Especialitza't en Revenue Management!
Amb el Diploma d'Especialització de Revenue Management i Màrqueting Digital online del CETT-UB coneixeràs com maximitzar els ingressos de les empreses i serveis turístics, especialment del sector hoteler, considerant tot el procés de venda i de distribució.
Actualment hi ha molta competència al sector turístic i hoteler, amb una transformació molt profunda en àrees com la distribució i les vendes. En aquest context la figura del Revenue Manager amb coneixements digitals és imprescindible per a una gestió eficient dels establiments i allotjaments turístics. Amb aquest postgrau online aprendràs com desenvolupar un pla de màrqueting digital per aconseguir els objectius estratègics d’una empresa aprofitant totes les eines del medi: xarxes socials, el Branding, Inbound, SEO, SEM, eMail Màrqueting, Customer experience, Re-màrqueting, etc.
¿Vols ajudar a les empreses a optimitzar els seus processos de venda amb les darreres eines digitals?
No t’ho pensis i escull aquesta formació. Forma’t en Revenue Management i ajuda en la gestió de les empreses turístiques i d’allotjaments a optimitzar els seus processos de venda amb les darreres eines digitals.
Per què estudiar el Diploma en Revenue Management i Màrqueting Digital?
És un Diploma d'especialització de la Universitat de Barcelona i el CETT.
La metodologia d’aprenentatge està dissenyada perquè puguis millorar de forma progressiva i esdevenir un professional preparat per donar resposta als reptes del sector turístic.
Coneixeràs els següents programes de revenue: PMS (Sistema de Gestió), CRM (software de segmentació clients) RMS (Benchmarking, anàlisi de mercat), Rate Shoopper (Pricing), Booking Engine i Chanels Manager (Distribució i vendes).
El quadre docent i els col·laboradors que participen compten amb una gran experiència professional en formació i en empreses del sector.
La formació 100 % online en línia, amb una estructura modular, et permetrà màxima flexibilitat i organitzar-te el temps com vulguis.
Tindràs un seguiment personalitzat del teu procés d’aprenentatge on tu ets el centre.
La formació és pràctica, aplicada i dona resposta als reptes professionals del sector turístic.
T’aprofitaràs de l’estreta relació del CETT-UB amb el sector empresarial i institucional del turisme.
Podràs fer pràctiques gràcies a una borsa de treball amb les ofertes de les més de 900 empreses amb quals el CETT-UB col·labora i que gestiona el departament de Career Services.
Al CETT tenim 50 anys d’experiència a l’avantguarda formant als professionals del sector turístic i hoteler.
CETT-UB, quatre estrelles al QS Stars
El CETT-UB obté quatre estrelles en l'auditoria de QS Stars de Quacquarelli Symonds (QS), empresa britànica de referència especialitzada en l'anàlisi d'institucions d'educació superior a tot el món. La millor qualificació (cinc estrelles) correspon a les categories d’Ensenyament (Teaching) i Empleabilitat (Employability).
Quins objectius aconseguiràs amb el Diploma en Revenue Management i Màrqueting Digital?
Desenvolupar les pautes i estratègies claus de direcció i gestió per al bon funcionament de la rendibilitat del departament del Revenue Management dels establiments turístics.
Identificar les principals estratègies de Revenue Management i softwares de booking, pricing i segmentació de clients entre d’altres.
Seleccionar les eines que permetin maximitzar els ingressos de tota mena d’establiments d'allotjament turístic, aplicant adequadament les principals tècniques de venda i de distribució.
Aprendre a desenvolupar un pla de màrqueting digital orientat als objectius de l'empresa, utilitzant les eines pròpies del màrqueting online com les xarxes socials i la publicitat en els cercadors.
Establir i fer el seguiment, control i anàlisis dels KPI’s i dels resultats segons els objectius de l'empresa.
Identificar les principals eines d'administració i gestió d’ingressos en establiments turístics, aplicant els programes informàtics més adequats atenent a la tipologia de l'establiment d'allotjament turístic.
Seleccionar els canals de distribució i tècniques de venda en línia més idonis per a una correcta optimització dels ingressos.
Reconèixer la importància de la reputació en línia com a part del customer experience i capacitar per la seva gestió.
Comprendre l'entorn del màrqueting digital en l'empresa turística.
Itinerari general
El Diploma en Revenue Management i Màrqueting Digital del CETT-UB (30 ECT), certificat per la Universitat de Barcelona, té lloc dues vegades a l'any (octubre i març) i s'estructura en tres mòduls al llarg de 16 setmanes. Té els següents mòduls:
Fonaments del Revenue Management
5 créditos
Al primer mòdul, tindràs una visió general del Revenue Management per a una gestió eficient dels ingressos en els establiments turístics.
