Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Connecta amb el sector des del primer dia
L’alumnat del Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment del CETT-UB es forma de la mà de grans professionals de diferents disciplines i en esdeveniments estratègics del sector.
Les i els alumnes del grau han rebut visites a classe de diferents perfils professionals que han compartit les seves experiències de lideratge i innovació. De la mateixa manera, l’aprenentatge ha sortit de les aules i han tingut l’ocasió de participar i conèixer punts clau per al sector dels esdeveniments com el Congrés Convening EMEA 2024 i la CASA SEAT.
La primera promoció del grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment va donar la benvinguda al curs el 9 de setembre i a continuació destaquem algunes de les activitats que han gaudit fins al moment.
Participació en el Congrés Convening EMEA 2024
Participació en el Congrés Convening EMEA 2024
L’alumnat ha participat activament en l’organització del Congrés Convening EMEA 2024, una cita anual líder en el sector dels esdeveniments empresarials amb un programa immersiu de 3 dies a Barcelona.
Amb aquesta experiència els i les alumnes han pogut conèixer de primera mà com s’apliquen els conceptes estudiats a l’aula, observant el funcionament intern d’un esdeveniment de gran envergadura. A més, han tingut l’oportunitat de fer networking amb empreses del sector i gaudir de les diferents activitats del congrés.
Visita a CASA SEAT
Visita a CASA SEAT
L’alumnat ha assistit a l'esdeveniment "Talent Jove: el futur de les empreses" a CASA SEAT. Durant la jornada, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de fer networking amb professionals del sector, explorant les habilitats clau que marcaran el futur empresarial en un entorn de col·laboració i aprenentatge.
La cita ha comptat amb un debat amb persones expertes en organitzacions sobre les habilitats, capacitats i característiques singulars que el jovent pot aportar als equips professionals.
Visita d’Albert Suárez, d’Eventoplus
Visita d’Albert Suárez, d’Eventoplus
Albert Suárez, cap de comunicació d’Eventoplus, ha visitat el CETT per compartir amb l’alumnat del grau les funcions d’un Event Manager en totes les fases: abans, durant i després d’un gran esdeveniment, utilitzant el cas pràctic dels Premis Eventoplus.
Eventoplus és una empresa de mitjans líder en el sector que connecta als i les professionals de meetings i esdeveniments i aporta valor amb informació i coneixement. La seva missió és professionalitzar el sector i el mercat MICE, crear xarxes de contacte i organitzar els millors esdeveniments.
Xerrada Aíto García Reneses
Xerrada Aíto García Reneses
Aíto García Reneses, un dels entrenadors més destacats en la història del bàsquet espanyol, ha visitat el CETT per oferir una xerrada sobre lideratge a l'alumnat del grau.
Amb una trajectòria llegendària i dècades d'experiència en l'esport, García Reneses ha compartit valuoses lliçons sobre gestió d'equips i presa de decisions en entorns competitius.
Taller de Xavier Crespo
Taller de Xavier Crespo
Xavier Crespo, docent de l’assignatura "Intel·ligència Emocional en les Organitzacions" i exjugador de bàsquet del FC Barcelona, ha impartit un taller sobre el Model DISC amb l’objectiu de millorar la cohesió i la comunicació dins dels equips de classe.
Aquest model, que classifica els comportaments en Dominància, Influència, Estabilitat i Consciència, s’utilitza per ajudar els i les estudiants a entendre millor els seus propis estils d'interacció i, així, millorar la dinàmica i la col·laboració dins dels grups de treball.
Si t’agrada el que llegeixes i estàs interessat a formar-te en màrqueting i esdeveniments, aquest és el teu pla d’estudis. El grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment és una formació innovadora i adaptada a les necessitats actuals del sector, pionera pel seu model integral. Així, proporciona una comprensió profunda dels principis i eines essencials del màrqueting i les experiències, preparant a l’alumnat per afrontar els reptes de la professió.