Notícies
Resultats
250 Persones assisteixen a la Jornada de Portes Obertes del CETT
El CETT va celebrar dissabte passat la Jornada de Portes Obertes per donar a conèixer els cicles i els graus de turisme, hoteleria i gastronomia del centre. Unes 250 persones, entre potencials estudiants i acompanyants, van conèixer els cicles i els graus del CETT gràcies a presentacions i tallers amb professorat i alumnat per mostrar l’experiència d’estudiar en aquest centre. A més dels con...
Llegir totEl CETT guanya el premi Hotels&Tourism de CaixaBank a la millor iniciativa institucional
La conversió de l’Hotel Alimara Barcelona en Hotel Salut, l’adaptació del CETT al format no presencial i l’ampliació del programa de beques, les iniciatives reconegudes El CETT , centre universitari de referència de turisme, hoteleria i gastronomia adscrit a la Universitat de Barcelona, ha rebut el premi a la millor iniciativa institucional de la fase regional dels premis Hotels & T...
Llegir totLa connexió entre persones, un valor afegit
Descobrir nous indrets, cultures i persones és enriquidor a nivell personal i també durant l’etapa de formació, especialment en el sector del turisme, l’hoteleria i la gastronomia. La internacionalització és un component clau en aquestes disciplines i és un dels valors del CETT-UB, que compta amb programes de mobilitat internacional en 28 països de...
Llegir totDark kitchens: el futur de la restauració serà virtual?
El comensal no sap què hi ha darrere de l’aplicació del seu telèfon. No és capaç d’imaginar-se que el seu menjar s’ha elaborat en un espai que s’assembla més a una fàbrica de producció industrial que no pas a un petit i acollidor local. Vivim en l’era digital. Tenir accés a Internet és tan essencial com tenir men...
Llegir tot8M: La igualtat de gènere als ulls de les dones de la Comunitat CETT
Les dones són un dels pilars del CETT, i així ho mostra la seva presència a la comunitat CETT, que és, en total, del 61 %. També encapçalen les posicions més altes de l’equip directiu, integrat per cinc dones -entre elles, la CEO i la gerent-, i dos homes, fet que suposa que un 71,5 % de dones ocupen el consell de direcció. Pel que fa als caps de de...
Llegir totSostenibilitat i responsabilitat, clau per al turisme del futur
El context generat arran de la COVID-19 comporta a sectors com el turístic l’oportunitat d’impulsar qüestions com la sostenibilitat i la necessitat de formar els futurs professionals davant de la previsió de creixement del sector en el futur. N’ha parlat el director de l’Escola Universitària del CETT, José Antonio Pérez-Aranda, al podcast tu...
Llegir totLa transformació del model turístic, clau per als candidats
· La gestió de la pandèmia, els ajuts al sector per a la seva recuperació, la definició del model turístic i la mobilitat vinculada a les infraestructures, els tres blocs del debat El CETT-UB , centre universitari de turisme, hoteleria i gastronomia adscrit a la Universitat de Barcelona, ha celebrat avui l' Observatori CETT “El futur del tur...
Llegir totQuè hem après amb la pandèmia?
El turisme és un dels sectors que s’ha vist més afectat per la paràlisi provocada per l’emergència sanitària de la COVID-19. De fet, segons l’Organització Mundial del Turisme (OMT), caldran entre 2 i 4 anys per recuperar les xifres del 2019. A aquesta realitat hi fa referència la Dra. Maria Abellanet, CEO del CETT, a Línia Sant Andreu, q...
Llegir totDe quina manera els petits hotels poden captar la venda directa a través del lloc web
El sector de l’hoteleria ha patit d’una manera molt notable els efectes de la pandèmia de la COVID-19 a escala mundial. Malgrat això, l’inici de la campanya de vacunació i la millora de les perspectives de cara a la primavera i l’estiu de 2021 generen esperança i apel·len a estar tan preparats com sigui possible. Aquest nou escenari pot esdevenir...
Llegir totHi ha diferències generacionals a l’hora de triar un hotel?
Complir amb els requisits individuals de cada client dins el sector hoteler pot arribar a resultar certament complicat. Per això, els empresaris sovint opten pel target màrqueting, una mesura estratègica que consisteix en identificar segments de demanda i que té per objectiu assolir avantatge competitiu dins una empresa. Una forma d’aconseguir-ho és realitzar una ...
Llegir tot