Converteix-te en un professional del Reveneu Management!
El sector hoteler està en constant transformació. Actualment, en un entorn d’alta competitivitat, la gestió de serveis i productes dels establiments turístics esdevé més complexa i requereix de professionals ben formats per respondre a les expectatives del client obtenint, a la vegada, la màxima rendibilitat. Alhora, el màrqueting digital esdevé essencial per a totes les empreses turístiques que vulguin destacar i tenir èxit.
En aquest context, la figura del Revenue Manager té cada vegada més rellevància en la gestió eficient dels establiments i allotjaments turístics. Què succeeix si li sumem a aquest professional coneixements de màrqueting digital i xarxes socials? El mercat guanya experts globals, capaços de gestionar eficaçment la venda dels productes i dels serveix oferts pels establiments turístics, elaborar plans de màrqueting digital i estratègies de marca i reputació online per als seus negocis.
Vols ser un d’aquests professionals amb visió global? Matricula't al Màster en Revenue Management, Màrqueting Digital i Social Media del CETT-UB!
Obtindràs una titulació de la Universitat de Barcelona amb la flexibilitat que permet la metodologia 100% virtual.
Estudiar Revenue Management Hoteler i Màrqueting Digital t’ajudarà a:
- Tenir una visió general de les claus del Revenue Management per a una gestió eficient dels ingressos en els establiments turístics.
- Conèixer les eines essencials i de gestió del Revenue Management.
- Elaborar i executar un Pla de Màrqueting Digital, per treure el màxim rendiment dels diferents canals, accions i campanyes.
- Desenvolupar i dirigir estratègies de venda, màrqueting i comunicació en un entorn digital, a més d'identificar i segmentar el públic objectiu i la recerca de nous consumidors potencials.
Per què estudiar el màster en Revenue Management, Màrqueting Digital i Social Media?
És un màster amb titulació pròpia de la Universitat de Barcelona.
La metodologia s’orienta a que l'alumnat pugui millorar de forma progressiva i capacitar-se per esdevenir un professional preparat per donar resposta als reptes del sector.
L’equip docent i les persones que participen en el màster compten amb una gran experiència professional en formació i en empeses del sector.
La formació 100% en línia permet màxima flexibilitat però, alhora, un seguiment personalitzat del procés de l’aprenentatge, en el que l’alumnat n’és el centre.
La formació és pràctica, aplicada i dona resposta als reptes professionals del sector turístic.
L’alumnat podrà beneficiar-se de la relació del CETT-UB amb el sector empresarial i institucional del turisme.
S'ofereix a l’alumnat una potent borsa de treball.
Ens avalen més de 50 anys d’experiència en formar als professionals del sector turístic.
A més, comptaràs amb classes impartides per professionals que et parlarán en primera persona del día a día de les seves empreses o de com funcionen les eines amb les que treballen el revenue:
Duetto, empresa nord-americana que ofereix un conjunt d'aplicacions en el núvol amb la finalitat de simplificar la presa de decisions de revenue de la indústria hotelera, signa un conveni amb el CETT per apropar les seves eines a les aules.
De la mà d'Alejandro García, director comercial de Duetto i alumni del CETT, els alumnes del màster podran conèixer les diferents solucions de software que presenta en les diferents fases d'implementació de l'estratègia del Revenue, així com profunditzar en elles a través de l'experiència del seu director comercial.
Resa, compta amb una xarxa de 40 residències universitàries, col·legis universitaris o allotjaments ubicats en 21 ciutats espanyoles.
De la mà de Montse Juves, senior revenue manager a RESA i alumni CETT, els alumnes del màster podran conèixer les peculiaritats d'aplicar les estratègies del revenue management en residències universitàries i descobrir com és el dia a dia d'un revenue manager.
CETT-UB, quatre estrelles al QS Stars
El CETT-UB obté quatre estrelles en l'auditoria de QS Stars de Quacquarelli Symonds (QS), empresa britànica de referència especialitzada en l'anàlisi d'institucions d'educació superior a tot el món. La millor qualificació (cinc estrelles) correspon a les categories d’Ensenyament (Teaching) i Empleabilitat (Employability).
Quins objectius aconseguiràs amb el màster en Revenue Management, Màrqueting Digital i Social Media?
