Edicions >

Històric de Premiats

Descobreix els guanyadors de passades edicions

Edició XXXIX

2024

CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH EXPERIENCES Diputació de Barcelona, pel seu projecte "Trens turístics Barcelona és molt més"

Ajuntament de Figueres, pel seu projecte "Casa Natal Salvador Dalí"

Puy du Fou España SA, pel seu projecte "Puy du Fou España, un concepto de parque único en el mundo"

CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH DIGITALIZATION Hotelverse SL, pel seu projecte "Creación de gemelos digitales APIflicados para hoteles"

Casa Batlló Sl, pel seu projecte "Vídeo Mapping "Structures Of Being"

Telefonica SA, pel seu projecte "Imaginémonos sin limites con Lang Lang"

CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH SUSTAINABILITY Ajuntament de Santa Susanna, pel seu projecte "Càlcul i verificació (AENO) de la petjada de Carboni del sector turístic de Santa Susanna"

Catalonia Hotels & Resort, pel seu projecte "Juntos llegamos más lejos"

Club de Vela la Ballena Alegre, pel seu projecte "Una experiència sostenible - Els esdeveniments esportius com a eina de sensibilització mediambiental"

CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH RESEARCH Erasmus Centre for Film, pel seu projecte "Erasmus Knowledge Centre for Film, Heritage, and Tourism (FIHETO)"

EscapadaRural, pel seu projecte "Observatorio del Turismo Rural"

Torrens University Australia, pel seu projecte "Empowering Rural Women Tourism Entrepreneurs in Latin America with Digital Competencies"

CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTES DEL CETT Club de Vela la Ballena Alegre, pel seu projecte "Una experiència sostenible - Els esdeveniments esportius com a eina de sensibilització mediambiental"

CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT Enoturisme amb Realitat Virtual, pel seu projecte "Cava Bertha"

CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT 3 CAT i Aguacate Films & Calabaza Films, pel seu projecte "La Travessa"

CATEGORIA PREMI ELS 3 PIONERS A la Sra. Carme Ruscalleda per la seva trajectòria.

CATEGORIA PREMI ESPECIAL DEL CETT Grup Julià, per ser referent dintre del seu sector, destacant els seus esforços valorant i protegint al sector turístic, que han portat a la companyia ha ser, des d’aquest any 2024, una de les 16 empreses adherides a la Taula de Turisme d’Espanya com a empreses col·laboradores

Edició XXXVIII

2023

CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH EXPERIENCES Patronat de Turisme Ara Lleida, pel seu projecte "Banys de Bosc al Pirineu i Terres de Lleida"

Turismo de Portugal, pel seu projecte "Sketch Tour Portugal"

Abacus Cooperativa SSCL, pel seu projecte "Ruta Descobrir D-25, La gran aventura"

CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH DIGITALIZATION Habla y Comunica SL, pel seu projecte "NÜA Smart Restaurant"

Amadeus, pel seu projecte "Triportation powered by Amadeus, primera solució tecnològica altament disruptiva del metavers turístic."

Museo Nacional del Prado, pel seu projecte "El Museo del Prado en TikTok"

CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH SUSTAINABILITY Anigami SL, un projecte "Santuaris Naturals"

Visit Valencia, pel seu projecte "Càlcul de les empremtes de carboni i hídrica de l'activitat turística a València"

Fundació Sitges Festival Internacional de Cinema de Catalunya, pel seu projecte "Plan estratègic Festival de Sitges & Sostenibilitat"

CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH RESEARCH Edith Cowan University, pel seu projecte "Developing vulnerability-friendly tourism destinations"

Instituto de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible, pel seu projecte "EURO-EMOTOUR: The journey towards digitalisation. Thinking digital tourism through neuromarketing and emotions"

Universitat de Monterrey , pel seu projecte "Dignity through tourism"

CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTES DEL CETT Fundació Sitges Festival Internacional de Cinema de Catalunya, pel seu projecte "Plan estratègic Festival de Sitges & Sosteniblitat"

CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT Abacus Cooperativa SSCL, pel seu projecte "Ruta Descobrir D-25, La Gran Aventura"

CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT RAC1, pel seu projecte "Viatjar bé i RACons de Catalunya"

CATEGORIA PREMI ELS 3 PIONERS A la Sra. Marisol Turró per la seva trajectòria i com a pionera per a la creació d'una plataforma de gestió hotelera, la pimera de Catalunya.

CATEGORIA PREMI ESPECIAL DEL CETT A la Universitat de Barcelona, per la seva aposta ferma pel turisme, l’any que es compleix el 25è aniversari de la implantació dels estudis de turisme a la universitat a Catalunya, i l’adscripció del CETT a la UB.

Edició XXXVII

2022

CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH EXPERIENCES

“Vívid Insòlit, el mapping itinerant de la Ruta del Vi DO Empordà” de Patronat de Turisme Costa Brava - Girona.

“Projecte Melhorament” de Agència de Desenvolupament del Berguedà.

“Agency of Secrets” de Epel Neàpolis.

CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH DIGITALIZATION

“Identify App” de ID Tech & COM.

"BGS Sign Contract" de Beroni.

"CheckBarcelona" de Turisme de Barcelona.

CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH SUSTAINABILITY

“Too Good to Go”, un projecte internacional que vol aconseguir un ús racional del menjar, evitant el seu malbaratament.

“Vacances responsables” de Càmping Bungalow Resort & Spa La Ballena Alegre.

“Guies de participació sostenible en Fires professionals” de IFEMA Madrid.

CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH RESEARCH

“Índex de competitivitat turística de Catalunya” de Direcció General de Turisme.

"Developing a novel accounting framework to unpack Airbnb's economic and environmental impacts" de Social Media Research Lab, Curtin University (Austràlia).

“2021 Post COVID-19 LGBTQ+ Travel Survey” de IGLTA.

CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTES DEL CETT

"Projecte contra el malbaratament alimentari" de Too Good to Go.

CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT

“Un bon ús del Català en l’àmbit del sector turístic, hoteler i gastronòmic” de El camí dels bons homes.

CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT

“Llargmetratge que retrata un territori i un ofici (pagesia)” de Alcarràs.

CATEGORIA PREMI ELS 3 PIONEROS

Narcís Coll Frigola, per la seva dilatada i exemplar trajectòria en el sector turístic.

