“Valoració de la responsabilitat social empresarial (RSE) per la demanda hotelera”, la tesi del Dr. José Antonio Pérez-Aranda, rep qualificació de CUM LAUDE

El passat dimecres
28 de setembre, el ja Dr. José Antonio Pérez-Aranda, va realizar la defensa de
la tesi titulada “Valoració de la responsabilitat social empresarial (RSE) per la
demanda hotelera”.
En aquesta investigació es presenta
l'RSE com un constructe multidimensional, configurat per les dimensions de la
teoria de Carroll (1979, 1999) de la teoria del desenvolupament sostenible
(Berné-Manero et al., 2013, Martínez et al., 2013; Bigné et al., 2005;
Panapanaan et al., 2003; Van Marrewijk, 2003) i de la teoria dels stakeholders
(Freeman, 1984), des de la perspectiva de la demanda del sector hoteler
espanyol; per això, s'identifiquen no només les dimensions que configuren
l'RSE, sinó també els seus components.
Així mateix, s'explora tant els
beneficis i avantatges generats per l'RSE, com la importància i valoració que
els consumidors atorguen al desenvolupament de l'RSE, destacant les aportacions
realitzades sobre els efectes de la RSE a la intenció de compra futura de
serveis hotelers, un camp d'estudi fins aquesta investigació pràcticament
inexplorat.
La investigació efectuada per
identificar el valor de l'RSE per als consumidors hotelers, així com els
efectes que aquesta produeix en el seu comportament de compra, s'ha realitzat a
partir del disseny d'una escala de mesura de RSE.
Ha rebut la qualificació d’Excel·lent CUM LAUDE per part del Tribunal, felicitats Dr. Pérez-Aranda!