- Del 4 al 25 de febrer
Distingeix el teu negoci incorporant estratègies de personalització multicultural i luxe!
Tens un negoci relacionat amb l'hospitalitat, el turisme, el retail o el luxe? Vols conèixer les últimes tendències en la demanda d'experiències exclusives? Amb la formació en Hospitality Multicultural i Luxe, obtindràs les eines necessàries per a destacar-te en un mercat global.
Avui dia, la indústria del luxe està experimentant una transformació radical, impulsada per la globalització i les creixents expectatives dels viatgers d'alt poder adquisitiu. El multiculturalisme i la personalització són ara pilars essencials per a brindar un servei excepcional.
En aquest curs, ens submergirem en les tendències més innovadores en l'hospitalitat de luxe, des de la creació d'experiències culturalment sensibles fins a la personalització exclusiva basada en les preferències de cada client. Aprendràs a anticipar necessitats no expressades i a oferir experiències úniques i memorables que elevaran la percepció de la teva marca.
En integrar aquests coneixements, podràs dissenyar estratègies que respectin la diversitat cultural, assegurant que la teva empresa ofereixi un servei de luxe respectuós i autèntic.
Programa elaborat en col·laboració amb Bluxury Academy
Informació d'interès
Formació en línia, 100% flexibilitat* i 4 sessions en viu
Plataforma d'aprenentatge amb recursos autoformatius de manera totalment flexible
Professors:
- Lalla Iman Baryala LinkedIn
Certificat d'expert en Luxury & Multicultural Hospitality atorgat per CETT i BLuxury"
600 euros *Bonificable el 46% per Fundae (280 €). Activitat formativa exempta d'IVA (art. 20.1.9 llei 37/92 d'IVA).
Continguts del curs
La formació en en luxe i multiculturalitat per al turisme i l'hoteleria, desenvolupada al costat de BLuxury, es divideix en 6 mòduls que s'impartiran durant 4 sessions:
-
Introducció a la Hospitality Multicultural: descripció general del curs, en què consisteix el treball final, punts i horaris de preguntes.
-
Definició de Hospitality Multicultural, diversitat cultural en la indústria del luxe, hospitalitat en diferents cultures i marques de luxe multicultural.
-
Rellevància en la indústria del luxe. Turisme de luxe, expectatives dels viatgers internacionals i casos d'estudi.
-
Competències clau per a professionals del Hospitality multicultural.
-
Intel·ligència cultural i empatia, habilitats de comunicació intercultural, adaptabilitat en el servei i protocols i etiquetes internacionals.
-
Evolució històrica del luxe, Luxe tradicional vs. nou, dimensions del luxe: qualitat, exclusivitat, autenticitat, experiència.
-
Rellevància del luxe en la indústria hotelera i turística, grandària i creixement del mercat de luxe en hospitalitat, tendències en el luxe,Impacte econòmic i social del turisme de luxe.
-
Pilars del luxe en l'hospitalitat: servei excepcional i personalitzat, disseny i estètica d'avantguarda, experiències úniques i memorables i sostenibilitat i responsabilitat social.
-
Integració de Hospitality Multicultural i Luxe: multiculturalitat i experiències de luxe, estratègies per a crear experiències culturalment sensibles, casos d'estudi d'hotels de luxe multicultural.
-
Sectors del luxe i multiculturalisme: panorama actual de la indústria del luxe, importància del multiculturalisme en el mercat global de luxe i intersecció entre luxe i diversitat cultural.
-
El factor "wow" en l'hospitalitat de luxe: definició i importància del factor "wow", estratègies per a crear moments memorables, exemples d'experiències "wow" en diferents cultures.
-
Sensibilitat i personalitat de servei en un context multicultural: desenvolupament de la intel·ligència cultural, adaptació del servei a diferents perfils culturals, equilibri entre estàndards globals i sensibilitats locals.
-
Tècniques per a comprendre les diferències culturals: models de dimensions culturals, recerca i anàlisi de mercats culturals específics, eines per a l'avaluació de competències interculturals.
