Històric de Premiats
Descobreix els guanyadors de passades edicions
CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH EXPERIENCES Patronat de Turisme Ara Lleida, pel seu projecte "Banys de Bosc al Pirineu i Terres de Lleida"
Turismo de Portugal, pel seu projecte "Sketch Tour Portugal"
Abacus Cooperativa SSCL, pel seu projecte "Ruta Descobrir D-25, La gran aventura"
CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH DIGITALIZATION Habla y Comunica SL, pel seu projecte "NÜA Smart Restaurant"
Amadeus, pel seu projecte "Triportation powered by Amadeus, primera solució tecnològica altament disruptiva del metavers turístic."
Museo Nacional del Prado, pel seu projecte "El Museo del Prado en TikTok"
CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH SUSTAINABILITY Anigami SL, un projecte "Santuaris Naturals"
Visit Valencia, pel seu projecte "Càlcul de les empremtes de carboni i hídrica de l'activitat turística a València"
Fundació Sitges Festival Internacional de Cinema de Catalunya, pel seu projecte "Plan estratègic Festival de Sitges & Sostenibilitat"
CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH RESEARCH Edith Cowan University, pel seu projecte "Developing vulnerability-friendly tourism destinations"
Instituto de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible, pel seu projecte "EURO-EMOTOUR: The journey towards digitalisation. Thinking digital tourism through neuromarketing and emotions"
Universitat de Monterrey , pel seu projecte "Dignity through tourism"
CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTES DEL CETT Fundació Sitges Festival Internacional de Cinema de Catalunya, pel seu projecte "Plan estratègic Festival de Sitges & Sosteniblitat"
CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT Abacus Cooperativa SSCL, pel seu projecte "Ruta Descobrir D-25, La Gran Aventura"
CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT RAC1, pel seu projecte "Viatjar bé i RACons de Catalunya"
CATEGORIA PREMI ELS 3 PIONERS A la Sra. Marisol Turró per la seva trajectòria i com a pionera per a la creació d'una plataforma de gestió hotelera, la pimera de Catalunya.
CATEGORIA PREMI ESPECIAL DEL CETT A la Universitat de Barcelona, per la seva aposta ferma pel turisme, l’any que es compleix el 25è aniversari de la implantació dels estudis de turisme a la universitat a Catalunya, i l’adscripció del CETT a la UB.
CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH EXPERIENCES
“Vívid Insòlit, el mapping itinerant de la Ruta del Vi DO Empordà” de Patronat de Turisme Costa Brava - Girona.
“Projecte Melhorament” de Agència de Desenvolupament del Berguedà.
“Agency of Secrets” de Epel Neàpolis.
CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH DIGITALIZATION
“Identify App” de ID Tech & COM.
"BGS Sign Contract" de Beroni.
"CheckBarcelona" de Turisme de Barcelona.
CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH SUSTAINABILITY
“Too Good to Go”, un projecte internacional que vol aconseguir un ús racional del menjar, evitant el seu malbaratament.
“Vacances responsables” de Càmping Bungalow Resort & Spa La Ballena Alegre.
“Guies de participació sostenible en Fires professionals” de IFEMA Madrid.
CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH RESEARCH
“Índex de competitivitat turística de Catalunya” de Direcció General de Turisme.
"Developing a novel accounting framework to unpack Airbnb's economic and environmental impacts" de Social Media Research Lab, Curtin University (Austràlia).
“2021 Post COVID-19 LGBTQ+ Travel Survey” de IGLTA.
CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTES DEL CETT
"Projecte contra el malbaratament alimentari" de Too Good to Go.
CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT
“Un bon ús del Català en l’àmbit del sector turístic, hoteler i gastronòmic” de El camí dels bons homes.
CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT
“Llargmetratge que retrata un territori i un ofici (pagesia)” de Alcarràs.
CATEGORIA PREMI ELS 3 PIONEROS
Narcís Coll Frigola, per la seva dilatada i exemplar trajectòria en el sector turístic.
CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH EXPERIENCES
“Looks Like You Need to Let It Out” de Business Iceland.
“Las esencias de la Casa Vicens” de Casa Vicenç.
“Work from Barcelona” de Turisme de Barcelona.
CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH DIGITALIZATION
“StarTechTourChallenge” de l'Agència Catalana de Turisme.
La plataforma digital de Wheel de World.
La plataforma d'Intèligencia Turística Mabrian Technology.
CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH SUSTAINABILITY
“Hoteles con todos incluidos” de Ilunion Hotels.
“Taste the Altitude” de Eiger Consulting.
“Semillas para un mundo mejor” de Deltaic.
CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH RESEARCH
“TURCOLAB” de la Universidat de Lleida.
El projecto de Juan Luis Nicolau, Investigador de la Universidat de Virginia Tech (USA).
