El CETT participa en la campanya “Sabors de Tardor”, de Mercabarna
Els Majoristes de Fruites i Hortalisses de Mercabarna (AGEM), impulsen la tercera edició de “Sabors
de Tardor”, una iniciativa que
vol promoure un major coneixement entre els ciutadans de les fruites i les
hortalisses de temporada i potenciar les festes gastronòmiques tradicionals,
com és el cas de la Castanyada. La iniciativa compta amb la col·laboració del
Gremi de Detallistes de Fruites i Hortalisses de Barcelona, Mercabarna i
l’Associació de Concessionaris de Mercabarna (Assocome).
Enguany, la campanya es completa amb “Temps
de tradició, temps d’innovació”,
amb receptes originals elaborades i presentades pel Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT- UB, i del cuiner
Pep Nogué. Les receptes presenten panellets saludables que inclouen productes
de temporada en la seva elaboració com la carabassa,
el moniato, el caqui, el codony, la castanya i, fins i tot, el bolet.
La iniciativa arribarà a la clientela de totes les fruiteries dels 39 mercats municipals de Barcelona, així com a mercats i establiments de l’àrea d’influència, de la mà dels propis fruiters i fruiteres. En total es lliuraran 30.000 targetons informatius que convidaran a celebrar la Castanyada amb panellets, a més dels tradicionals, amb els elaborats amb els productes més típics de l’estació.
Les propostes del CETT es poden consultar aquí.