Aquesta nit tindrà lloc la cerimònia de lliurament dels XXX Premis Alimara a les 20.00h del vespre a l'Hotel Alimara de Barcelona. L'acte serà conduit pel showman Jordi LP i presentarà els premis el periodista Josep Puigbó. En l'edició d'enguany se celebrarà el 30 aniversari d'aquests premis.
A l'edició d'enguany de les 50 campanyes presentades per 45 entitats han resultat finalistes 24.
El Jurat ha estat format per les següents personalitats:
Sr. Miquel Alsius, president del Grup CETT i, per ordre alfabètic, la Sra. Maria Abellanet, consellera delegada del Grup CETT; Sra. Carme Ayala, directora del Programa Tira Millas de la Cadena Cope; Sr. Enric Domingo, director de Comunicatur.info; Sr. Joan Miquel Gomis, director del Programa de Turisme dels Estudis d'Economia i Empresa de la UOC; Sra. Montserrat Nadal, cap del Servei del Foment de l'Ús de la Llengua Catalana de la Generalitat de Catalunya; Sr. Joan Nogués, membre del comitè executiu del Gremi de la Indústria i de la Comunicació gràfica de Catalunya; Sr. Alfonso Pena, director de l'Associació Empresarial de Publicitat; Sra. Trini Rodríguez, cap de publicitat de l'Agència Catalana de Turisme; Sr. Martí Sarrate, president de l'ACAVE; Sra. Marta Serra, directora del Saló Internacional de Turisme de Catalunya (SITC); Sr. Damià Serrano, cap del Laboratori de turisme de la Diputació de Barcelona; i Sra. Anna Puig, professora de l'Escola Massana.
A continuació us detallem quines són les candidatures finalistes.
MATERIAL FINALISTA 2014
1) PREMI ALIMARA DESTINACIÓ 2014
1.1. Institucions turístiques d'àmbit estatal, autonòmic i regional:
- Campanya de promoció de turisme intern ¿Y TÚ QUÉ PLANEAS?, presentada per la Comisión de Promoción del Perú para la Exportación y el Turismo (PROMPERÚ).
- Campanya “COLOMBIA ÉS REALISMO MÁGICO en Fitur 2014” presentada per Sistole S.A.
- Campanya “LIVING CULTURE & WINE SENSATIONS” de la Fundación Siglo para el Turismo y las Artes de Castilla y León.
- Campanya “GUARDIANES DEL PARAÍSO” presentada per la Sociedad pública de gestión y promoción turística y cultural del Principado de Asturias, S.A.U.
- NOVA WEB TURÍSTICA DE DESTINACIÓ COSTA BRAVA – PIRINEU DE GIRONA, plataforma oficial de promoció i difusió de l’oferta turística: http://www.costabrava.org i www.pirineugirona.org, del Patronat de Turisme Costa Brava Girona.
- Campanya “LA HISTORIA DE LA TIERRA SERVIDA EN UN INSTANTE” de la Diputación provincial de Cáceres.
- Campanya “UNA HISTORIA DE LEYENDA, UN CAMINO POR DESCUBRIR”, presentada pel Consorcio Camino del Cid formado por 8 diputaciones (Burgos, Sòria, Guadalajara, Saragossa, Terol, Castelló, València i Alacant.
1.2 Institucions turístiques d'àmbit comarcal i local:
- Campanya “ASSESSORS D’IL.LUSIONS ” de l’Ajuntament de Mataró.
- Guia i Campanya “SAVE THE DATES” de Turisme de Barcelona.
- Campanya “TORTOSA, CIUTAT DEL RENAIXEMENT” de l’Ajuntament de Tortosa.
- Vídeo promocional “PENEDÈS PURA EMOCIÓ” d’enoturismePenedès.
- Carpeta “60 Anys de Calella” presentada per Publintur i l’Ajuntament de Calella.
- Campanya “ADVENT IN ZAGREB” presentada pel Zagreb Tourist Board.
2) PREMI ALIMARA EMPRESA 2014
2.1. Grans empreses del sector turístic i hoteler:
- Campanya “WIDEN YOUR WORLD” de Turkish AirLines.
- Campanya “PROGRAMA UNLOCK ART DE LE MERIDEN AMB LA BODEGA JEAN LEON” presentada per Le Meridien Ra.
- Campanya “LE MÉRIDIEN BARCELONA PROMOTORA DE LA CULTURA DE LA CIUDAD” de Le Méridien Barcelona.
2.2. Pimes, Fundacions, Associacions, Organitzacions...
- Campanya “ONLY IN BRU & BRU” de Bru & Bru Barcelona.
- Campanya “COM SER UNA STARTUP EN EL MÓN DEL TRAVEL ONLINE, INTRODUIR UN NOU MODEL DE NEGOCI I PORTAR-LO A LA INTERNACIONALITZACIÓ” en TV, programes TV i Ràdio de BY HOURS.COM.
- Campanya “ONLY YOU HOTEL & LOUNGE MADRID” presentada per e-Mascaró.
- Campanya “#NavaluengaRuralTrip” de Escapada Rural.com.
- Projecte del Museu del turisme, presentat per Publintur SA.
- Campanya “ITH GATEROOM” de Serrano Brothers Design Studio, S.L.
- Campanya “RESERVA TU VISITA” de The Movie.
- Campanya “AFTERWEEKIBIZA” de Made the Agency SCP.