Notícies
Resultats
70 empreses i institucions es reuneixen amb els professionals de futur del sector turístic i gastronòmic
Aquesta jornada anual s’ha consolidat com el punt de trobada entre els professionals del turisme, l’hoteleria i la gastronomia i l’alumnat i Alumni del CETT-UB En el marc del CETT Talent s’han lliurat els premis CETT Talent 2021 Una setantena d’empreses i entitats del sector turístic i gastronòmic participen avui en la 20a edició del CETT Talen...
Llegir totEl CETT incorpora una nova formació en gastronomia sostenible
El Màster de Gastronomia Sostenible comptarà amb dues especialitats: Gestió en gastronomia circular i accessible i Innovació en cuina responsable La sostenibilitat és un objectiu i, alhora, un repte per a tots els sectors de la societat que pren encara més rellevància en l’àmbit de la gastronomia. L’alimentació té sens dubte un pa...
Llegir totS’obre la convocatòria als Premis CETT Alimara Barcelona 2021
La CETT Fundació i el CETT, juntament amb el Saló del Turisme B-Travel i Fira de Barcelona, organitzen la 36a edició dels Premis CETT Alimara Barcelona , que reconeixen aquells productes, serveis, estratègies o accions que aporten una visió innovadora en l’àmbit de la comunicació, la digitalització, la sostenibilitat i la recerca als sectors tur...
Llegir totPer un turisme sostenible, responsabilitat de tots
L’avanç en la vacunació contra la COVID-19 ens dóna esperança per continuar fent passes endavant cap a la recuperació de la normalitat, però encara continuem en una situació d’emergència sanitària, convivint amb les restriccions i, en paral·lel, a l’espera de la formació del nou Govern de la Generalitat de Catalunya. En aq...
Llegir tot8M: La igualtat de gènere als ulls de les dones de la Comunitat CETT
Les dones són un dels pilars del CETT, i així ho mostra la seva presència a la comunitat CETT, que és, en total, del 61 %. També encapçalen les posicions més altes de l’equip directiu, integrat per cinc dones -entre elles, la CEO i la gerent-, i dos homes, fet que suposa que un 71,5 % de dones ocupen el consell de direcció. Pel que fa als caps de de...
Llegir totSostenibilitat i responsabilitat, clau per al turisme del futur
El context generat arran de la COVID-19 comporta a sectors com el turístic l’oportunitat d’impulsar qüestions com la sostenibilitat i la necessitat de formar els futurs professionals davant de la previsió de creixement del sector en el futur. N’ha parlat el director de l’Escola Universitària del CETT, José Antonio Pérez-Aranda, al podcast tu...
Llegir totLa transformació del model turístic, clau per als candidats
· La gestió de la pandèmia, els ajuts al sector per a la seva recuperació, la definició del model turístic i la mobilitat vinculada a les infraestructures, els tres blocs del debat El CETT-UB , centre universitari de turisme, hoteleria i gastronomia adscrit a la Universitat de Barcelona, ha celebrat avui l' Observatori CETT “El futur del tur...
Llegir totQuè hem après amb la pandèmia?
El turisme és un dels sectors que s’ha vist més afectat per la paràlisi provocada per l’emergència sanitària de la COVID-19. De fet, segons l’Organització Mundial del Turisme (OMT), caldran entre 2 i 4 anys per recuperar les xifres del 2019. A aquesta realitat hi fa referència la Dra. Maria Abellanet, CEO del CETT, a Línia Sant Andreu, q...
Llegir totEl futur del turisme segons els candidats al Parlament de Catalunya, al primer Observatori CETT de l’any
El turisme és un dels principals motors econòmics del país i la seva recuperació és clau per al futur de Catalunya. En un moment en el qual el sector està patint les conseqüències de la COVID-19 i té per davant el gran repte de la recuperació, és més necessari que mai conèixer les propostes de les diferents forces polítiques....
Llegir totHi ha diferències generacionals a l’hora de triar un hotel?
Complir amb els requisits individuals de cada client dins el sector hoteler pot arribar a resultar certament complicat. Per això, els empresaris sovint opten pel target màrqueting, una mesura estratègica que consisteix en identificar segments de demanda i que té per objectiu assolir avantatge competitiu dins una empresa. Una forma d’aconseguir-ho és realitzar una ...
Llegir tot