Masterclass 'Strategic Branding Management' al Màster de Direcció d'Empreses Turístiques
Amb l’objectiu principal de reforçar el talent dels estudiants, el Màster de Direcció d’Empreses Turístiques va realitzar dijous passat una masterclass que va reunir els alumnes de les seves tres especialitats: Sostenibilitat i Qualitat, Direcció d’Esdeveniments i Màrqueting Digital Turístic.
La masterclass 'Strategic Branding Management' va estar composta per una ponència inspiradora sobre el “Branding i el destí turístic” a càrrec de Lluís Torra, President del Club de Marketing de Barcelona, i tres speachs que van girar entorn al tema principal des de cada especialitat (Green Branding, Experience Branding i Digital Branding) portats a terme per tres col·laboradors i també professors del màster: Carles Casas, Ramón Iglesias i Ward Wijngaert.
Durant la sessió també es va portar a terme una dinàmica basada en un cas d’estudi real ‘Thilafushi, el “paradís escombraria” de les Maldives’ perquè l’alumnat dissenyés una estratègia de Branding que inclogués un element ‘experience’ (esdeveniment), un element ‘green’ (sostenibilitat) i un element ‘digital’ (màrqueting), treballant en grups composats per estudiants de les tres especialitats i guiats pels tres col·laboradors.
Amb l’ajuda del Carles, el Ramón y el Ward, els estudiants van posar en pràctica metodologies pedagògiques innovadores per trobar i compartir estratègies de Branding amb tàctiques i accions que podrien contribuir a aportar una solució a aquest cas real d’estudi turístic, social i mediambiental.