Identificar les principals estratègies de Revenue Management.
Seleccionar els canals de distribució online més idonis per a una correcta optimització dels ingressos.
Reconèixer la importància de la reputació en línia i capacitar-se per la seva gestió.
Gestionar, organitzar i desenvolupar les pautes clau per al bon funcionament de la rendibilitat del departament del Revenue dels establiments turístics.
Seleccionar amb criteri les eines que permetin maximitzar els ingressos en els establiments d'allotjament turístic, aplicant adequadament les principals tècniques de venda i de distribució.
Identificar les principals eines d'administració i gestió d’ingressos en establiments turístics, aplicant amb criteri els programes informàtics més adequats atenent a la tipologia de l'establiment d'allotjament turístic.
Capacitar per desenvolupar un pla de Màrqueting Digital orientat als objectius de l'empresa, utilitzen les eines pròpies del màrqueting online com les xarxes socials i la publicitat en els buscadors, entre d’altres, aplicant també les eines per a la supervisió, control i anàlisis òptim dels resultats.
Comprendre l'entorn del màrqueting digital en l'empresa i aplicar-ho en el desenvolupament d'un pla de mparqueting i social media orientat a assolir els objectius.
Identificar i segmentar usuaris i potencials consumidors per tal d'explorar i aplicar tot el potencial que ofereixen les noves tecnologies i les xarxes socials per connectar amb ells.
Itinerari general
El màster en Revenue Management, Màrqueting Digital i Social Media del CETT-UB (60 ECT), certificat per la Universitat de Barcelona, té els següents mòduls:
Fonaments del Revenue Management
5 crèdits
Enfocat a tenir una visió general de les claus del Revenue Management per a una gestió eficient dels ingressos en els establiments turístics.
Tècniques del Revenue Management
10 crèdits
El segon mòdul de caràcter molt més pràctic, permet conèixer les eines essencials i de gestió del Revenue Management. Aquest mòdul també tracta temes transversals que incideixen de manera directa per a una bona gestió del Revenue, com són ara la distribució i la reputació en línia.
Introducció al Màrqueting Digital
15 crèdits
El tercer mòdul està enfocat al màrqueting digital. Es durà a terme un projecte final d’execució d’un Pla de Màrqueting Digital, per tal que l'alumne sigui capaç de treure el màxim rendiment de les accions, campanyes i diferents canals mitjançant tècniques com Inbound, SEO, SEM, eMail Màrqueting, Re-màrqueting, etc.
Social Media
15 crèdits
L'objectiu és dotar els coneixements per ser capaços de desenvolupar i dirigir estratègies de venda, màrqueting i comunicació en un entorn digital, a més d'identificar i segmentar el públic objectiu i la recerca de nous consumidors potencials. També ensenyar com explorar i aplicar el potencial que ofereixen les noves tecnologies i les xarxes socials.
Treball Final de Màster
15 crèdits
L'últim mòdul del màster estarà dedicat a la realització del treball final de màster amb orientació professional.
Durada
- Durada: 1 curs acadèmic.
- Pròxima edició: octubre 2023.
A qui va dirigit el màster en Revenue Management, Màrqueting Digital i Social Media?
- Directors i directores d'hotels i d'altres establiments d'allotjament turístic que requereixin d'una perspectiva general del Revenue Management, del Màrqueting Digital i les xarxes socials.
- Professionals del sector que necessitin tenir una visió general dels principals elements per a una gestió eficient dels ingressos i de la comercialització digital en els establiments turístics.
- Professionals del món del turisme que vulguin especialitzar-se com a Revenue Manager.
- Qualsevol persona que vulgui adquirir els coneixements i habilitats necessàries per a la correcta gestió del Revenue Management, del Màrqueting Digital i les xarxes socials.
- Qualsevol persona que vulgui redirigir la seva carrera i adquirir competències digitals.
- Professionals que necessitin conèixer i aplicar les noves estratègies de dinamització de preus, de mitjans de màrqueting digital i xarxes socials.
- Empreses turístiques que necessitin perfils de Managers experts en Revenue, Màrqueting i Social Media que els ajudin a maximitzar els seus ingressos.
