Open Master Class 2020
23.01.2020
Open Master Class Meeting Design - 06/02/20
Ms & Mr Meet y COCOA
El meeting design és un procés estructurat, una metodologia de treball que té l'objectiu de dissenyar esdeveniments, reunions, workshops o sessions de formació, que responguin de forma estratègica i eficient a les motivacions i necessitats de l'organitzador, dels participants i dels assistents. Això ho realitza un professional conegut com meeting designer. Com un cuiner professional que disposa de coneixements profunds dels ingredients, el meeting designer coneix com funcionen els esdeveniments, la seva estructura, la seva simbologia, la flexibilitat i com estructurar-per aconseguir impactes determinats en els assistents i resultats mesurables.
Així doncs, amb aquesta Open Master Class, es pretén donar a conèixer aquesta metodologia tant a alumnes actuals com a futurs estudiants de l’especialitat de Direcció d’Esdeveniments del Màster en Direcció d’Empreses Turístiques, posant de manifest la importància de l’adaptació del perfil professional a les necessitats canviants del sector, incorporant tècniques innovadores als processos de disseny d’esdeveniments. I donar les claus d’un procés d’aprenentatge a partir del concepte meeting design.
Estructura de la sessió:
18.00
– 19.00 h Introducció al taller, continguts i pensament creatiu: Joan Carles Domènech
19.00
– 19.15 h Descans
19.15 – 19.30 h Introducció al meeting design i les seves aplicació en el àmbit dels esdeveniments i educatiu.
19.30
– 21.00 h Taller de creació d’idees i disseny de continguts per a un esdeveniment o per a l'aula.
Open Master Class Emotional Data - 13/02/20
Emotional Data (Iván Álvarez)
Per què reaccionem front a les emocions d’altres persones? Per què som usuaris de les xarxes socials? Per què ens afecta l’entorn a la nostra experiència? La resposta és senzilla, els éssers humans ens movem i motivem per les emocions, absolutament amb cada petit detall de la nostra vida. A més, gaudim quan sentim una experiència positiva i compartim amb els altres les nostres emocions. És per aquesta raó per la que ens resulta essencial mesurar les emocions dels nostres clients, i és aquí on comencem a parlar de l’anàlisi de dades emocionals.
L’emotional data tracta d’evaluar el comportament emocional dels individus exposats a certs impactes, com ara experiències turístiques composades per elements que activen no només el sentit de la visió, sinó també el del gust, el tacte, i el auditiu. Per aquest motiu, la medició de l’experiència del client a través de les emocions està esdevenint un aspecte clau en l’estratègia digital, sobre tot en la vinculada a l’entorn Social Media, ja no només per la pròpia anàlisi de resultats, sinó també com a eina de promoció a través de tàctiques com ara l’Storytelling o l’Storydoing. Així, a l’Open Master Class d’Emotional Data amb Ivan Álvarez, CEO de l’empresa amb el mateix nom, Emotional Data, ens endinssarem en l’univers de la mètrica emocional establint tres pilars bàsics per la medició: Data Evaluation, Data Prediction, i Data Analytics, experimentant de primera mà els diferents entorns, eines i possibilitats que ens dona aquesta innovadora tècnica de mesura.
Estructura de la sessió:
18.00 -18.30 h Identificació del “repte”
18.30 – 19.00 h Tecnologies emprades per obtenir mètriques
19.00 – 19.30 h L’emotional data i els informes mètrics
19.30 – 20.30 h Workshop basat en un cas real
20.30- 21.00 h Finalització de la jornada amb resolució de dubtes i feedback final