Tècniques del Revenue Management
10 crèdits
Al segon mòdul de caràcter molt més pràctic, coneixeràs les eines essencials i de gestió del Revenue Management. En aquest mòdul també tractaràs temes transversals que afecten la gestió del revenue, com són la distribució i la reputació en línia.
Màrqueting Digital
15 crèdits
El tercer mòdul està enfocat al màrqueting digital. Duràs a terme el projecte final i desenvoluparàs un pla de màrqueting digital. Aquest mòdul et permetrà aplicar els coneixements adquirits i hauràs de treure el màxim rendiment de les accions, campanyes mitjançant tècniques innovadores en diferents canals com el Branding, Inbound, SEO, SEM, eMail Màrqueting, Re-màrqueting, etc.
Si completes els 3 mòduls obtindràs el títol de Diploma d'Especialització en Revenue Management I Màrqueting Digital. O bé podràs fer qualsevol dels mòduls per separat segons els teus interessos i aconseguir el certificat pertinent. Tens dubtes? Pregunta al nostre equip d’orientació!
Durada
- 16 setmanes
- Inici a l'octubre
A qui va dirigit el Diploma en Revenue Management?
El Diploma s’adreça a professionals, estudiants graduats així com a persones sense formació universitària interessades en el revenue i les seves eines digitals. Concretament s’adreça a:
- Directors d'hotels i d'altres establiments d'allotjaments turístics que volen tenir una perspectiva general del Revenue Management i del Màrqueting Digital.
- Professionals del sector turístic que necessitin tenir una visió general dels principals elements per a una gestió eficient dels ingressos i de la comercialització digital en els establiments turístics.
- Professionals del món del turisme que vulguin especialitzar-se com a Revenue Manager i especialista en Màrqueting Digital.
- Professionals del màrqueting i la comunicació i d’altres àrees que necessitin conèixer i aplicar les noves estratègies i mitjans de màrqueting digital.
- Qualsevol persona que vulgui adquirir els coneixements i habilitats necessàries per a la correcta gestió del Revenue Management i Màrqueting Digital.
No cal tenir una titulació universitària, llicenciatura, diplomatura o grau, per a accedir a aquesta formació. Veure l’apartat de títol per més informació.
Sortides professionals
Les sortides professionals del Diploma de Revenue Management i Màrqueting Digital són:
- Revenue Manager
- Director/a d'Hotel
- Director/a de màrqueting i vendes
- Director/a de compres
- Analista de mercats
- Responsable de Màrqueting Digital
- Responsable d'establiments turístics
Com és la metodologia del Diploma en Revenue Management i Màrqueting Digital?
El Diploma és 100 % online a través del campus virtual del CETT-UB. Amb aquest tipus de formació tu seràs el protagonista del teu procés d'aprenentatge. La formació consta d’una part teòrica que es combina amb la part pràctica i aplicada i es desenvolupa a través dels següents eixos:
La formació en línia et donarà una gran flexibilitat horària i et permetrà adaptar l'aprenentatge a les teves necessitats, respectant sempre el calendari de planificació del curs.
La plataforma en línia del curs permet utilitzar una gran varietat d'eines d’aprenentatge com píndoles audiovisuals, tests autoavaluatius, aplicacions de disseny col·laboratiu, estudis de cas, entre d’altres.
Tindràs un seguiment personalitzat i el suport constant de l'equip docent, que t’ajudaran en tot moment perquè aprofitis al màxim el curs.
Aquesta metodologia et permetrà millorar de forma progressiva en l'aprenentatge per a esdevenir un professional que pugui donar resposta als reptes actuals de la professió i del sector turístic.
Avaluació
L'avaluació és contínua. Aquesta avaluació es basa en el treball de l’alumnat per avançar en cada un dels temes, tenint en compte els coneixements i les habilitats necessàries mitjançant la realització d'activitats d'aprofundiment i d’estudi de casos.
Detall del programa en Revenue Management i Màrqueting Digital
MÒDUL 1: FONAMENTS DEL REVENUE MANAGEMENT - 5 ECTS
- Definició i bases del Revenue Management.
- Previsions Forecast.
- Control de la demanda.
- Gestió del preu.
- Venda i distribució.
MÒDUL 2: APLICACIÓ DE TÈCNIQUES DEL REVENUE MANAGEMENT - 10 ECTS
- Les gestions bàsiques del Revenue Management i les diferents eines de suport.