Edició XXXVI

2021

CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH EXPERIENCES

“Looks Like You Need to Let It Out” de Business Iceland.

“Las esencias de la Casa Vicens” de Casa Vicenç.

“Work from Barcelona” de Turisme de Barcelona.

CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH DIGITALIZATION

“StarTechTourChallenge” de l'Agència Catalana de Turisme.

La plataforma digital de Wheel de World.

La plataforma d'Intèligencia Turística Mabrian Technology.

CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH SUSTAINABILITY

“Hoteles con todos incluidos” de Ilunion Hotels.

“Taste the Altitude” de Eiger Consulting.

“Semillas para un mundo mejor” de Deltaic.

CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH RESEARCH

“TURCOLAB” de la Universidat de Lleida.

El projecto de Juan Luis Nicolau, Investigador de la Universidat de Virginia Tech (USA).

“The Low Harm Hedonism Initiative” de la Universidat de Queensland (Australia).

CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTES DEL CETT

“Looks Like You Need to Let It Out” de Business Iceland.

CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT

“Compromís III” de Damm

CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT

“Sense Turisme”, programa de 30 minuts de TV3

CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2020

Federació Intercomarcal d'Hosteleria, Restauració i Turisme (FIHRT)

Associació Catalana d'Agències de Viatjes (ACAVe)

CATEGORIA PREMI ELS 3 PIONEROS

Joan Gaspart, por la seva contribució decisiva en el desenvolupament positiu del turisme a Barcelona, Catalunya i Espanya.

Edició XXXV

2019

CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN INNOVACIÓ EN COMUNICACIÓ

“Legends of Catalonia” de l’Agència Catalana de Turisme.

“Bus a cegues del turisme industrial” de la Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya (XATIC).

Noah’s Ark” d’Axel Hotels.

CATEGORIA PREMI ALIMARA AL PROMOCIÓ EN INNOVACIÓ EN PRODUCTE I SERVEI

“Tu i Lleida” Certificació Starlight de la UNESCO.

“Expansió internacional de l’ètica en la contractació de persones amb diversitat funcional” de Dans Le Noir SL.

“Observatori del turisme a Barcelona: ciutat i regió” de l’Ajuntament de Barcelona, Diputació de Barcelona i Consorci de Turisme de Barcelona.

CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN INNOVACIÓ I COMERCIALITZACIÓ

“Crecimiento venta directa de los hoteles y mejora continua para ayudarles a conseguirlo” de Mirai España SL.

“Fishlover app” de Sensibilitat Gastronòmica SL.

“Tastemotion Costa Brava Girona World Tour – The Ultimate Dinning Experience” de Patronat de Turisme Costa Brava Girona.

CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN TURISME RESPONSABLE I SOSTENIBLE

“Turismo responsable con los animales” de FAADA.

“Checkin Solidari” d’APARTUR.

“Rutes científiques i sostenibles per les comarques de Girona” de la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació.

CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

Tastemotion Costa Brava Girona World Tour – The Ultimate Dinning Experience” de Patronat de Turisme Costa Brava Girona.

CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT

Pàgina web del Celler Eudald Massana Noya.

CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT

Als 25 anys d’Hosteltur

CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2019

Castellers de Barcelona, per la trajectòria i commemoració dels 50 anys.

Edició XXXIV

2018

CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN INNOVACIÓ TURÍSTICA

“Smart.Data Andalucía” de La Conselleria de Turisme i Esport de la Junta de Andalucía.

“Benvinguts a la Rambla de Barcelona, el carrer més (des)conegut de Barcelona” del Palau Moja i la Asociació d'Amics, Vecïn i Comerciants de la Rambla i la Plaça Catalunya.

“Tuna Tour” de Tuna Tour Balfegó.

CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN COMUNICACIÓ TURÍSTICA

“Nou lloc web de la Costa Daurada”, “Cycling Costa Daurada” I “Mapa turístic de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre” del Patronat de TurismE de la Diputació de Barcelona.

“All Those Food Market – Festival d'Artesans i emprendedors gastronómics de Barcelona” de l'Asociació per la Promoció dels Emprenedors Gastronómics.

“Gira BBVA & Celler de Can Roca” del BBVA.

CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN TURISME RESPONSABLE I SOSTENIBLE

“ABTA Better Places Programme – Building confidence that industry is building a sustainable future” d’ABTA, The Travel Association.

“Compromís per a la Sostenibilitat Biosphere” de la Diputació de Barcelona.

“Viu la Posidònia” del Ajuntament d'Eivissa.

CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

“We love Christmas” i “Escapades del més enllà” de Vueling Airlines.

CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT

“Catalunya en ruta. #entretotsfemturisme” de fentTurisme.cat.

CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT

Al Programa de TV3 El Foraster.

CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2018

Tarannà Viatges amb Sentit, per la seva trajectoria i els seus 25 anys de l'agencia de viatges.

Edició XXXIII

2017

CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA INNOVACIÓ EN PRODUCTE O EXPERIÈNCIA

“Llegim a la Llémena: Descobrim el Bosc de Llibres” de l’Ajuntament de Sant Martí de Llémena.

“Benvinguts a pagès” de l’Agència Catalana de Turisme, Departament d’Agricultura i Fundació Alícia.

“#MésQueUnaRosa – Sant Jordi a la Casa Batlló”, de Casa Batlló.

CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA INNOVACIÓ EN L’ESTRATÈGIA PER A LA PROMOCIÓ

“Escapada al més autèntic Empordà” de l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà, Ajuntament de Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura, l’Ajuntament de Corçà i Ajuntament d’Ullastret.

“Donostia San Sebastián Escapadas 2016” de Donostia San Sebastián Turismo.

“Moret han travellers” de Nomadizies.

Menció especial a la iniciativa “#EuroFoodTrip United Foodies to Tastet he World”, del Patronat de Turisme Costa Brava Girona i “#VINSEUMMsub25” del Museu de les Cultures del Vi de Catalunya.

CATEGORIA PREMI ALIMARA A L’ÚS DE LES TIC EN LA PROMOCIÓ

“Benidorm incorpora la tecnología Beacons” de la Fundación Turismo de Benidorm.

Menció especial a “Mobile application Istra Gourmet Guide – Gourmet&Wine Lovers, d’Istria Toursit Board.

CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA CAMPANYA DE FIDELITZACIÓ

“Knowing your guests allows you to exceed expectations” del Roger Smith Hotel.

Web www.acavetravellers.com de l’Associació Catalana d’Agències de Viatges Especialitzades (ACAVe).

CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ D’UN TURISME SOSTENIBLE

“Una ruta en cinc etapes pel Pirineu insòlit. Senderisme responsable i sostenible organitzat pels amfitrions locals” de l’Associació Marques de Pastor.

CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

La Campanya “Cycling Friendly Hotels by SEHRS” de SHERS Tourism & Hotels.

CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT

Club Enoturista “Priorat Terroir” de l’Associació Priorat Enoturisme.

CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA

Revista Descobrir Catalunya de Sàpiens Publicacions.

CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2017

Entitat premiada World Tourism Organization (UNWTO).

Edició XXXII

2016

CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial estatal, autonòmic i regional

“100 Days of Polar Night Magic” de Visit Finland

CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial i local

  • “A un salt de Barcelona” del Consorci del Baix Llobregat
  • “Obre la porta i descobreix que Barcelona és molt més” de la Diputació de Barcelona

PREMI ALIMARA EMPRESA

Pimes, fundacions, associacions, organitzacions:

“Tours, Tapas and Friends Km. 0” d’Ocio Vital – Food Wine Tours

CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

“Catalunya Experience” de l’Agència Catalana de Turisme

CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT

Al programa de TV3 “Catalunya Experience”

CATEGORIA PREMI ALIMARA IN MEMORIAM DEL CETT

Al Sr. Raimon Martínez Fraile

CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2016

A les Festes del Foc del Solstici d’Estiu als Pirineus.

Edició XXXI

2015

CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial estatal, autonòmic i regional

La Campanya d’hivern 2014-2015 “Andorra es otra historia” d’Andorra Turisme,

La Campanya presentada per l’Agència Catalana de Turisme basada en “5 vídeos artistes: Timelapse Showfest 2014 de Rob Withworth, sobre la ciutat de Barcelona; Our own South de Aero Shots sobreTarragona i Terres de l’Ebre; Girona de Pau García Laita; Soul of Catalonia de Alexandr Kratvtsov i Barcelona Province creat per MammotMedia.tv

CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial local

El conjunt de material de les Campanyes “Vitoria-Gasteiz! Capital nacional de la Gastronomia 2014” i “Vitoria-Gasteiz! Green capital” de l’Ajuntament de Vitoria-Gasteiz.

La Campanya “Viu Lloret” de Lloret Turisme.

CATEGORIA PREMI ALIMARA EMPRESA

Pimes, Fundacions, associacions, organitzacions...

La Campanya “City Soundtrack” de NO SONORES. La Campanya “Fes el turista a la teva ciutat” de #DistricteBCN. La Campanya “Campings Experience” de l’Associació de Càmpings de Girona.

CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT

Web http://www.flandes.net/cat de VISITFLANDERS (Turisme de Bèlgica: Flandes i Brussel.les).

CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

A la Campanya “Vitoria-Gasteiz! Capital nacional de la Gastronomia 2014” de l’Ajuntament de Vitoria-Gasteiz.

CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT

Al Sr. Marc de las Heras, creador i director del Programa de TV3 GR “Gran Recorregut”.

CATEGORIA PREMI ALIMARA IN MEMÒRIAM DEL CETT

Al Sr. Antoni Sansalvadó Tribó, home de gran vàlua moral i professional, gran professional de l’hoteleria que destacà pels seus valors humans i ètics. Fou l’impulsor de la solidaritat no sols en el sector sinó també en molts àmbits.

CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2015

Al Sr. Pere Duran i Vall-Llosera. per la seva intensa i valuosa dedicació durant prop de 30 anys a la promoció de Barcelona, primer, en el Patronat de Turisme i, posteriorment, en el Consorci Turisme de Barcelona com a subdirector el 1993 i director general el 2000, contribuïnt a que Barcelona esdevingués puntera en el ranking de les destinacions turístiques del món.

A la Fundació per a la Navegació Oceànica de Barcelona, entitat que ha contribuït, amb la seva gran campanya de divulgació internacional de gran impacte per a Barcelona, en la consolidació de la nostra ciutat com a port de referència de la Barcelona World Race i centre de recerca científica oceànica.

Edició XXX

2014

CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial estatal, autonòmic i regional

Campanya “COLOMBIA ÉS REALISMO MÁGICO en Fitur 2014” presentada per Sistole S.A.

Campanya “GUARDIANES DEL PARAÍSO” presentada per la Sociedad pública de gestión y promoción turística y cultural del Principado de Asturias, S.A.U.

CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial local

Guia i Campanya “SAVE THE DATES” de Turisme de Barcelona.

Vídeo promocional “PENEDÈS PURA EMOCIÓ” d’enoturisme Penedès.

CATEGORIA PREMI ALIMARA EMPRESA

Grans empreses del sector turístic i hoteler:

Campanya “WIDEN YOUR WORLD” de Turkish AirLines

Pimes, Fundacions, associacions, organitzacions...

CAMPANYA “ONLY IN BRU & BRU” de BRU & BRU BARCELONA,

Menció a:

  • LA CAMPANYA “COM SER UNA STARTUP EN EL MÓN DEL TRAVEL ONLINE, INTRODUIR UN NOU MODEL DE NEGOCI I PORTAR-LO A LA INTERNACIONALITZACIÓ” de BY HOURS.com PREMI ALIMARA CAT
  • La CAMPANYA de Euskadi Jaurlaritza – Govern Basc de consolidació de turisme català plasmada en 4 guies en suport gràfic: “EUSKADI”; “COSTA BASCA, Cultura del mar”; “ESCAPADES URBANES“; “GASTRONOMIA & ENOTURISME”.
    PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT
  • La Campanya “SAVE THE DATES” de Turisme de Barcelona.

CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT

Al Sr. MÀRIUS CAROL PAÑELLA, director de La Vanguardia

CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2014

El Sr. Climent Guitart, a títol pòstum. A la XARXA DE CENTRES DE PROMOCIÓ TURÍSTICA DE CATALUNYA A L’EXTERIOR.

