Parlem de "Google i les estratègies d’optimització de la presència online de les organizatcions turístiques"
06.02.2013
El passat dimarts 12 de febrer de 2013 des del màster "e-Tourism", es va organitzar un nou " Master Event”" sobre el tema:
GOOGLE I LES ESTRATÈGIES D’OPTIMITZACIÓ DE LA PRESÈNCIA ONLINE DE LES ORGANIZATCIONS TURÍSTIQUES
L'objectiu principal de la jornada va ser el d'apropar la realitat del sector als assistents (alumnes de màster, exalumnes del CETT, professionals del sector turístic, etc.) i fer evident les bones pràctiques posades en valor per aquestes empreses líders del sector.
Enric López, Director del Master “eTourism” EUHT CETT-UB, va ser el responsable de presentar i dirigir l' acte.
Representant al sector vàrem tenir la sort de comptar amb la participació de:
• Pedro Espín, Google. Industry Manager Travel Sector Spain
• Carlos Esteve, Atrápalo. Com, Director Marketing
• Anna Gil, Hoteles Catalonia. Directora eCommerce
• Miquel Alabern, Generalitat Catalunya. Director Promoción Agència Catalana de Turisme
• Víctor Oliver, RocaSalvatella. Socio Responsable de Turismo
En un primera part, cada empresa va presentar el que creien més rellevant o l’estratègia que estaven utilitzant. En acabar va tenir lloc una taula rodona que va ser amenitzada per les preguntes dels estudiants.
Temes com la importància de tenir una bona BBDD i com fer-ne ús amb la informació que ens dona internet, com gestionar la nostra inversió publicitària per aconseguir el màxim ROI, la lluita entre les centrals de reserves i els propis hotels, les tendències de futur amb les aplicacions mòbils, la supremacia de Google, entre molts d'altres van ser temes que es van tractar durant tot el debat.
Enllaç a l'àlbum
Masterevents "Google" 12/02/2013 |