Deixa’m tastar parla amb en César Cànovas sobre el neuromàrqueting
Deixa’m tastar, l’ espai de gastronomía radiofònic de la mà d’en Marc Orozco i la Xènia Roset, ha entrevistat a César Cànovas per parlar del neuromàrqueting.
Es tracta d’una modalitat de la neurociència aplicada al màrqueting i en aquest cas concret, a la gastronomía.
A l’entrevista podem comprovar com hi ha diferents tècniques psicològiques i sociològiques que intervenen en les vendes d’un restaurant.
Així, una descripció més acurada dels plats, farà que estiguem més predisposats a pagar més per ells, ja que pensarem que es tracta d’alguna cosa especial. El fet de donar-los un nom propi o destacar-ne el lloc de procedencia; també incrementa el seu preu, tindrem la sensació que és més autèntic, i d’una qualitat superior.
D’altra banda, no només hi ha “trucs” dins la carta, el mateix establiment pot tenir molt a veure. Si la música és ràpida, mengem més ràpid i més, si la música és en clau de jazz assaborim més i pensem que allò que estem degustant és de més qualitat.
Descobreix més tècniques i profunditza en aquestes en el tall de ràdio que trobaràs aquí (A partir del minut 3).