- Software de Revenue Management. Necessitats bàsiques de gestió.
- Com gestionar la Distribució online amb l'objectiu de maximitzar els ingressos.
- Incidència de la Reputació online en la fidelització del client i la gestió d'ingressos.
- Cas pràctic.
MÒDUL 3: MÀRQUETING DIGITAL - 15 ECTS
- Introducció al Màrqueting Digital.
- El Pla de Màrqueting Digital.
- Projecte final.
Quin serà el meu títol en acabar?
Diploma d'Especialització en Revenue Management i Màrqueting Digital (30 crèdits).
Mòduls del Diploma d'Especialització:
- Mòdul I: Fonaments del Revenue Management (5 crèdits).
- Mòdul II: Aplicació de Tècniques del Revenue Management (10 crèdits).
- Mòdul III: Màrqueting Digital (15 crèdits).
*Per obtenir el títol de Diploma d'Especialització/Postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital de la Universitat de Barcelona, és requisit indispensable estar en possessió del títol de graduat, llicenciat, diplomat, enginyer, enginyer tècnic, arquitecte, arquitecte tècnic o una titulació universitària equivalent. En el cas de no posseir cap d'aquests títols, un cop superat el curs, s'obtindrà la titulació de Diploma d'Extensió Universitària en Revenue Management, també de la Universitat de Barcelona.
El CETT al teu servei
Com a alumne del CETT gaudeix de tots els avantatges que el centre posa a la teva disposició:
-
Accés al Centre de Recursos per a l’aprenentatge i la investigació:
- La Universitat de Barcelona compta amb un ampli catàleg de bases de dades per consultar documents, reports i articles científics, entre d’altres.
- Disposar dels recursos propis del CETT per a reforçar, completar i ampliar la formació. Tota la informació (tant física com digital) es troba disponible en els diferents espais dedicats a aquesta funció.
- Accés gratuït a tota la llibreria digital de recursos de l'Organització Mundial del Turisme (OMT).
-
Com a centre adscrit a la Universitat de Barcelona, gaudim dels avantatges de formar part de la universitat més prestigiosa de l’Estat: Biblioteques UB · Servei d’Esports UB · Carnet Som UB
-
Descomptes a l’Escola d’Idiomes Moderns de la Universitat de Barcelona. A més, gràcies al carnet universitari de la Universitat de Barcelona gaudiràs de promocions en productes i serveis com òptiques, restaurants, tecnologia, farmàcies, allotjament, viatges i activitats d’oci, entre d’altres.
-
El CETT disposa de diferents serveis de restauració com el Fòrum o l'Aula Restaurant CETT. El Fòrum és un espai que afavoreix la creativitat i l'intercanvi cultural de l'alumnat. Disposa d'una variada oferta gastronòmica, saludable, de temporada, que s'adapta als diferents moments del dia. Així mateix, també es pot menjar a l'Aula Restaurant CETT, un restaurant de carta amb les mateixes característiques que un restaurant gastronòmic real.
-
Formar part de la comunitat CETT Alumni per estar en contacte amb l’àmplia xarxa d’exalumnes de la Universitat.
Suport a la teva carrera professional
Al CETT-UB disposes de tot un equip de professionals experts que vetllaran per la teva trajectòria professional des del moment en què formis part de la nostra comunitat.
Volem que estiguis informat i preparat per aconseguir els objectius professionals que t’hagis marcat. Amb aquesta motivació, trobaràs un equip de persones que t’acompanyaran durant el procés de manera personalitzada.
Gràcies a la col·laboració de les principals empreses del sector turístic podràs conèixer i posar en pràctica les eines més útils per accedir i desenvolupar-te en el mercat laboral.
El servei que posem a la teva disposició es basa en tres pilars fonamentals:
- Orientació professional contínua centrada en tu, identificant els punts forts del teu perfil, analitzant la teva experiència i formació prèvia, i tenint en compte les teves principals motivacions de creixement.
- Una estreta relació amb els principals actors del sector turístic, cultivada durant els més de 50 anys de presència en el mercat formant professionals amb unes competències i uns valors molt apreciats pel teixit empresarial.
- Disseny i desenvolupament de tot un ventall d’activitats, espais de debat i eines que posem a la teva disposició i que et capaciten per afrontar qualsevol repte que et trobis durant tota la teva carrera professional.
D’aquesta manera, et convidem a participar en un procés dinàmic i adaptat a les teves expectatives que engloba les següents fases:
Definició de les teves fites professionals:
- Anàlisi profunda del teu perfil d’entrada.