Edició XXIX

2013

CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial estatal, autonòmic i regional

-Campanya “SI YO FUERA BRUSELENSE” de l’Oficina Nacional de Turisme de Bèlgica: Brusel.les i Valònia. -Campanya “INNOVAR EN TEMPS DE CRISI” de l’Agència Catalana de Turisme.

CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial local

Campanya “SENSACIONES CON DENOMINACIÓN DE ORIGEN” del Consorcio Ruta del Vino Ribera del Duero. GUIA DE VEU, A TRAVÉS DEL MÒBIL de Solsona Turisme.

CATEGORIA PREMI ALIMARA EMPRESA

Grans empreses del sector turístic i hoteler

Campanya “VINE I GAUDEIX AMB ELS CINC SENTITS” DEL GOURMET BUS del Grup Julià.

Pimes, Fundacions, associacions, organitzacions...

Campanya “GAUDÍ LAB” (CRIPTA GAUDÍ) de Advanced Leisure Services, S.L.

CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT

Campanya “PERÚ, IMPERI DE TRESORS AMAGATS” de la Comisión de promoción del Perú para la Exportación y el Turismo (PROMPERÚ).

CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

La Campanya “LLEGAN LAS OFERTAS FUGACES” de EscapadaRural.com

CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT

La NATIONAL GEOGRÀPHIC SOCIETY

CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2013

El Sr. JORDI COMAS i MATAMALA, a títol pòstum.

Edició XXVIII

2012

CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial estatal, autonòmic i regional

Campanya en twitter: “CURATORS OF SWEDEN” presentada per Visit Sweden. Campanya del BLOGTRIP#INCOSTA BRAVA del Patronat de Turisme Costa Brava (Girona).

CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial local

Campanya “GORBEIA CENTRAL PARK – EUSKADI. Experiencias en el paraíso perdido” de la Asociación de Desarrollo Rural GORBEIALDE (Biskaia) – Cuadrilla de Zuia (Álava).

Campanya “8 RAONS PER GAUDIR SEGRE RIALB” del Consorci Segre Rialb.

CATEGORIA PREMI ALIMARA EMPRESA

Grans empreses del sector turístic i hoteler: Canal “ESPECIAL VIAJES” DE WWW.GROUPALIA.COM.

Pimes, Fundacions, associacions, organitzacions... Campanya ”LABTRIP. SMART TRAVEL EXPERIENCES” de LABTRIP

CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT

Microweb en català http://turismogranada.es/microweb/catalan/home.php del Patronato Provincial de Turismo de Granada

CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT

Canal “VIAJAR” de Canal Plus

CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

Canal “ESPECIAL VIAJES” de GROUPALIA. COM

CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL 2012

  • El Restaurant 7 Portes en el 175è aniversari
  • El Restaurant El Bulli
  • La Fundació Institut Català de la Cuina
Edició XXVII

2011

CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ

  • La Campanya “ASTURIAS, LO DICE TODO EL MUNDO” presentada per la Sociedad Regional de Turismo SA.
  • La Guia tuística en braille de la Costa Brava del Patronat de Turisme Costa Brava Girona.
  • La Campanya “Centre d0observació de l'univers del Montsec, el millor cel de Catalunya. Un planetari únic al món” del Consorci del Montsec.

CATEGORIA PREMI ALIMARA EMPRESA

  • La Web: www.zaragozaturismo.es de Zaragoza Turismo
  • Catàlegs i web de la campanya de nova imatge d'Ambassador Tours / Royal Vacaciones
  • Portal www.buscounviaje.com de REcomendaciones personalizadas, SL

CATEGORIA ALIMARA PREMI ALIMARA CAT

A la campanya en català d'Oñati de Oñatiko Garapen Eta Turismo Ajentzia SA

CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

A la web www.andalucia.org de la campanya de la nova comunitat turística d'Andalusia, presentada per Turismo y Deporte de Andalucía SA

CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL 2011

A la Fundació Junta COnstructora del Temple Expiatori de la Sagrada Familia

Edició XXVI

2010

  • Campanya “FES-TE FAN DE CATALUNYA”, presentat per l’ Agència Catalana de Turisme

Menció a la:

  • WWW.UB.EDU/MAPATURISMECAT
  • Portal “WWW.LLORETDEMAR.ORG” de Lloret Turisme.

Menció a la:

  • Campanya “El Camí dels Cavalls” de la Fundació Destí Menorca.
  • Web WWW.PARADOR.ES de la Campanya “PARADORES COMO SIEMPRE, HOTELES COMO NUNCA” de Paradores de Turismo de España SA.
  • Llibre "L'Emoció de descobrir la costa de Barcelona-Maresme en imatges" realizat per Publintur SA.
  • Web: WWW.NEKATUR.NET de l’ Asociación de Agroturismos y Casas rurales de Euskadi.

CATEGORIA ALIMARA PREMI ALIMARA CAT

  • Campanya "Ambiente, Storia, Arte e Cultura" de la Provincia de Medio Campidano.

CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

  • A la CAMPANYA “ENKARTERRI EN TI” de Turismo Encartaciones Enkartur.

CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL 2010

  • Al SR. Ramon Bagó i Agulló, president emèrit del SITC en reconeixement per la seva aportació al turisme i a Catalunya i en agraïment pel seu suport al CETT.
  • Al Fútbol Club Barcelona, com ambaixador mundial de Barcelona i de Catalunya.
Edició XXV

2009

  • La campanya amb material gràfic “EUSKADI … MADE IN” DEL GOVERN BASC.
  • La campanya “Turisme per a tothom” de turisme de Catalunya amb guies i web WWW.TURISMEPERATOTHOM.COM
  • La campanya “Gaudí centre REus. Viu una experiència genial" del Patronar Municipal de Comerç i Turisme de Reus.
  • La web de l'Ajuntament de Miravete de la Sierra. WWW.ELPUEBLOENELQUENUNCAPASANADA.COM
  • La web WWW.CLUBDECUINES.CAT DE CCRTV INTERACTIVA SA
  • Cercador de WWW.VIAJEROSDELVINO.COM de Viajeros del Vino SL

CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT TURISME'09

  • A l'Ajuntament de Vitòria - Gasteiz, pel seu fulletó "Vitòria-Gasteiz, una ciutat per a tots"

CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

  • Als catàlegs de viatges ed Bru & Bru, Exclusive travel designer.

CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL 2009

  • Al Sr. Gaspar Espuña, cofundador del CETT que celebra 40 anys d’existència i XXV Anys de Premis Alimara, pel seu rol destacat, des dels inicis de la democràcia, en la promoció turística de Catalunya.
Edició XXIV

2008

  • La web WWW.ANDORRA.AD i les campanyes 2007 i 2008 del Govern d'Andorra
  • La web WWW.LARIOJATURISMO.COM del GOvern de La Rioja.
  • La web WWW.LAMIRADACIRCULAR.ES del Patronato de Turismo de la Comarca del Bierzo.
  • La web WWW.HTHOTELES.COM de High Tech Hoteles.
  • La web WWW.MONSTBENET.CAT.
  • El portal WWW.ARQUEOTUR.ORG que gestionen la Fundació Bosh i Gimpera i la Xarxa Ibertur.
  • La web WWW.TURISMO20.COM DE TURISMO2.0

VAREN REBRE UNA MENCIÓ ESPECIAL:

  • La col·lecció de "Rutas turístico literarias de Castilla-La Mancha", presentada per El Instituto de Promoción Turística de Castilla-La Mancha.

  • El conjunt d'accions amb el lema "Un turisme per a tots" del Patronat de Turisme de Cambrils.

** CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT**

  • El programa "Grandes Experiencias - Turismo para mayores en Andalucía" de la Junta de Andalucía.

** CATEGORIA ALIMARA DELS PROFESSIONALS DEL SITC**

  • Conjunt de catàlegs de les platges i de terres de l'Ebre del Patronat de TUrisme de la Diputació de Tarragona.
Edició XXIII

2007

  • La web www.spain.info
  • El conjunt de material promocional presentat per Turisme de Catalunya
  • El conjunt de material produït per Turisme de Barcelona amb Motiu de l'Any de la Gastronomia.
  • La web www.derbyhotels.com
  • El conjunt de material promocional de Hoteles Hesperia.
  • El concepte de la Campanya promocional de la Cuina de la mel presentada pel consorci del Montsec i realitzada amb la col·laboració de 20 restaurants del Montsec.
  • La web www.pepetravel.es
  • El conjunt del material promocional del Poble Espanyol de Barcelona.
  • El conjunt de publicacions vinculades amb la Gastronomia de Montagud Editores.

CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

  • El sistema d'informació turística "Andalucía en vivo" de la Junta de Andalucía.

** CATEGORIA ALIMARA DELS PROFESSIONALS DEL SITC**

  • El catàleg "La Seu D'Urgell, et sorprendrà" de Turisme de la Seu.

** CATEGORIA ALIMARA D’HONOR 2007**

  • A l'Abadia de Montserrat.
Edició XXII

2006

  • La campanya de promoció "Disfruta de Andorra, estarás como en casa" del Govern de prestigi d'Andorra per SCACS.
  • El catàleg "Catalunya és" del Consorci Turisme de Catalunya
  • El programa "Noches de Embrujo de Córdoba" del Consorcio Turismo de Córdoba.
  • La campanya d'imatge corporativa de l'Hotel Hesperia Tower.
  • LA Web WWW.FOODANDMAMBO.ES presentat per Xavier Olivé i Associats
  • El catàleg Cooking Concepts, de International Cooking Concepts
  • Els catàlegs de Bru & Bru, de Bru and Bru Exclusive Travel Designer.
  • WWW.KEEPINGEXPLORING.CA de Canadà
  • WWW.TERMINALA.COM

CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

  • Els catàlegs “ABAMA” de Tropical Hoteles

CATEGORIA ALIMARA DELS PROFESSIONALS DEL SITC’06

  • Al material promocional de la campanya al Japó de l'Associación Provincial de Hosteleria y Turismo de Cuenca.

CATEGORIA ALIMARA D’HONOR 2006:

  • Al Sr. Josep Ma Espinàs, escriptor i viatger.
Edició XXI

2005

  • EL DVD de l'anunci televisiu "Castilla la Mancha. Espíritu del Quijote" amb motiu del IV Centenari del Quixot presentat per la Junta de Castella-La Manxa
  • El conjunt de material de la campanya "Huesca la Magia" de la Diputació provincial de Huesca, presentat per MOTIVA, Beaumont Bennett.
  • El material promocional de“ LES RUTES DEL VI I DEL CAVA”, presentat pel Consorci de Promoció turística de l’Alt Penedès.
  • El conjunt de material de l'Hotel Sant Roc de Solsona produït amb motiu del 75è Aniversari de l'Hotel.
  • Els cartells de la campanya prmocional de les jornades gastronómiques 2004 de l'Associació de Restaurants de la Badia "El Plat Blau" i presentat per Xarnach Art and Graph.
  • Catàleg de viatges “TANDEM 04-05.Luxury Travel”.
  • Material Promocional de la Agencia de Turismo Enológico "Entrevinos"
  • www.visitportugal.com, presentat per l’ICEP Portugal
  • www.oriolbalaguer.com de Oriol Balaguer Consulting

** CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT**

  • A la carta del Restaurant Jean Luc Figueras de Barcelona

CATEGORIA ALIMARA DELS PROFESSIONALS DEL SITC’05

  • A la Guia de vendes Terres de l'Ebre de Institut per al Desenvolupament de les comarques de l’Ebre.

** CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL 2005**

  • Sr. Miquel Calçada, director del Programa “AFERS EXTERIORS” a TV3
Edició XX

2004

  • El conjunt de cartells de Portugal UEFA Europa 2004, presentat per l'ICEP.
  • La campanya de publicitat "Bienvenido a Cataluña, te sentirás como en casa" de Turisme de Catalunya.
  • El conjunt de guies d'Asturies, presentades per la Sociedad Regional de Turismo del Principado de Asturias.
  • La campanya promocional 2003 del Carnaval de Castell - Platja d'Aro, presentada per Xarnach Art and Graph.
  • La campanya d'oferta d'estiu del Barceló Hotel Sants i la de preobertura del Barceló Atenera Mar.
  • La campanya “Torneo de Golf Interempresas” d'Hesperia.
  • Conjunt de cartes i material promocional del restaurant NOTI de Barcelona.
  • Programa de viatges Tuareg 2003/04.
  • La campanya de les estacions de muntanya Arinsal-Pal "Aquè esperes per portar-lo? presentada per Dockland
  • www.andalucia.org de Turismo Andaluz SA
  • www.transhotel.com del Grupo Transhotel

CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

  • Al “Pasaporte a la aventura" de KANANGA, Viatges i aventures i d’ÀMBAR, Otros destinos.