Per obtenir el títol de formació permanent de Màster en Revenue Management, Màrqueting Digital i Social Media de la Universitat de Barcelona, és requisit indispensable estar en possessió del títol de graduat, llicenciat, diplomat, enginyer, enginyer tècnic, arquitecte, arquitecte tècnic o una titulació universitària equivalent. En el cas de no posseir cap d'aquests títols, un cop superat el curs, s'obtindrà la titulació de Diploma d'Especialització, també de la Universitat de Barcelona.
Sortides professionals
El Màster en Revenue Management, Màrqueting Digital i Social Media del CETT-UB constitueix la formació necessària para qualsevol persona que vulgui redirigir la seva carrera i adquirir competències digitals aplicant les noves estratègies de dinamització de preus, dels mitjans de màrqueting digital i de les xarxes socials.
Posicions que podràs exercir després de finalitzar el curs:
- Revenue manager.
- Responsable de compres.
- Analista de mercats.
- Tècnic de màrqueting digital.
- Responsable d’establiments turístics.
- Digital Media Planner.
Com és la metodologia del màster en Revenue Management, Màrqueting Digital i Social Media?
El Màster en Revenue Management, Màrqueting Digital i Social Media és 100% online. Amb aquest tipus de formació, l’alumnat és el protagonista del seu procés d'aprenentatge.
La formació en línia té una major flexibilització horària que permet adaptar l'aprenentatge a les necessitats específiques de cada participant, respectant sempre el calendari de planificació del curs.
Durant el màster, les persones que hi participen compten amb el seguiment personalitzat i suport constant de l’equip docent. A més, el professorat és el responsable de guiar-les, ajudant-les a avançar en el seu aprenentatge, i garantint un seguiment i aprofitament màxim del curs.
Aquesta metodologia permet a l'alumnat millorar de forma progressiva en l'aprenentatge i capacitar-se per a esdevenir professionals que donin resposta als reptes actuals de la professió i del sector turístic.
La formació consta d’una part conceptual, que es combina amb la part pràctica i aplicada per donar resposta als reptes presents del sector turístic.
Avaluació
L'avaluació és contínua. Aquesta avaluació es basa en el treball de l’alumnat per avançar en cada un dels temes, capacitant-se dels coneixements i les habilitats necessàries mitjançant la realització d'activitats d'aprofundiment i d’estudi de casos.
Detall del programa del màster en Revenue Management, Màrqueting Digital i Social Media
MÒDUL 1: FONAMENTS DEL REVENUE MANAGEMENT - 5 ECTS
- Antecedents i definició de l'RM.
- Previsions: forecast.
- Control de la demanda.
- Gestió del preu.
- Distribució i venda.
MÒDUL 2: APLICACIÓ DE TÈCNIQUES DEL REVENUE MANAGEMENT - 10 ECTS
- Les gestions bàsiques de l'RM i les diferents eines de suport.
- Programari de RM: necessitats bàsiques de gestió.
- Com gestionar la distribució en línia amb l'objectiu de maximitzar els ingressos.
- La importància de la reputació en línia per incrementar els ingressos.
MÒDUL 3: INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING DIGITAL - 15 ECTS
- Introducció al màrqueting digital.
- El pla de màrqueting digital.
MÒDUL 4: SOCIAL MEDIA - 15 ECTS
- Social media marketing: fonaments i evolució.
- El pla de social media.
- Growth Hacking.
MÒDUL 5: TFM - 15 ECTS
- Projecte final de màster amb orientació professional.
Pràctiques a empreses i institucions de primer nivell
Durant el curs tindràs accés als serveis de Career Services, on t'ajudaran a trobar pràctiques específiques a qualsevol de les empreses col·laboradores del CETT. A més, tindràs accés a la borsa de treball.
La normativa de pràctiques de la UB permet realitzar per formació màxim 900 hores de pràctiques extracurriculars. En el cas del Màster en Revenue Management, Marketing Digital i Social Media, les pràctiques es podran realitzar fins al setembre posterior a la finalització del máster.
Quin serà el meu títol en acabar?
*Màster en Formació Permanent en Revenue Management, Màrqueting Digital i Social Media (60 ECT).
Mòdul/s de la titulació:
- Mòdul 1: Fonaments del Revenue Management (5 crèdits).
- Mòdul 2: Aplicació de Tècniques del Revenue Management (10 crèdits).
- Mòdul 3: Màrqueting Digital (15 crèdits).
