Port Aventura Convention acull la III Jornada de Rethink Hotel amb la participació d’Enric López C.
El passat 19 de maig, es va celebrar a Port Aventura Convention la III Jornada de ReThink Hotel.
Enric López C., professor i membre del Grup de Recerca d’ Hoteleria del CETT-UB va participar com a ponent, presentant la ponència sobre com Captar i fidelitzar els clients en el sector de l’ Hoteleria a través del màrqueting digital.
Durant la seva intervenció, i en la fase de “captar”, es va fer èmfasi en les diferents estratègies i tècniques que comptem a les organitzacions per a poder aconseguir aquesta captació dins del “costumer journey” del turista. En l’ àmbit de la “fidelització”, l’ objectiu era anar una mica més enllà i aconseguir el “engagement”, és a dir, el compromís entre turista i marca, i les interaccions que ens ajudin a aconseguir la màxima diferenciació envers la competència. I aquestes dues fases tenint en compte l’ escenari on el “mobile firts” és ja omnipresent, obligant a contemplar aquests dispositius com a un gran centre de la nostra activitat en màrqueting digital.
Finalment, les organitzacions han de poder comptar amb professionals formats en aquests àmbits d’ expertesa per tal de poder rendibilitzar les seves inversions.
Durant aquesta intervenció es van recordar les línies de recerca de l’ EUHT CETT-UB (especialment les del Grup d’ Hoteleria) i es va remarcar l’ objectiu del CETT de transferència de coneixements i de col·laboració amb el sector del turisme, l’ hoteleria i la gastronomia.
Durant aquesta Jornada van intervenir empreses, professionals i organitzacions de reconegut prestigi com Cadena Riu Hotels, Aqcua Hotels, Serhs Tourism & Hotels, H10 Hotels, Byhours, Yahoo Digital Tourism Think Tank, Catalonia Hotels, Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de Catalunya, Trivago i BlueBay Resorts, entre d’ altres.