Sandra Tarre, Site Manager de Sodexo: "El Grau de Turisme del CETT-UB és més complet que el de la resta d'universitats"

07.11.2022
 
Sandra Tarre, Site Manager de Sodexo: "El Grau de Turisme del CETT-UB és més complet que el de la resta d'universitats"

Sandra Tarre va néixer a Barcelona fa 27 anys i és alumni del CETT. Va estudiar el Grau de Turisme amb especialitat de direcció hotelera al CETT. Durant el grau, va treballar en grups i restaurants de Barcelona, com Tragaluz i Ceviche. En el darrer any de grau, va conèixer un Talent Recruiter de Sodexo al CETT. Hi va fer les pràctiques i, des d’aleshores, treballa en aquest grup com a Site Manager.


Estudiar Turisme i Direcció Hotelera

Quan i per què vas decidir estudiar al CETT? Què destacaries del Grau de Turisme?

Vaig decidir estudiar al CETT després de valorar diverses universitats per diversos motius, però en destacaria dos. En primer lloc, per les opinions dels mateixos alumnes i exalumnes del centre, les quals em van fer decantar per aquesta universitat. I, en segon lloc, els programes de la universitat em van semblar molt més complets que els de la resta.

Ens podries explicar com ha evolucionat la teva carrera professional?

Un cop finalitzada la carrera i les meves pràctiques a Sodexo, vaig començar a treballar com a Site Manager de dos centres diferents amb la gestió d’un equip d’unes 20 persones. Tot un repte professional!


Especialització en direcció hotelera

Actualment, treballes com a Site Manager a Sodexo, una de les principals companyies de serveis d’alimentació i administració d’instal·lacions del mon. En què consisteix la teva feina?

A Sodexo millorem el dia a dia de les persones per crear una vida millor per a tothom. I cadascun dels més de 6.000 col·laboradors que conformem l’empresa dediquem el nostre dia a dia a coses diferents. El meu consisteix a gestionar diverses comptes de Food. Actualment, n’estic gestionant tres de tres clients diferents. De cadascun d’ells gestionem diversos àmbits: recursos humans, realització de comptes d’explotació, gestió directa amb el client, projectes mediambientals, gestió del food cost, gestió i control econòmic amb inventaris, arqueig... És una feina molt dinàmica, ja que no tots els dies els dediques a fer el mateix, si bé és cert que la feina et requereix una bona organització del temps.

Com et va ajudar la teva formació a especialitzar-te en aquest àmbit?

En el meu cas, estudiar direcció hotelera i optar per les optatives de gestió de restauració i gestió d’esdeveniments em va donar els coneixements necessaris per començar la meva carrera professional en aquesta empresa.

Com et veus d’aquí a 5 anys? Quins plans tens?

Crec que soc molt afortunada de poder dir que m’agrada la feina que faig. Per això d’aquí a uns 5 anys m’agradaria haver crescut professionalment, amb un càrrec superior per continuar creixent professionalment i aprenent dia a dia.

Categories
#alumnidelmes