- Mòdul 4: Social Media (15 crèdits).
- Mòdul 5: TFM (15 crèdits).
*Per obtenir el títol de Màster en Formació Permanent en Revenue Management, Màrqueting Digital i Social Media de la Universitat de Barcelona, és requisit indispensable estar en possessió del títol de graduat, llicenciat, diplomat, enginyer, enginyer tècnic, arquitecte, arquitecte tècnic o una titulació universitària equivalent. En el cas de no posseir cap d'aquests títols, un cop superat el curs, s'obtindrà la titulació de Diploma d'Especialització, també de la Universitat de Barcelona.
Direcció
ÁLVARO ENRIQUE ARRIETA VALLE
ESTHER VELASCO FERREIRO
El CETT al teu servei
Com a alumne del CETT gaudeix de tots els avantatges que el centre posa a la teva disposició:
-
Accés al Centre de Recursos per a l’aprenentatge i la investigació:
- La Universitat de Barcelona compta amb un ampli catàleg de bases de dades per consultar documents, reports i articles científics, entre d’altres.
- Disposar dels recursos propis del CETT per a reforçar, completar i ampliar la formació. Tota la informació (tant física com digital) es troba disponible en els diferents espais dedicats a aquesta funció.
- Accés gratuït a tota la llibreria digital de recursos de l'Organització Mundial del Turisme (OMT).
-
Com a centre adscrit a la Universitat de Barcelona, gaudim dels avantatges de formar part de la universitat més prestigiosa de l’Estat: Biblioteques UB · Servei d’Esports UB · Carnet Som UB
-
Descomptes a l’Escola d’Idiomes Moderns de la Universitat de Barcelona. A més, gràcies al carnet universitari de la Universitat de Barcelona gaudiràs de promocions en productes i serveis com òptiques, restaurants, tecnologia, farmàcies, allotjament, viatges i activitats d’oci, entre d’altres.
-
El CETT disposa de diferents serveis de restauració com el Fòrum o l'Aula Restaurant CETT. El Fòrum és un espai que afavoreix la creativitat i l'intercanvi cultural de l'alumnat. Disposa d'una variada oferta gastronòmica, saludable, de temporada, que s'adapta als diferents moments del dia. Així mateix, també es pot menjar a l'Aula Restaurant CETT, un restaurant de carta amb les mateixes característiques que un restaurant gastronòmic real.
-
Formar part de la comunitat CETT Alumni per estar en contacte amb l’àmplia xarxa d’exalumnes de la Universitat.
Suport a la teva carrera professional
Al CETT-UB disposes de tot un equip de professionals experts que vetllaran per la teva trajectòria professional des del moment en què formis part de la nostra comunitat.
Volem que estiguis informat i preparat per aconseguir els objectius professionals que t’hagis marcat. Amb aquesta motivació, trobaràs un equip de persones que t’acompanyaran durant el procés de manera personalitzada.
Gràcies a la col·laboració de les principals empreses del sector turístic podràs conèixer i posar en pràctica les eines més útils per accedir i desenvolupar-te en el mercat laboral.
El servei que posem a la teva disposició es basa en tres pilars fonamentals:
- Orientació professional contínua centrada en tu, identificant els punts forts del teu perfil, analitzant la teva experiència i formació prèvia, i tenint en compte les teves principals motivacions de creixement.
- Una estreta relació amb els principals actors del sector turístic, cultivada durant els més de 50 anys de presència en el mercat formant professionals amb unes competències i uns valors molt apreciats pel teixit empresarial.
- Disseny i desenvolupament de tot un ventall d’activitats, espais de debat i eines que posem a la teva disposició i que et capaciten per afrontar qualsevol repte que et trobis durant tota la teva carrera professional.
D’aquesta manera, et convidem a participar en un procés dinàmic i adaptat a les teves expectatives que engloba les següents fases:
Definició de les teves fites professionals:
- Anàlisi profunda del teu perfil d’entrada.
- Establiment d’objectius realistes i seguiment del teu roadmap.
- Orientació en el disseny i desenvolupament del teu Pla de Carrera personalitzat.
Disseny i elaboració de les eines principals de relació amb el mercat laboral
- Revisió i correcció de currículums i cartes de presentació, adeqüant l’objectiu professional a les demandes del mercat.
