- Del 5 al 26 de novembre
Incorpora la intel·ligència artificial a les teves estratègies de Màrqueting i Comunicació!
Tens un negoci vinculat al turisme o l'hoteleria? Vols poder respondre a les últimes tendències i necessitats del consumidor? Amb la formació d'IA en Turisme i Hoteleria obtindràs les eines i estratègies que t'ajudaran a fer viable la teva empresa o destí turístic en un entorn digital en constant evolució.
Actualment, el turisme i l'hoteleria estan experimentant canvis significatius, impulsats pels nous comportaments de l'usuari, l'aparició de nous canals de comercialització i comunicació i el poder transformador de la intel·ligència artificial.
Durant aquest curs, explorarem les últimes tendències i oportunitats en el sector, des del posicionament als cercadors amb IA, fins a la generació de contingut personalitzat i rellevant amb l'ajuda de la intel·ligència artificial. També aprendrem a analitzar els resultats per prendre decisions estratègiques basades en dades i així maximitzar l'impacte de les accions.
Programa elaborat en col·laboració amb Growtur
Informació d'interès
Formació en línia, 100% flexibilitat i 4 sessions en viu
Plataforma d'aprenentatge amb recursos didàctics i eines d'IA
Certificat d'expert en Màrqueting i Comunicació amb intel·ligència artificial per al sector turístic, atorgat per CETT i Growtur.
600 euros
*Bonificable el 46% per Fundae (280 €). Activitat formativa exempta d'IVA (art. 20.1.9 llei 37/92 d'IVA).
Continguts del curs AI in Hospitality & Tourism
La formació en intel·ligència artificial per al turisme i l'hoteleria, desenvolupada juntament amb Growtur, es divideix en 6 mòduls que s'impartiran durant 4 sessions:
- Descripció general de la IA i la seva utilitat en el turisme.
- Casos d'ús pràctic de la IA en el turisme.
- Eines i tècniques per a introduir la IA en les operacions turístiques.
- Canvis en el comportament de cerques.
- Entendre l'evolució dels cercadors i el seu impacte en el turisme.
- Posicionament del nostre negoci turístic en els nous ADS amb IA.
- Ús de ChatGPT i Bing per a entendre els nous processos de cerca.
- Creació de prompts específics per a cerques de destinacions i allotjaments.
- Entrenament de la IA perquè entenguin el nostre model de negoci.
- Com utilitzar IA per a la creació de contingut rellevant i personalitzat.
- Entrenament de la IA per a entendre el nostre contingut (ChatGPT 4).
- Generació de contingut per a campanyes de màrqueting 360° (ChatGPT 4).
- Generació d'imatges i contingut multimèdia amb IA (Midjourney).
- Creació de Landing amb IA (Framer).
- SEO aplicat amb IA automàtica (Scalenut).
- Creació de plantilles automatitzades amb IA (Notion).
- Eines i plataformes per a la creació de continguts amb IA.
- Automatització de processos interns amb IA.
- Ús de IA per a l'ajuda de presa de decisions i anàlisis de dades.
- PMS + IA.
- Eines i tècniques per a la implementació de IA en l'optimització de processos (diverses eines).
- Introducció a la reputació amb IA i el seu ús en el turisme.
- Introducció als xatbots i altres sistemes conversacionals amb IA i el seu ús en el turisme.
- Centralització i coherència de missatges (Brandvoice) amb l'ajuda de la IA.
- Millora de l'experiència del client i increment de vendes amb xatbots potenciats amb IA.
- Eines i plataformes per a la creació i execució d'un pla comunicatiu amb el client, centralitzat i alimentat amb IA.
- Cada participant elaborarà el seu pla estratègic per a 2024, adaptat a les seves necessitats i objectius específics.
- Els projectes es presentaran davant d'un jurat compost per professionals del sector i professors.
- Descripció general de la IA i la seva utilitat en el turisme.
- Casos d'ús pràctic de la IA en el turisme.
- Eines i tècniques per a introduir la IA en les operacions turístiques.
- Canvis en el comportament de cerques.
- Entendre l'evolució dels cercadors i el seu impacte en el turisme.
- Posicionament del nostre negoci turístic en els nous ADS amb IA.
- Ús de ChatGPT i Bing per a entendre els nous processos de cerca.
- Creació de prompts específics per a cerques de destinacions i allotjaments.
- Entrenament de la IA perquè entenguin el nostre model de negoci.
- Com utilitzar IA per a la creació de contingut rellevant i personalitzat.
- Entrenament de la IA per a entendre el nostre contingut (ChatGPT 4).
- Generació de contingut per a campanyes de màrqueting 360° (ChatGPT 4).
- Generació d'imatges i contingut multimèdia amb IA (Midjourney).
- Creació de Landing amb IA (Framer).
- SEO aplicat amb IA automàtica (Scalenut).
- Creació de plantilles automatitzades amb IA (Notion).
- Eines i plataformes per a la creació de continguts amb IA.
- Automatització de processos interns amb IA.
- Ús de IA per a l'ajuda de presa de decisions i anàlisis de dades.
- PMS + IA.
- Eines i tècniques per a la implementació de IA en l'optimització de processos (diverses eines).
- Introducció a la reputació amb IA i el seu ús en el turisme.
- Introducció als xatbots i altres sistemes conversacionals amb IA i el seu ús en el turisme.
- Centralització i coherència de missatges (Brandvoice) amb l'ajuda de la IA.
- Millora de l'experiència del client i increment de vendes amb xatbots potenciats amb IA.
- Eines i plataformes per a la creació i execució d'un pla comunicatiu amb el client, centralitzat i alimentat amb IA.
- Cada participant elaborarà el seu pla estratègic per a 2024, adaptat a les seves necessitats i objectius específics.
- Els projectes es presentaran davant d'un jurat compost per professionals del sector i professors.
Metodologia i calendari
El programa es desenvolupa en format online, intercalant sessions en viu amb el desenvolupament de projectes i contingut a través de recursos autoformatius, de manera totalment flexible.
Les classes online en directe es realitzaran segons el següent calendari:
de novembre, de 18 a 21 hores
de novembre, de 18 a 20 hores
de novembre, de 18 a 20 hores
de novembre, de 18 a 21 hores