Jornada: Màrqueting Digital en el Sector Gastronòmic
En els últims anys, hem comprobat com en els rituals gastronòmics s’hi afegia un nou component: la tecnología 2.0. Es comú veure a taula telèfons mòbils amb els que es faran fotografíes del menjar que es pujaran a la xarxa per compartir què mengem, on ho fem i amb qui. És evident que la cultura del menjar s’ha popularitzat; tothom en sap i tothom en parla. Ara, més que mai, el sector gastronòmic està en alça i les empreses han hagut d’adaptar-se per arribar a un públic que cada cop és més exigent.
El Màrqueting Digital és, sens dubte, una de les disciplines més importants en l' actualitat per a la comunicació i la comercialització de les organitzacions del sector gastronòmic i de la restauració. Tanmateix, és cada cop més importants per aconseguir i reforçar una identitat diferencial d' aquestes organitzacions al mercat.
En aquesta Jornada veurem alguns dels diferents elements que són clau per a rendibilitzar les inversions en Màrqueting Digital: la reputació online, rànquings i publicacions de referència per als consumidors, nous canals de comercialització, i emprendre un negoci online, entre d' altres.
Finalment, poder comptar en aquesta Jornada amb l' experiència de Carles Abellan en aquest àmbit del Màrqueting Digital és, sens dubte, un valor afegit incalculable.
PROGRAMA:
10.30 h.: Presentació: Vinyet Capdet, coordinadora d'Estudis de Cuina i Gastronomia EUTH CETT-UB
11.00 h.: Ponència Motivadora: "Emprendre" un negoci digital en el sector gastronòmic. Hugo Palomar, CEO Foodie&Tours / Mira el vídeo aquí
11.30 h.: Elements clau del Màrqueting Digital al sector gastronòmic i de la restauració:
- Intel·ligència de mercats en el sector de la restauració. Rafael González, CEO Vivential Value / Mira el vídeo aquí
- Comercialització en el sector de la restauració. Rafa Casas, Àrea Manager Catalunya, eltenedor.es / Mira el vídeo aquí
- MACARFI: La Guia dels Gastrònoms: projecte en paper, web i app. Manuel Carreras, CEO; Cris Castro, Coordinadora / Mira el vídeo aquí
12.25 h. Final
Modera l'acte: Enric López C., Director Master Univ. Direcció Empreses Turístiques i investigador Grup de Recerca en Hoteleria CETT-UB.
Entrada gratuïta. Es prega previa inscripció per motius d’aforament limitat en el següent enllaç:
VULL ASSISTIR! |
DIA: 1 de desembre de 2015
HORA: 10.30h
LLOC: Saló Sitges – Hotel Alimara Barcelona
Recorda que pots seguir l’acte en directe i participar a les xarxes social mitjançant el hastag #MKTdigital
Mira aquí totes les fotos de l'acte:
Jornada: Màrqueting Digital Gastronòmic |