- Establiment d’objectius realistes i seguiment del teu roadmap.
- Orientació en el disseny i desenvolupament del teu Pla de Carrera personalitzat.
Disseny i elaboració de les eines principals de relació amb el mercat laboral
- Revisió i correcció de currículums i cartes de presentació, adeqüant l’objectiu professional a les demandes del mercat.
- Carta de recomanació. L’alumnat que us trobeu en un procés de selecció podreu comptar amb les referències del CETT-UB.
- Accés als principals canals d’investigació i accés d’oportunitats de pràctiques i laborals
- Gestió d’ofertes i autocandidatures. Et donem suport per fer més visible el teu perfil davant les empreses i headhunters, donant-te referències per a la teva candidatura.
- Seguiment de candidatures. T’ajudem a saber en quin punt del procés de selecció es troba la teva candidatura.
Entrenament personalitzat
- Orientació sobre la recerca d’oportunitats professionals.
- Simulació d’entrevistes de treball i feedback sobre els aspectes que es poden millorar.
- Entrevistes per competències i mentoring per a aquells perfils amb dificultats a l’hora de seguir el procés de recerca de feina i/o amb risc d’exclusió social.
- Preparació de presentacions perquè coneguis de primera mà les necessitats de les empreses, perquè puguis analitzar les possibilitats de vinculació a curt i mitjà termini amb una organització, i intercanviar inquietuds amb professionals de referència.
Networking i dinamització d’activitats
- Presentacions corporatives durant el teu període formatiu.
- Classes magistrals orientades a conèixer sectors estratègics.
- Dinàmiques i reptes corporatius incorporats a les teves sessions formatives.
- Marketplaces i fires d’ocupació presencials i virtuals on més d’un centenar d’empreses participen anualment al Campus en la captació personalitzada de talent.
Job Center d’accés exclusiu
- Gestió de més de 900 oportunitats de pràctiques anualment.
- Gestió de més de 1.500 oportunitats laborals anualment.
- Seguiment de les candidatures presentades.
- Adaptació de models curriculars i cartes de presentació personalitzats.
Si vols més informació, visita l’espai de Career Services, contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.
A prop dels antics alumnes
CETT Alumni va néixer com a Associació d’Antics Alumnes del CETT-UB l’1 de març de 1994, com una iniciativa per oferir un servei als antics alumnes, com un espai de referència personal i professional, i un punt de trobada per a experts del sector turístic, gastronòmic i hoteler, amb un vincle comú, el CETT-UB.
Como a associació d’antics alumnes del CETT-UB, té com a missió principal potenciar la relació entre aquests i, així, crear una xarxa de professionals. El nexe comú és ser antics alumnes de les diferents promocions i formacions del CETT-UB.
Els principals objectius de CETT Alumni són:
- Promoure el permanent desenvolupament professional dels seus associats a tots els nivells i afavorir l’accés al món laboral, la promoció professional i la formació contínua. Fomentar la creació d’un marc idoni per a l’intercanvi dels coneixements i experiències entre els antics alumnes, oferint-los l’associació com a punt de trobada del món professional.
- Facilitar el coneixement i el networking a través de jornades, ponències, sopars col·loqui i sessions d’experts. CETT Alumni vol ser un centre d’opinió i influència sobre l’entorn turístic.
- Establir acords amb altres entitats, per afavorir sinergies que generin valor als antics alumnes associats.
Consulta el preu del Diploma en Revenue Management i Màrqueting Digital
Import Reserva Plaça | Matrícula | Taxes UB* | Preu | Preu Total** |
---|---|---|---|---|
1.050 € | 600 € | 448 € | 1.342,50 € | 3.440,50 € |
*Aquest import correspon al perentatge que l'alumne d'un centre adscrit ha d'abonar en concepte de serveis acadèmics a la Universitat de Barcelona i es paga al mateix temps que la matrícula. Aquest import està exempt de qualsevol tipus de descompte.
**Aquest és el preu per pagaments al comptat. Consulta els preus i les condicions per altres modalitats de pagament amb el nostre equip d’Orientació a Futurs Estudiants.
Més informació econòmica
Coneix totes les nostres beques
CETT Fundació, amb el ferm convenciment que la formació i la transmissió de coneixement són fonamentals, amplia el programa d’ajudes que ja oferia anualment als estudiants.
A part, el CETT-UB també donarà l’opció de fer el pagament en 6, 10 o 12 mesos mitjançant finançament bancari, amb el qual s’aplicarà un descompte del 5 % de l’import de les quotes. Informa’t sobre les condicions especials.