETT va celebrar dissabte passat la Jornada de Portes Obertes per donar a conèixer els cicles i els graus de turisme, hoteleria i gastronomia del centre. Unes 250 persones, entre potencials estudiants i acompanyants, van conèixer els cicles i els graus del CETT gràcies a presentacions i tallers amb professorat i alumnat per mostrar l’experiència d’estudiar en aquest centre. A més dels con...
Llegir totEl CETT guanya el premi Hotels&Tourism de CaixaBank a la millor iniciativa institucional
La conversió de l’Hotel Alimara Barcelona en Hotel Salut, l’adaptació del CETT al format no presencial i l’ampliació del programa de beques, les iniciatives reconegudes El CETT , centre universitari de referència de turisme, hoteleria i gastronomia adscrit a la Universitat de Barcelona, ha rebut el premi a la millor iniciativa institucional de la fase regional dels premis Hotels & T...
Llegir totS’obre la convocatòria als Premis CETT Alimara Barcelona 2021
La CETT Fundació i el CETT, juntament amb el Saló del Turisme B-Travel i Fira de Barcelona, organitzen la 36a edició dels Premis CETT Alimara Barcelona , que reconeixen aquells productes, serveis, estratègies o accions que aporten una visió innovadora en l’àmbit de la comunicació, la digitalització, la sostenibilitat i la recerca als sectors tur...
Llegir totSostenibilitat i responsabilitat, clau per al turisme del futur
El context generat arran de la COVID-19 comporta a sectors com el turístic l’oportunitat d’impulsar qüestions com la sostenibilitat i la necessitat de formar els futurs professionals davant de la previsió de creixement del sector en el futur. N’ha parlat el director de l’Escola Universitària del CETT, José Antonio Pérez-Aranda, al podcast tu...
Llegir totQuè hem après amb la pandèmia?
El turisme és un dels sectors que s’ha vist més afectat per la paràlisi provocada per l’emergència sanitària de la COVID-19. De fet, segons l’Organització Mundial del Turisme (OMT), caldran entre 2 i 4 anys per recuperar les xifres del 2019. A aquesta realitat hi fa referència la Dra. Maria Abellanet, CEO del CETT, a Línia Sant Andreu, q...
Llegir totDe quina manera els petits hotels poden captar la venda directa a través del lloc web
El sector de l’hoteleria ha patit d’una manera molt notable els efectes de la pandèmia de la COVID-19 a escala mundial. Malgrat això, l’inici de la campanya de vacunació i la millora de les perspectives de cara a la primavera i l’estiu de 2021 generen esperança i apel·len a estar tan preparats com sigui possible. Aquest nou escenari pot esdevenir...
Llegir totHi ha diferències generacionals a l’hora de triar un hotel?
Complir amb els requisits individuals de cada client dins el sector hoteler pot arribar a resultar certament complicat. Per això, els empresaris sovint opten pel target màrqueting, una mesura estratègica que consisteix en identificar segments de demanda i que té per objectiu assolir avantatge competitiu dins una empresa. Una forma d’aconseguir-ho és realitzar una ...
Llegir totEl més destacat de l’Observatori CETT, al teu abast
Amb l’objectiu de generar i aportar coneixement al sector, el CETT ha publicat el dossier de la darrera edició de l’ Observatori CETT, que es va centrar en els reptes globals que planteja la COVID-19 al sector turístic, les possibles solucions i com l'anàlisi predictiu pot ajudar a repensar el futur del turisme. L’acte va comptar amb diversos experts en salut...
Llegir totUn turisme més sostenible, un dels reptes del sector per al 2021
El nou any planteja grans reptes a tota la societat i especialment al sector del turisme. La recuperació de la crisi arran de la COVID-19 és la principal fita d’un sector que, sens dubte, ha d‘incloure l’aposta per la sostenibilitat. Aquesta és la qüestió que ha tractat Gente Viajera Catalunya, d’Onda Cero, en un dels primers programes de l’...
Llegir totEls allotjaments turístics de Catalunya presenten mancances en la credibilitat i la gestió dels preus als seus llocs web
• Un estudi pioner, dirigit per professionals del CETT-UB, mostra un marge de millora en qüestions com l’atenció a l’usuari en temps real, la incorporació de motors de reserva o la seguretat del web • Les pensi...
Llegir tot