Notícies
Resultats
La transformació del model turístic, clau per als candidats
· La gestió de la pandèmia, els ajuts al sector per a la seva recuperació, la definició del model turístic i la mobilitat vinculada a les infraestructures, els tres blocs del debat El CETT-UB , centre universitari de turisme, hoteleria i gastronomia adscrit a la Universitat de Barcelona, ha celebrat avui l' Observatori CETT “El futur del tur...
Llegir totQuè hem après amb la pandèmia?
El turisme és un dels sectors que s’ha vist més afectat per la paràlisi provocada per l’emergència sanitària de la COVID-19. De fet, segons l’Organització Mundial del Turisme (OMT), caldran entre 2 i 4 anys per recuperar les xifres del 2019. A aquesta realitat hi fa referència la Dra. Maria Abellanet, CEO del CETT, a Línia Sant Andreu, q...
Llegir totLa recerca al CETT-UB: més de 150 activitats durant el curs 2019-2020
El turisme cultural, la sostenibilitat turística, el rendiment i la productivitat en allotjaments turístics i restauració i la innovació gastronòmica han estat les principals línies de recerca El CETT-UB ha dut a terme durant el curs 2019-2020 més de 150 activitats relacionades amb la recerca en les seves àrees d’expertesa: turisme, hoteleria i g...
Llegir totLa sostenibilitat i la gestió de les destinacions centren les més de 200 activitats de recerca del CETT-UB durant el curs 2018-2019
• L’objectiu d’aquests projectes és aportar valor al sector a través de la recerca aplicada i la generació de coneixement científic La sostenibilitat, la gestió de les destinacions, el turisme cinematogrà...
Llegir totDe Barcelona a Berlín, definint bones pràctiques per a la gestió del turisme urbà
La convivència entre turistes i residents, la seguretat o la gestió dels habitatges són alguns dels reptes als quals s’enfronten ciutats com Barcelona, Amsterdam o Berlín; poblacions en les quals s’ha produït un cre...
Llegir totEls allotjaments turístics de Catalunya presenten mancances en la credibilitat i la gestió dels preus als seus llocs web
• Un estudi pioner, dirigit per professionals del CETT-UB, mostra un marge de millora en qüestions com l’atenció a l’usuari en temps real, la incorporació de motors de reserva o la seguretat del web • Les pensi...
Llegir tot