Enric López C. i la transformació digital en la hoteleria a través d’Axel Hotels

Enric López C. professor i investigador del Grup de Recerca d’Hoteleria del CETT-UB ha realitzat un nou article per al portal online “Smart Travel”.
L’article, titulat “Axel Hotels: El factor
digital es imprescindible para el nuevo cliente” es una entrevista a Sílvia Pérez, directora de Màrqueting d’Axel Hotels on
es fa notable la necessitat del Business Intelligence i el Big Data per
adaptar-se a la nova realitat del nostre client, el client digital.
Així, podem veure l’adaptació a la transformació digital a través del cas concret d’Axel Hotels. En aquest article trobareu la resposta a les següents qüestions:
Com afecta el factor digital al costumer
journey del client actual?
S'està estudiant el client "digital"
per poder identificar insights que siguin útils per a l'empresa?
Com es "escolta" al client en
l'àmbit digital?
Com es dóna resposta a l'exigència de
" personalització " que demana el client i que pot permetre l'entorn
digital?
Quin paper juga el Business Intelligence,
el Big Data, etc. en la comprensió màxima de l'actual "client digital"?
L'àmbit "digital" dóna poder
al client, com assumeix Axel Hotels aquest canvi i ho aprofita per
diferenciar-se de la competència i crear més engagement?