Reptes de l'hoteleria després de la pandèmia
S'ha parlat molt dels reptes del sector hoteler després de la pandèmia i quins elements són clau per superar la crisi actual. Donem veu als hotelers que alhora són docents del Màster Oficial en Direcció Hotelera i Restauració de Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy CETT-UB. Ells i els seus equips viuen les conseqüències d'aquesta situació, però miren el futur amb esperança i il·lusió.
Hoteleria i pandèmia
L'allotjament i la restauració han estat dues de les activitats més afectades per la pandèmia. Probablement, part del sector turístic estigui esperant tornar a la situació pre-pandèmica, però també és cert que la societat i el sector ja no seran els mateixos. Cal estar preparats per afrontar aquesta realitat i les noves amenaces o reptes com a oportunitats de futur.
Els 5 reptes més importants de l'hoteleria després de la pandèmia
Els professionals experts i professors del CETT coincideixen en l'existència de cinc reptes:
- Recuperació de la confiança
- Recuperació econòmica
- Compromís amb la sostenibilitat
- Compromís amb la innovació
- Compromís social
Enric Almiñana
Alex Urgell
Jordi Castelló
Joan Lluís Carratalà
Alejandro Sevy
Anna Albuixech
Esther Comín