CATEGORIA ALIMARA DELS PROFESSIONALS DEL SITC’04

  • Als cartells de la campanya 2003 "Ara Lleida" del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida.

CATEGORIA ALIMARA ESPECIALS

  • A PUBLINTUR SA per la seva llarga trajectòria al servei de l’activitat turística i del lleure donant a conèixer als turistes la costa catalana.

  • Al Sr. Frederic Roda, persona que va suggerir el nom Alimara als Premis fa vint anys.

  • Al Sr. Gaspar Espuña, per impulsar i contribuir a que l’Alimara sigui més que una flama en el món del turisme i de l’hoteleria.

  • A la Sra. Monique Rous de Madinhac, per ser l’esperit i l’ànima dels Premis Alimara.

Edició XIX

2003

  • "Guía del Flamenco de Andalucía" presentada per TURISMO ANDALUZ, per unanimitat.
  • Cartells de Vitoria-Gasteiz, presentats pel Departament de Cultura de l’Ajuntament de Vitoria-Gasteiz
  • Ccampanyes promocionals 2002 de BC Hoteles
  • Cartes del Restaurant el Saüc de Barcelona
  • Conjunt de Material promocional de l'Estació d'Esquí de Vallter.
  • Web “MURCIATURISTICA.ES” de la Regió de Múrcia
  • Web “CATAI.ES”

** CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL 2003**

  • Al Sr. Daniel Giralt Miracle, comissari de l'any Gaudí 2002 gran capdavanter en la seva tasca de difondre un any cultural en benefici del turisme.

Menció especial:

La campanya de TURESPAÑA “SPAIN MARKS” consensuada amb la Generalitat de Catalunya

CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

  • A les cartes de l'Hostal Restaurant Guillermo de Sant Antoni de Calonge

** CATEGORIA ALIMARA DELS PROFESSIONALS DEL SITC’2003.**

  • Al conjunt de cartells de la Comunitat Valenciana
Edició XVIII

2002

  • Fulletó revista “ENAMÓRATE DE FRANCIA ” de la Maison de la France
  • WWW.VISITBRITAIN.COM
  • El material promocional de l'any internacional Gaudí 2002 presentat per turisme de Catalunya
  • Guia "Turisme rural a les Terres de Lleida" de la Federació "Terres de Lleida" de residències Cases de Pagès
  • Cartell de "Olot, la ciutat dels volcans"
  • Carta - Obsequi de Cap d'any "Cuento de Navidad" de l'Hotel Ritz
  • Directori de "Rusticae, Pequeños hoteles con carácter"
  • WWW.ZENITHOTELES.COM
  • Manual professional de FRANTOUR

CATEGORIA ALIMARA DELS VISITANTS PROFESSIONALS DEL SITC’2002

  • Conjunt de 5 catàlegs Galicia 2002 de TURGALICIA.

CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

  • Conjunt de cartells del "Espacio Fronterizo Guarda - Ciudad ROdrigo" de ADECOCIR (ASOCIACION PARA EL DESARROLLO DE LA COMARCA DE CIUDAD RODRIGO)

CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2002: atorgat amb motiu de l’Any internacional del Turisme ecològic.

  • Al CLub Nàutic Estartit
Edició XVII

2001

  • El conjunt de material "México, Riviera Maya" del Consorcio de Promoción Turística de México.
  • El conjunt de material i web amb el lema "Con mucho gusto" del Govern Basc.
  • La "Guía Turística" i la "Guia de la Cocina Tradicional" de la Asociación Cuatro Valles (León).
  • La web de Turisme de Barcelona.
  • El conjunt d'imatge del material promocional "Family Club" del Grup H10 Hotels.
  • La campanya de premsa de l'Hotel Husa Chamartín, presentada per Vives Comunicación.
  • La web de la Cadena Sol Melià
  • Les promocions gastronómiques del Barceló Hotel Sants
  • La web del Restaurant el Cingle de Vacarisses
  • La web de Viatges Marsans
  • La web de Hertz, de Hertz España
  • La web de Comoviajar.com de P&S Consulting.

CATEGORIA ALIMARA DELS VISITANTS PROFESSIONALS DEL SITC

  • Conjunt de material del Patronat de Turisme Costa Brava Girona

CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

  • Conjunt de cartes dels hotels del Group H10 Hotels.
Edició XVI

2000

  • Els fulletons presentats per l' Oficina Nacional Austríaca de Turisme.
  • El conjunt de material promocional "Turisme Rural de l'Agència Valenciana del Turisme de la Generalitat Valenciana"
  • El manual de vendes "Madrid, Puerta de Europa" presentat per TURMADRID.
  • El conjunt de material promocional del grup H10 Hoteles.
  • Les cartes del restaurant el Cingle de Vacarisses.
  • La Caixa O.V.Y.I del Servei ALARIS de RENFE Grandes Líneas.
  • La web site de la Cadena SOL MELIÀ.

CATEGORIA ALIMARA'2000 DELS ESTUDIANTS DEL CETT:

  • La campanya "Això no és" del Foment del Turisme de Platja d'Aro.

CATEGORIA ALIMARA'2000 DELS VISITANTS PROFESSIONALS DEL SITC:

  • La campanya promocional del Parc de les Aus de Vilassar de Mar.
Edició XV

1999

  • La campanya de "Castilla y León, cada fin de semana, unas vacaciones", de la Junta de Castellà i Lleó, presentada per SOTUR i Bassat, Olgivy & Mather.
  • La campanya 1998 de "Andalucía, sólo hay una" de Turismo Andaluz i presentada Bassat, Olgivy & Mather.
  • La campanya publicitària 1998 de Barcelona, presentats per Turisme de Barcelona.
  • La creació de 150 productes en el fulletó "Turisme Total" de l'Agència de Promoció Turística de la Diputació de Barcelona.
  • Campanya de promoció de viatges d'incentius de latitud 4.
  • Fulletó del càmping CYPSELA
  • Material promocional i d'imatge de l'hotel Conde Luque de Madrid
  • Cartes del Restaurant Magerit de l'hotel Eurobuilding de Madrid.