“The Low Harm Hedonism Initiative” de la Universidat de Queensland (Australia).
CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTES DEL CETT
“Looks Like You Need to Let It Out” de Business Iceland.
CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT
“Compromís III” de Damm
CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT
“Sense Turisme”, programa de 30 minuts de TV3
CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2020
Federació Intercomarcal d'Hosteleria, Restauració i Turisme (FIHRT)
Associació Catalana d'Agències de Viatjes (ACAVe)
CATEGORIA PREMI ELS 3 PIONEROS
Joan Gaspart, por la seva contribució decisiva en el desenvolupament positiu del turisme a Barcelona, Catalunya i Espanya.
CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN INNOVACIÓ EN COMUNICACIÓ
“Legends of Catalonia” de l’Agència Catalana de Turisme.
“Bus a cegues del turisme industrial” de la Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya (XATIC).
Noah’s Ark” d’Axel Hotels.
CATEGORIA PREMI ALIMARA AL PROMOCIÓ EN INNOVACIÓ EN PRODUCTE I SERVEI
“Tu i Lleida” Certificació Starlight de la UNESCO.
“Expansió internacional de l’ètica en la contractació de persones amb diversitat funcional” de Dans Le Noir SL.
“Observatori del turisme a Barcelona: ciutat i regió” de l’Ajuntament de Barcelona, Diputació de Barcelona i Consorci de Turisme de Barcelona.
CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN INNOVACIÓ I COMERCIALITZACIÓ
“Crecimiento venta directa de los hoteles y mejora continua para ayudarles a conseguirlo” de Mirai España SL.
“Fishlover app” de Sensibilitat Gastronòmica SL.
“Tastemotion Costa Brava Girona World Tour – The Ultimate Dinning Experience” de Patronat de Turisme Costa Brava Girona.
CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN TURISME RESPONSABLE I SOSTENIBLE
“Turismo responsable con los animales” de FAADA.
“Checkin Solidari” d’APARTUR.
“Rutes científiques i sostenibles per les comarques de Girona” de la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació.
CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT
Tastemotion Costa Brava Girona World Tour – The Ultimate Dinning Experience” de Patronat de Turisme Costa Brava Girona.
CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT
Pàgina web del Celler Eudald Massana Noya.
CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT
Als 25 anys d’Hosteltur
CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2019
Castellers de Barcelona, per la trajectòria i commemoració dels 50 anys.
CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN INNOVACIÓ TURÍSTICA
“Smart.Data Andalucía” de La Conselleria de Turisme i Esport de la Junta de Andalucía.
“Benvinguts a la Rambla de Barcelona, el carrer més (des)conegut de Barcelona” del Palau Moja i la Asociació d'Amics, Vecïn i Comerciants de la Rambla i la Plaça Catalunya.
“Tuna Tour” de Tuna Tour Balfegó.
CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN COMUNICACIÓ TURÍSTICA
“Nou lloc web de la Costa Daurada”, “Cycling Costa Daurada” I “Mapa turístic de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre” del Patronat de TurismE de la Diputació de Barcelona.
“All Those Food Market – Festival d'Artesans i emprendedors gastronómics de Barcelona” de l'Asociació per la Promoció dels Emprenedors Gastronómics.
“Gira BBVA & Celler de Can Roca” del BBVA.
CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN TURISME RESPONSABLE I SOSTENIBLE
“ABTA Better Places Programme – Building confidence that industry is building a sustainable future” d’ABTA, The Travel Association.
“Compromís per a la Sostenibilitat Biosphere” de la Diputació de Barcelona.
“Viu la Posidònia” del Ajuntament d'Eivissa.
CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT
“We love Christmas” i “Escapades del més enllà” de Vueling Airlines.
CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT
“Catalunya en ruta. #entretotsfemturisme” de fentTurisme.cat.
CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT
Al Programa de TV3 El Foraster.
CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2018
Tarannà Viatges amb Sentit, per la seva trajectoria i els seus 25 anys de l'agencia de viatges.
CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA INNOVACIÓ EN PRODUCTE O EXPERIÈNCIA
“Llegim a la Llémena: Descobrim el Bosc de Llibres” de l’Ajuntament de Sant Martí de Llémena.
“Benvinguts a pagès” de l’Agència Catalana de Turisme, Departament d’Agricultura i Fundació Alícia.
“#MésQueUnaRosa – Sant Jordi a la Casa Batlló”, de Casa Batlló.
CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA INNOVACIÓ EN L’ESTRATÈGIA PER A LA PROMOCIÓ
“Escapada al més autèntic Empordà” de l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà, Ajuntament de Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura, l’Ajuntament de Corçà i Ajuntament d’Ullastret.
“Donostia San Sebastián Escapadas 2016” de Donostia San Sebastián Turismo.