- Carta de recomanació. L’alumnat que us trobeu en un procés de selecció podreu comptar amb les referències del CETT-UB.
- Accés als principals canals d’investigació i accés d’oportunitats de pràctiques i laborals
- Gestió d’ofertes i autocandidatures. Et donem suport per fer més visible el teu perfil davant les empreses i headhunters, donant-te referències per a la teva candidatura.
- Seguiment de candidatures. T’ajudem a saber en quin punt del procés de selecció es troba la teva candidatura.
Entrenament personalitzat
- Orientació sobre la recerca d’oportunitats professionals.
- Simulació d’entrevistes de treball i feedback sobre els aspectes que es poden millorar.
- Entrevistes per competències i mentoring per a aquells perfils amb dificultats a l’hora de seguir el procés de recerca de feina i/o amb risc d’exclusió social.
- Preparació de presentacions perquè coneguis de primera mà les necessitats de les empreses, perquè puguis analitzar les possibilitats de vinculació a curt i mitjà termini amb una organització, i intercanviar inquietuds amb professionals de referència.
Networking i dinamització d’activitats
- Presentacions corporatives durant el teu període formatiu.
- Classes magistrals orientades a conèixer sectors estratègics.
- Dinàmiques i reptes corporatius incorporats a les teves sessions formatives.
- Marketplaces i fires d’ocupació presencials i virtuals on més d’un centenar d’empreses participen anualment al Campus en la captació personalitzada de talent.
Job Center d’accés exclusiu
- Gestió de més de 900 oportunitats de pràctiques anualment.
- Gestió de més de 1.500 oportunitats laborals anualment.
- Seguiment de les candidatures presentades.
- Adaptació de models curriculars i cartes de presentació personalitzats.
Si vols més informació, visita l’espai de Career Services, contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.
A prop dels antics alumnes
CETT Alumni va néixer com a Associació d’Antics Alumnes del CETT-UB l’1 de març de 1994, com una iniciativa per oferir un servei als antics alumnes, com un espai de referència personal i professional, i un punt de trobada per a experts del sector turístic, gastronòmic i hoteler, amb un vincle comú, el CETT-UB.
Como a associació d’antics alumnes del CETT-UB, té com a missió principal potenciar la relació entre aquests i, així, crear una xarxa de professionals. El nexe comú és ser antics alumnes de les diferents promocions i formacions del CETT-UB.
Els principals objectius de CETT Alumni són:
- Promoure el permanent desenvolupament professional dels seus associats a tots els nivells i afavorir l’accés al món laboral, la promoció professional i la formació contínua. Fomentar la creació d’un marc idoni per a l’intercanvi dels coneixements i experiències entre els antics alumnes, oferint-los l’associació com a punt de trobada del món professional.
- Facilitar el coneixement i el networking a través de jornades, ponències, sopars col·loqui i sessions d’experts. CETT Alumni vol ser un centre d’opinió i influència sobre l’entorn turístic.
- Establir acords amb altres entitats, per afavorir sinergies que generin valor als antics alumnes associats.
Consulta el preu del màster en Revenue Management, Màrqueting Digital i Social Media
Import Reserva Plaça | Taxes UB* | Preu | Preu Total** |
---|---|---|---|
1.525 € | 681,40 € | 3.315,25 € | 5.521,65 € |
*Aquest import correspon al perentatge que l'alumne d'un centre adscrit ha d'abonar en concepte de serveis acadèmics a la Universitat de Barcelona i es paga al mateix temps que la matrícula. Aquest import està exempt de qualsevol tipus de descompte.
**Aquest és el preu per pagaments al comptat. Consulta els preus i les condicions per altres modalitats de pagament amb el nostre equip d’Orientació a Futurs Estudiants.
Més informació econòmica
Coneix totes les nostres beques
CETT Fundació, amb el ferm convenciment que la formació i la transmissió de coneixement són fonamentals, amplia el programa d’ajudes que ja oferia anualment als estudiants i inclou noves beques.
A part, el CETT-UB també donarà l’opció de fer el pagament en 6, 10 o 12 mesos mitjançant finançament bancari, amb el qual s’aplicarà un descompte del 5 % de l’import de les quotes. Informa’t sobre les condicions especials.