Parlem sobre els canals de venda en el Wellness&Spa Experience Event
29.10.2013
El 15 i 16 d'octubre de 2013 es va celebrar la primera edició del Wellness & Spa Experience Event, l'esdeveniment internacional dels professionals del wellness que es va celebrar en el marc de Piscina Barcelona.
En la trobada es va fer especial èmfasi en temàtiques empresarials rellevants per al sector i també es van desenvolupar facetes tan necessàries per potenciar el negoci com el networking, les relacions entre professionals, el mentoring i els nous coneixements.
El programa dedicat al coneixement es va organitzar en 4 blocs temàtics: Tendències de la indústria wellness, L'art de comercialitzar, Wellness Sostenible i Els punts clau en la gestió del wellness. Cada bloc temàtic constava d'una conferència magistral, 3 o 4 casos pràctics i un debat.
L'Àmbit de coneixement expert en hoteleria del CETT, en aquesta ocasió liderat pel professor i director del màster en e-tourism, Enric Lòpez, va ser el responsable de fer la ponència sobre “Els canals de venda a utilitzar per a promocionar i vendre el meu producte" dintre del bloc dedicat a la comercialització.
Material relacionat
home