“Moret han travellers” de Nomadizies.
Menció especial a la iniciativa “#EuroFoodTrip United Foodies to Tastet he World”, del Patronat de Turisme Costa Brava Girona i “#VINSEUMMsub25” del Museu de les Cultures del Vi de Catalunya.
CATEGORIA PREMI ALIMARA A L’ÚS DE LES TIC EN LA PROMOCIÓ
“Benidorm incorpora la tecnología Beacons” de la Fundación Turismo de Benidorm.
Menció especial a “Mobile application Istra Gourmet Guide – Gourmet&Wine Lovers, d’Istria Toursit Board.
CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA CAMPANYA DE FIDELITZACIÓ
“Knowing your guests allows you to exceed expectations” del Roger Smith Hotel.
Web www.acavetravellers.com de l’Associació Catalana d’Agències de Viatges Especialitzades (ACAVe).
CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ D’UN TURISME SOSTENIBLE
“Una ruta en cinc etapes pel Pirineu insòlit. Senderisme responsable i sostenible organitzat pels amfitrions locals” de l’Associació Marques de Pastor.
CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT
La Campanya “Cycling Friendly Hotels by SEHRS” de SHERS Tourism & Hotels.
CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT
Club Enoturista “Priorat Terroir” de l’Associació Priorat Enoturisme.
CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA
Revista Descobrir Catalunya de Sàpiens Publicacions.
CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2017
Entitat premiada World Tourism Organization (UNWTO).
CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial estatal, autonòmic i regional
“100 Days of Polar Night Magic” de Visit Finland
CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial i local
- “A un salt de Barcelona” del Consorci del Baix Llobregat
- “Obre la porta i descobreix que Barcelona és molt més” de la Diputació de Barcelona
PREMI ALIMARA EMPRESA
Pimes, fundacions, associacions, organitzacions:
“Tours, Tapas and Friends Km. 0” d’Ocio Vital – Food Wine Tours
CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT
“Catalunya Experience” de l’Agència Catalana de Turisme
CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT
Al programa de TV3 “Catalunya Experience”
CATEGORIA PREMI ALIMARA IN MEMORIAM DEL CETT
Al Sr. Raimon Martínez Fraile
CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2016
A les Festes del Foc del Solstici d’Estiu als Pirineus.
CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial estatal, autonòmic i regional
La Campanya d’hivern 2014-2015 “Andorra es otra historia” d’Andorra Turisme,
La Campanya presentada per l’Agència Catalana de Turisme basada en “5 vídeos artistes: Timelapse Showfest 2014 de Rob Withworth, sobre la ciutat de Barcelona; Our own South de Aero Shots sobreTarragona i Terres de l’Ebre; Girona de Pau García Laita; Soul of Catalonia de Alexandr Kratvtsov i Barcelona Province creat per MammotMedia.tv
CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial local
El conjunt de material de les Campanyes “Vitoria-Gasteiz! Capital nacional de la Gastronomia 2014” i “Vitoria-Gasteiz! Green capital” de l’Ajuntament de Vitoria-Gasteiz.
La Campanya “Viu Lloret” de Lloret Turisme.
CATEGORIA PREMI ALIMARA EMPRESA
Pimes, Fundacions, associacions, organitzacions...
La Campanya “City Soundtrack” de NO SONORES. La Campanya “Fes el turista a la teva ciutat” de #DistricteBCN. La Campanya “Campings Experience” de l’Associació de Càmpings de Girona.
CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT
Web http://www.flandes.net/cat de VISITFLANDERS (Turisme de Bèlgica: Flandes i Brussel.les).
CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT
A la Campanya “Vitoria-Gasteiz! Capital nacional de la Gastronomia 2014” de l’Ajuntament de Vitoria-Gasteiz.
CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT
Al Sr. Marc de las Heras, creador i director del Programa de TV3 GR “Gran Recorregut”.
CATEGORIA PREMI ALIMARA IN MEMÒRIAM DEL CETT
Al Sr. Antoni Sansalvadó Tribó, home de gran vàlua moral i professional, gran professional de l’hoteleria que destacà pels seus valors humans i ètics. Fou l’impulsor de la solidaritat no sols en el sector sinó també en molts àmbits.
CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2015
Al Sr. Pere Duran i Vall-Llosera. per la seva intensa i valuosa dedicació durant prop de 30 anys a la promoció de Barcelona, primer, en el Patronat de Turisme i, posteriorment, en el Consorci Turisme de Barcelona com a subdirector el 1993 i director general el 2000, contribuïnt a que Barcelona esdevingués puntera en el ranking de les destinacions turístiques del món.
A la Fundació per a la Navegació Oceànica de Barcelona, entitat que ha contribuït, amb la seva gran campanya de divulgació internacional de gran impacte per a Barcelona, en la consolidació de la nostra ciutat com a port de referència de la Barcelona World Race i centre de recerca científica oceànica.
CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial estatal, autonòmic i regional
Campanya “COLOMBIA ÉS REALISMO MÁGICO en Fitur 2014” presentada per Sistole S.A.
Campanya “GUARDIANES DEL PARAÍSO” presentada per la Sociedad pública de gestión y promoción turística y cultural del Principado de Asturias, S.A.U.
CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial local
Guia i Campanya “SAVE THE DATES” de Turisme de Barcelona.
Vídeo promocional “PENEDÈS PURA EMOCIÓ” d’enoturisme Penedès.
CATEGORIA PREMI ALIMARA EMPRESA
Grans empreses del sector turístic i hoteler:
Campanya “WIDEN YOUR WORLD” de Turkish AirLines
Pimes, Fundacions, associacions, organitzacions...
CAMPANYA “ONLY IN BRU & BRU” de BRU & BRU BARCELONA,
Menció a:
- LA CAMPANYA “COM SER UNA STARTUP EN EL MÓN DEL TRAVEL ONLINE, INTRODUIR UN NOU MODEL DE NEGOCI I PORTAR-LO A LA INTERNACIONALITZACIÓ” de BY HOURS.com PREMI ALIMARA CAT
- La CAMPANYA de Euskadi Jaurlaritza – Govern Basc de consolidació de turisme català plasmada en 4 guies en suport gràfic:
“EUSKADI”; “COSTA BASCA, Cultura del mar”; “ESCAPADES URBANES“; “GASTRONOMIA & ENOTURISME”.
PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT - La Campanya “SAVE THE DATES” de Turisme de Barcelona.
CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT
Al Sr. MÀRIUS CAROL PAÑELLA, director de La Vanguardia
CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2014
El Sr. Climent Guitart, a títol pòstum. A la XARXA DE CENTRES DE PROMOCIÓ TURÍSTICA DE CATALUNYA A L’EXTERIOR.
CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial estatal, autonòmic i regional
-Campanya “SI YO FUERA BRUSELENSE” de l’Oficina Nacional de Turisme de Bèlgica: Brusel.les i Valònia. -Campanya “INNOVAR EN TEMPS DE CRISI” de l’Agència Catalana de Turisme.
CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial local
Campanya “SENSACIONES CON DENOMINACIÓN DE ORIGEN” del Consorcio Ruta del Vino Ribera del Duero. GUIA DE VEU, A TRAVÉS DEL MÒBIL de Solsona Turisme.
CATEGORIA PREMI ALIMARA EMPRESA
Grans empreses del sector turístic i hoteler
Campanya “VINE I GAUDEIX AMB ELS CINC SENTITS” DEL GOURMET BUS del Grup Julià.
Pimes, Fundacions, associacions, organitzacions...
Campanya “GAUDÍ LAB” (CRIPTA GAUDÍ) de Advanced Leisure Services, S.L.
CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT
Campanya “PERÚ, IMPERI DE TRESORS AMAGATS” de la Comisión de promoción del Perú para la Exportación y el Turismo (PROMPERÚ).
CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT
La Campanya “LLEGAN LAS OFERTAS FUGACES” de EscapadaRural.com
CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT
La NATIONAL GEOGRÀPHIC SOCIETY
CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 2013
El Sr. JORDI COMAS i MATAMALA, a títol pòstum.
CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial estatal, autonòmic i regional
Campanya en twitter: “CURATORS OF SWEDEN” presentada per Visit Sweden. Campanya del BLOGTRIP#INCOSTA BRAVA del Patronat de Turisme Costa Brava (Girona).
CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial local
Campanya “GORBEIA CENTRAL PARK – EUSKADI. Experiencias en el paraíso perdido” de la Asociación de Desarrollo Rural GORBEIALDE (Biskaia) – Cuadrilla de Zuia (Álava).
Campanya “8 RAONS PER GAUDIR SEGRE RIALB” del Consorci Segre Rialb.
CATEGORIA PREMI ALIMARA EMPRESA
Grans empreses del sector turístic i hoteler: Canal “ESPECIAL VIAJES” DE WWW.GROUPALIA.COM.
Pimes, Fundacions, associacions, organitzacions... Campanya ”LABTRIP. SMART TRAVEL EXPERIENCES” de LABTRIP
CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT
Microweb en català http://turismogranada.es/microweb/catalan/home.php del Patronato Provincial de Turismo de Granada
CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT
Canal “VIAJAR” de Canal Plus
CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT
Canal “ESPECIAL VIAJES” de GROUPALIA. COM
CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL 2012
- El Restaurant 7 Portes en el 175è aniversari
- El Restaurant El Bulli
- La Fundació Institut Català de la Cuina