Anna Santiago, Alumni del mes de desembre

01.12.2020
 
Anna Santiago, Alumni del mes de desembre
  • Ens agradaria que ens expliquessis com i perquè vas decidir estudiar Turisme.

Després de passar per la carrera de psicologia i no acabar d’agradar-me, vaig veure que els estudis de turisme podien ser una opció. Mai havia pensat en estudiar la carrera de turisme encara que sempre m’ha agradat el món del turisme, agències, hotels, creuers, etc. Vaig trobar que el CETT em podia proporcionar uns estudis i una experiència que em podrien servir per tota la vida.

  • Com ha sigut la teva "Experiència CETT"?

Va ser fantàstica. Vaig estudiar amb la promoció del 1989-1992, i la vaig viure intensament, gaudint dels professors, dels estudis, amb els amics i companys i posant al màxim a la pràctica els coneixements apresos.

  • Ens podries explicar com ha evolucionat la teva carrera professional?

Vaig començar de pràctiques a MacAndrews Tours i ràpidament vaig entrar el departament de creuers on representàvem varies companyies de creuers americanes i angleses, com RCCL i Princess Cruises; allà vaig estar 9 anys i vaig aprendre molt sobre logística, operativa de grups, hotels, línies aèries i tècniques de negociació amb proveïdors.

Vaig concloure aquesta etapa fent el salt al Business Travel, on em vaig especialitzar en comptes internacionals i globals, treballant per American Express Global Business Travel i per Viatges Marsans, que en aquell moment representava a HRG a Espanya.

Al mateix temps em vaig iniciar en el món de Consultoria, optimitzant i estandaritzant processos, donant formació en sistemes de qualitat i eines d’auto-reserva, GDS i facturació , creant materials de formació,etc. Vaig estar 11 anys treballant en viatges d’empresa.

Les ganes d’aplicar els coneixements i la visió global del sector, em van empènyer a treballar a l’altre banda: com a Global Travel Manager per multinacionals com Hotusa i King.com on apart de viatges vaig tenir la sort de poder crear el departament de global Events, i organitzar i dirigir esdeveniments de tot tipus: team building, global convention, induction trips, reunions de departaments, de 10 a 3.000 persones. En una companyia com KING, les opcions d’esdeveniments eren quasi il·limitades!

Finalment vaig veure que era el moment per entrar a l’era digital i vaig sumar-me a la transformació digital del món del Business Travel, que és on treballo actualment com a Global Online Manager per CWT. Tenint com a centre el servei al client, treballo per oferir la millor tecnologia pels viatgers, la millor experiència i satisfacció , la implantació d’eines i optimització de processos en un món global.

  • Quins consells donaries als estudiants que com tu, en el seu moment, acaben de sortir del CETT?

Que tinguin curiositat i ganes d’aprendre coses noves. Que no tinguin por de treballar en diferents àmbits i països, doncs tota experiència és bona i es pot aplicar d’una manera o una altre en la feina actual i et dona una visió del negoci que no s’aprèn a les aules.

Categories
#alumnidelmes