** CATEGORIA ALIMARA’99 DELS ESTUDIANTS DEL CETT**

  • Als fullons de zones del litoral València de l'Agència Valenciana del Turisme.
Edició XIV

1998

  • El conjunt de fulletons i cartells de Castella - La Mancha presentats per la Consellería d’Industria i Treball de la Junta de Comunitats de Castella-La Manxa
  • La campanya publicitària "És Catalunya" de la Generalitat de Catalunya
  • La guia "Nuevos Recursos Turísticos- Patrimonio Industrial del País Vasco" del Departament de Comerç. Consum i Turisme del Govern Basc.
  • El fulletó "Vic, ciutat de sert" de l'Ajuntament de Vic.
  • El fulletó "Gastronomia de la Costa Daurada" del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.
  • El programa Empresa "Sants Business Club" de l’Hotel Barceló Sants de Barcelona.
  • El punt de venda "Descubra el Mundo" de la Majorista Ambassador Tours.
  • PRAMES, S.A., per la seva activitat.

CATEGORIA ALIMARA’98 DELS ESTUDIANTS DEL CETT

  • El conjunt de fulletons "Canarias, paraíso..." del Govern de Canàries.
Edició XIII

1997

  • Els 2 butlletins "Gaudir els Pirineus" de l'Hotel el Castell de la Seu d'Urgell.
  • La guís "Vitoria en todos los sentidos", del Dep. de Cultura de l'Ajuntament de Vitoria-Gasteiz.
  • El conjunt de material promocional de l'any GOYA de la Diputación General de Aragón.
  • El fulletó "Montaña de Navarra" presentat per BEGA, Proyectos de comunicación corporativa y publicaciones.
  • La campanya publicitària 1996 en la cadena NH HOTELES.
  • Les cartes del Restaurant Roig Robí de Barcelona, presentades per Sonsoles Llorens, disseny gràfic.
  • Els programes de viatges d'ambassador tours.

CATEGORIA ALIMARA’97 DELS ESTUDIANTS DEL CETT

  • El llibre "El Pirineo Aragonés" del grupo ERZ i presentat per Darana.
Edició XII

1996

  • L'OPUSCLE "Caminos de Sefarad" fruït de la col·laboració dels Ajuntament de Càceres, Còrdova, Girona, Hervàs, Ribadavia, Segòvia, Toledo i Tudela i la coordinació del Patronato de Turismo y Artesanía de Cáceres.
  • El conjunt de material promocional amb el lema "Villena, un tesoro", del l'Ajuntament de Villena (Alacant)
  • El dossier del "XXI Congrès International Special Relais Gourmands" celebrat a Barcelona i patrocinat per Casa Codorniu.
  • El llibre de prestigi "Hotel Romàntic" de Sitges.
  • La guia d'Incentius "Barcelona para ganadores" de Turisme de Barcelona.
  • El display amb fulletons "Caminant per L'alt Urgell" del Consell Comarcal de l'Alt Urgell.
  • El material promocional editat per Viatges Baixas.
  • Els spots "En el País Vasco, las cosas no siempre son como parecen" del Departament de Comerç, Consum i Turisme del Govern Basc.
  • El vídeo "Asturias siempre" de la Sociedad Regional de Turismo del Principado de Asturias.

CATEGORIA ALIMARA'96 DELS ESTUDIANTS DEL CETT

  • El display "Caminant per l'Alt Urgell" del Consell Comarcal de l'Alt Urgell.
Edició XI

1995

  • Llibre "Murcia- Crónica de Viajes", Coeditat per la Caja de ahorros provincial de Murcia i Darana Editorial.
  • Conjunt de material promocional amb el lema "Navarra una elección muy personal" del departamento de Industria, comercio, turismo y trabajo del Govern de Navarra.
  • Guia de Turisme Rural del Grupo de Acción Local Saja-nansa de Cantàbria. .
  • Conjunt de material promocional del restaurant "El Racó de can fabes" de Sant Celoni.
  • Campanya publicitària "Barcelona, oberta al món" i a les guies professionals 94-95 de Turisme de Barcelona.
  • Logotipus de l'hotel Arts de Barcelona.
  • Conjunt de material sobre "senderos" del departamento de industria, comercio y turismo del govern d'Aragó, creat i realitzat per Prames SA.
  • Cartell "Catalunya a Cavall" del departament de comerç consum i turisme de la Generalitat de Catalunya.
  • Vídeo "Vall de Núria, un pacte amb la Natura" de ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.
  • Fulletó de la campanya promocional 94-95 de Boí Taüll Mountain Resort.

CATEGORIA ALIMARA'95 DELS ESTUDIANTS DEL CETT

  • La sèrie de 6 cartells de TURGALICIA.
Edició X

1994

  • Guia "Dos caminos a Santiago" amb menció especial a la sèrie de postals presentats pel Departament de Comerç, Consum i Turisme del Govern Basc.
  • Els suplements "Rutas Catalanas de fin de semana otoño/invierno" de el periódico, presentats per Book Style.
  • Conjunt de material promocional de la cadena NH Hotels.
  • Sèrie d'onze fulletons "Rutes del Berguedá" del Patronat Comarcal de Turisme del Berguedà.
  • Llibre de gastronomia gallega del Gruo "Amigos da cociña Galega"
  • Sèrie de cartells de RENFE de la campanya d'estiu 93.
  • Video "España a caballo" de TURESPAÑA.
  • Cartell del Parc Natural del Delta de l'Ebre del departament de comerç, consum i turisme de la Generalitat de Catalunya.

CATEGORIA ALIMARA DELS ALUMNES DEL CETT

  • Cartell dels espais naturals del Govern Basc.

CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL 1994:

  • Al Sr. Pere KAMINSKI.
Edició IX

1993

  • Spot "Passion for life" de TURESPAÑA.
  • Cartell de la Façana del INEF del Patronat de Turisme de Barcelona.
  • Fulletó d'imatge del Barcelona EXPO Hotel, de Expo Grupo.
  • Guia de "Fiestas de Interés Turísticos" de la Dirección General de Turismo de la Región de Murcia.
  • Els catàlegs de viatges de CATAI Tours.
  • El fulletó "Estades al camp" del Consorci per a la Dinamizació econòmica en medi rural. Zona 5b de Mallorca.
  • Les edicions "Barcelona Style" i "Madrid Style" de la Editorial Book Style.
  • El calendari "Ávila 1992" del Patronato Provincial de Turismo de Ávila.
  • L'Eslçogan "ven y cuéntalo" del Departamento de Comercio, Consumo y Turismo del Govern Basc.
  • El fulleto "Miró¡93, REISEN ZUR KUNST" de l'Institut fur Bildungsreisen, TTOO d' Alemanya.