-
Estratègies de Màrqueting i Comunicació: tècniques avançades de màrqueting, xarxes socials, creació de contingut aspiracional i storytelling de marca.
-
Creació d'Experiències de Luxe Exclusives: disseny d'itineraris personalitzats i experiències úniques, col·laboracions amb marques de luxe.
-
Gestió de Relacions amb Clients de Luxe: tècniques avançades de CRM, desenvolupament de programes de fidelització exclusius.
-
Innovació i Tendències en el Mercat de Luxe
- Experts convidats compartiran les seves experiències i estratègies implementades en la indústria del luxe multicultural
- Disseny d'un pla estratègic individualment aplicable al negoci, empresa o desig de cada alumne, adaptat a les seves necessitats i objectius específics
-
Introducció a la Hospitality Multicultural: descripció general del curs, en què consisteix el treball final, punts i horaris de preguntes.
-
Definició de Hospitality Multicultural, diversitat cultural en la indústria del luxe, hospitalitat en diferents cultures i marques de luxe multicultural.
-
Rellevància en la indústria del luxe. Turisme de luxe, expectatives dels viatgers internacionals i casos d'estudi.
-
Competències clau per a professionals del Hospitality multicultural.
-
Intel·ligència cultural i empatia, habilitats de comunicació intercultural, adaptabilitat en el servei i protocols i etiquetes internacionals.
-
Evolució històrica del luxe, Luxe tradicional vs. nou, dimensions del luxe: qualitat, exclusivitat, autenticitat, experiència.
-
Rellevància del luxe en la indústria hotelera i turística, grandària i creixement del mercat de luxe en hospitalitat, tendències en el luxe,Impacte econòmic i social del turisme de luxe.
-
Pilars del luxe en l'hospitalitat: servei excepcional i personalitzat, disseny i estètica d'avantguarda, experiències úniques i memorables i sostenibilitat i responsabilitat social.
-
Integració de Hospitality Multicultural i Luxe: multiculturalitat i experiències de luxe, estratègies per a crear experiències culturalment sensibles, casos d'estudi d'hotels de luxe multicultural.
-
Sectors del luxe i multiculturalisme: panorama actual de la indústria del luxe, importància del multiculturalisme en el mercat global de luxe i intersecció entre luxe i diversitat cultural.
-
El factor "wow" en l'hospitalitat de luxe: definició i importància del factor "wow", estratègies per a crear moments memorables, exemples d'experiències "wow" en diferents cultures.
-
Sensibilitat i personalitat de servei en un context multicultural: desenvolupament de la intel·ligència cultural, adaptació del servei a diferents perfils culturals, equilibri entre estàndards globals i sensibilitats locals.
-
Tècniques per a comprendre les diferències culturals: models de dimensions culturals, recerca i anàlisi de mercats culturals específics, eines per a l'avaluació de competències interculturals.
-
Estratègies de Màrqueting i Comunicació: tècniques avançades de màrqueting, xarxes socials, creació de contingut aspiracional i storytelling de marca.
-
Creació d'Experiències de Luxe Exclusives: disseny d'itineraris personalitzats i experiències úniques, col·laboracions amb marques de luxe.
-
Gestió de Relacions amb Clients de Luxe: tècniques avançades de CRM, desenvolupament de programes de fidelització exclusius.
-
Innovació i Tendències en el Mercat de Luxe
- Experts convidats compartiran les seves experiències i estratègies implementades en la indústria del luxe multicultural
- Disseny d'un pla estratègic individualment aplicable al negoci, empresa o desig de cada alumne, adaptat a les seves necessitats i objectius específics
Metodologia i calendari
El programa es desenvolupa en format en línia, intercalant sessions en viu amb el desenvolupament de projectes i contingut a través de recursos autoformatius, de manera totalment flexible.
Les classes online en directe es realitzaran segons el següent calendari:
de febrer, de 18 a 21 hores
de febrer, de 18 a 20 hores
de febrer, de 18 a 20 hores
de febrer, de 18 a 21 hores