CATEGORIA DIPLOMA ALIMARA DELS ALUMNES DEL CETT

  • El conjunt de material promocional del 1992 presentat pel patronat de Turisme de Barcelona.
Edició VIII

1992

  • Conjunt de material promocional de Navarra amb el lema "Un mundo natural" del Departamento de Industria, Comercio y Turismo del Gobierno de Navarra.
  • El manual "meetings" de TURMADRID.
  • La campanya de Paradores de Turismo de España "para soñar y despertar con arte" presentada per Alféizar Publicidad.
  • El material promocional de GEBTA.
  • Serie de cartells i material promocional de l'Ajuntament d'Alfás del Pi.
  • Cartell de "Cesta Punta" del Departamento de Comercio, Industria y Turismo del Govern Basc.
  • Guia Turística del Berguedá, del Patronat Comarcal de Turisme del Berguedá.
  • Video "Citas en Barcelona" co-produït de Turisme de Barcelona i Fira de Barcelona.

CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL 1992:

  • Al voluntariart Olímpic dels JJOO de Barcelona 92.
Edició VII

1991

  • Fulletó "Mojácar, Blanco del Mediterraneo" de l'Ajuntament de Mojácar.
  • Catàleg de programes de Viatges de UNITUVI.
  • Conjunt de material "las Salamancas, para curiosos y viajeros" del Departament de Foment i Turisme de la Exca Diputació de Salamanca.
  • Programes de turisme cultural "coneguem el delta de l'Ebre" de la Majorista M.T
  • Llibre d'imatges "Espais de cuina" del Restaurant Can Fabes de Sant Celoni.
  • Manual d'Incentius "Madrid, La recompensa" de TURMADRID, Direcció General de Turisme de la Comunitat de Madrid.
  • Videos "La Cultura del Sol" del Patronato de Turismo de la Costa del Sol.
  • Video "Madrid" de TURESPAÑA.
  • Magazine "com a casa" de TV3, amb la Serie dels Països de l'Est.
  • Cartells del Departament de Comerç, Consum i Turisme de la Generalitat de Catalunya.

CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL1991:

  • Col·legi oficial de técncics d'empreses i activitats turístiques de Catalunya.
Edició VI

1990

  • Guia "5 tenedores" de la Dirección General de Turismo de la Región de Murcia.
  • Catàleg de l'Hotel Mediterranean Palace, de Expo Grupo.
  • Video "Aragón por todos los caminos" del Departamento de Industria, Comercio y Turismo de la Diputación General de Aragón.
  • Video "Aventur" de Esports d'aventura del Pirineu SA.
  • Conjunt de fulletons i cartells del Departamento de Industria, comercio y turismo de Navarra.
  • Conjunt de cartells i elements de promoció de la campanya "Cierro los ojos y veo Madrid" de la Dirección General Turisme de la Comunitat de Madrid.
  • Carteññ de Cala Menor, de TURESPAÑA.
Edició V

1989

  • Carpeta de l'EUROFUNCIONARI del Departament de Comerç, Consum i Turisme de la Generalitat de Catalunya.
  • Serie de cartells "los Sitios de Zaragoza" del Patronato Municipal de Turismo de Zaragoza.
  • Cartell "Salou, Pltja D'Europa" del Patronat Municipal de Turisme de Salou.
  • Conjunt de material promocional de la Cadena HUSA.
  • Display "Este, Oeste o estos" de la Majorista EUROESTE.
  • Programa de radio "Viajar es un placer" de Ramón Heréter.
  • Cartells i material complementari de la costa blanca del Patronat de Turisme de la Dipsutació Provincial d'Alacant.
Edició IV

1988

  • Planol de l'Ajuntament de Vic.
  • Guia del Gremi d'Hotels de Barcelona.
  • Prpgrama "China 87-88" de Viajes Catai.
  • Catàleg "Sierra Nevada 91-93" de CETURSA.
  • Fulletó "La Cátedra del Vino" de la Casa Grande.
  • Video del Patronato de Turismo del Cabildo Insular de Fuerteventura.
  • Conjunt de fulletons de la Dirección Xeral de Turismo de la Xunta de Galícia.
  • Conjunt de material "Festa del cava i centenari de la filoxera" de la Fundació Vila de Sant Sadurní d'Anoia.
  • Cartell de l'Ajuntament de Tossa de Mar.
Edició III

1987

  • Sèrie de cartells del Patronat de Turisme de Barcelona.
  • Conjunt de material promocional de la Consejería de Industria y comercio de la Junta de Comunidades de Castilla-La Mancha.
  • Fulletó "Costa Brava-Girona" del Patronat de Turisme Costa Brava Girona.
  • Programa "INCENTIVE" del Grup NORTRAVEL-SURLAND-INSUR
  • Conjunt del material promocional del Parc Zoològic de Barcelona.
  • Cartells del Patronato de Turismo de Fuerteventura.
Edició II

1986

  • Sèrie d'Ouscles de Poblacions Turístiques, de PUBLINTUR.
  • Cartells "Fira d'agost" de l'Ajuntament de Xàtiva.
  • Oferta d'hotels de la cadena NH.
  • Programes de viatges d'IBEROJET SA.
  • Emissions de "Radio Verano" de Cadena Catalana.
  • Cartells "La Magia..."de la Diputación Provincial de Huesca.
  • Cartelles de Huesca, de l' agència Temas de Comunicación Publicitaria, SA

CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL:

  • EDITUR.
Edició I

1985

  • Oferta d'hotels de la Cadena Hotelera Hesperia
  • Fulletó "Conèixer Girona" de l'Ajuntament de Girona.
  • Guia "Convention Barcelona" del Patronat de Turisme de Barcelona.
  • Conjunt d'elements "Estiu Jove" de l'Àrea de Joventut de l' Ajuntament de Barcelona.
  • Conjunt de material promocional de la vall de Núria i la Molina, de Ferrocarrils de Muntanya i Grans Pendents.